I got bad news for you buddy. Tygo zou echt een bazenmol zijn, complete schijt aan alles "Ik heb een vaarbewijs"
Wat is dit eigenlijk een saai seizoen so far. Krijg het idee dat ze alleen maar aan het kaartlezen zijn.
Ik vind het juist een heel leuk seizoen. Er steekt er niet echt één bovenuit en ik heb ook nog niet echt het gevoel dat er een echt een kandidaat is. Leuke nieuwe elementen, oa. dat geld posten en de zwarte vrijstelling. En overigens ook leuke kandidaten.
Helemaal mee eens, ik vind de rivaliteit wel leuk! Iedereen speelt voor zichzelf, op een paar nietszeggende pactjes na dan
Ja inderdaad! Die pactjes zijn ook echt hilarisch, tot nu toe alleen maar van die verbonden waarna ze in een biecht zeggen dat ze hebben gelogen en dat ze toch echt voor zichzelf gaan.
"Ik heb helemaal geen vaarbewijs!" Man, smaakmaker van de groep! Ik hoop dat hij blijft. Als hij de mol is, dan doet hij me denken aan Dennis Weening.
Ja, nu stop ik met kijken. Jeniffer Tygo is een baas. Alleen maar stangen, ook met die Buddha's. Geweldig.
De groep is wel leuk, maar de opdrachten zijn om te janken. Bootje varen was tot nu toe het meest spectaculair. Abseilen was ook vet. Maar zoals Daniel vorig seizoen alles "zo fokking vet" vond is het nu tegenovergesteld:het is allemaal een beetje mellow en ze moeten de hele tijd kaartlezen en met porto's kutten.
Tsss, ik ben genaaid door die app , vraag 5 was 'Wie heeft een vaarbewijs?'. Ik vulde niemand in wat gewoon waar was
Oh wacht, blijkbaar heb ik Tygo ingevuld. Meende toch echt dat ik niemand had ingevuld. Staat er ook zo onduidelijk
Ik zit goed in de tunnelvisie voor Jan-Willem, maar ik begin nu toch wel te wankelen. Word ik er weer ingeluisd? Wat vinden jullie van Susan btw?
Tsja, tunnelvisie denk ik, was vanaf aflevering 1 al mijn verdachte Bij die roei opdracht deed ze bijvoorbeeld niet heel veel (en had als enige een andere kleur roeispaan ). Voor de rest kleine dingetjes die net zo goed een andere kandidaat maakt.
Susan is nu maar mijn mol. Zodra je mol eruit ligt trouwens bij de app daalt je score enorm. Afijn goed xbw bezig nieuwe nummer 1 in de xbw poule! Geen idee alleen wie het van hier is.
Cookie geloof ik die haalt potverdomme eventjes 300 punten Ik doe het ook wel lekker nu JW wees aub de mol