. Ik vond het wel een tof seizoen, prachtige beelden met het landschap en die dieren. Spoiler Een paar leuke acties, met dat touw en die kokers , maar nog steeds jammer dat hij uiteindelijk de mol was. Heel veel dingen kreeg hij wel in zijn schoot geworpen. Dat vind ik trouwens ook wel een beetje jammer dat laatste paar seizoenen, er zijn teveel kandidaatmollen en daardoor hoeft de echte mol niet meer zoveel te doen.
Kandidaatmollen viel wel mee, ze waren gewoon niet goed Tol is de mol En dat hij zijn eigen kistje kreeg. Met dat gevouwen geld was wel goed bedacht
Nou ja, Carolien deed goed haar best,Tim die de raarste dingen deed, zelfs Ewout in aflevering 1 al. Misschien dat ze het niet allemaal expres deden en het is natuurlijk ook hoe het in beeld wordt gebracht. Dat niemand dat enkel-enkel-dubbel-dubbel verder heeft uitgedacht, heb er volgens mij niks verder over gelezen. En jammer dat ze niks zeiden over die cijferreeks. Oh, en dat geld was inderdaad briljant, volgens mij is niemand het opgevallen dat sommige briefjes gevouwen waren.
Ja, ik wil weten of dat nou een echte hint was! Alle verhalen in de trein gingen over Kees. Maar ik wil het precies weten. Jammer genoeg is dat deel van de WIDM site down op het moment. Men is bezig om het te fixen.
Ze staan nu online: 6: Paulien kreeg deze getallen te horen: 31, 2, 7, 29, 18, 35, 6, 45, 3, 7. Zet alle voorwerpen die in het Zulu-klasje langkomen in de Nederlandse taal achter elkaar: boom, televisie, kast, schoen, deur, fiets, bed, huis, oma, emmer en vertaal dan de cijfers naar de letters. Dan staat er: ‘Tol is de Mol’. Vreemd dat dit geen aandacht kreeg op tv. Dit was toch een flinke hint en een grote hype op internet! Wat is dit nou voor een stomme hint. "4: “Was het gewoon een spel, of een spel in een spel?” Paulien was de Mol in de opdracht ‘Wie is de Mol’ aan het kampvuur. Paulien speelde dus een spel in een spel en was dus niet de Mol." Dit kun je alleen achteraf uitleggen.
Volgens mij mag de mol niet zomaar verdiend geld weg gooien. Anders is het voor de mol heel makkelijk om de pot te bemachtigen en dan al het geld gewoon weg te gooien.
Nice . Wil wat oude seizoenen gaan kijken, welke zijn het best? En waar kan ik ze terug kijken zonder gespoiled te worden? Ik kan tuurlijk zelf ook ff zoeken maar ik ben bang voor spoilers .
Wie maakt er een topic aan voor het nieuwe seizoen?!? Begint morgen! En er is nu ook een Wie Is De Mol? app waarbij je een poule kunt aanmaken. Misschien leuk om een Xboxworld poule aan te maken?! http://avro.nl/wieisdemol/over/app.aspx#.UsQQp3k0xTA
Ik maak wel ff een nieuwe thread aan ! Poultje van xbw lijkt mij leuk. voor die app moet je elkaar wel op facebook hebben. Weet niet of mensen daar moeite mee hebben..