Damn, die hele theorie van die shots uit de eerste aflevering klopt nou dus niet meer... Thanks voor die link! Weet iemand nog waar ik seizoen 1 en 2 zou kunnen vinden?
Gelukkig toch? Die obvious hints moeten ze ook niet doen, een paar seizoenen geleden was dat ook en dat was kut
Bij Kees en Paulien zag je de mol geen enkele keer achter het orgel zitten, bij alle anderen wel... Eén is de mol en de ander moet ons op een dwaalspoor zetten?
Dat was met Dennis idd. Maar in theorie zou de mol dan diegene moeten zijn die het laatst naar buiten kwam hehe. Dit soort opdrachten moet je altijd maar met een korreltje zout nemen tenzij er ego wordt gezegd ipv Edo...kuche... Hoewel ik die vragen over het fruit etc. wel verdacht vond op de een of andere manier.
Dat was wel apart inderdaad Seizoen 3 is trouwens heerlijk, echte leuke spelers ook. Aflevering 7: Spoiler Verdomme, Prince weg, dat was een vette speler
Is ego de mol? Sodeju wat was ik daar ingetuind. Spoiler "Edo de winnaar? Neeee, was dan toch Regina de mol?? WAT?! DENNIS?!" gevolgd door veel vloeken. Hint: Paulien beantwoordde de vraag "wat is de favoriete krant van de mol?" met NRC Next. Zij schrijft een column voor de NRC Next!
Wat een baas die Daniël. Geweldig hoe hij alles zo ongelofelijk vet gaaf, allergaafste modderfocking ervaring ooit, OOIT vond.
Hmmmm, de regie doet wel heel erg haar best om Paulien vandaag verdacht in beeld te brengen. Edit: Wow, ik heb zelden zulke slechte strategien en molgedrag gezien bij die auto's en dan nog lukt het ze. Lame.