Het gaat erom wat de japanners ervan vinden en die vinden kleine gadgets veel leuker als grote dingen (ik vind de xbox trouwens ook super te groot) En trouwens halo 2,3,4 niet zon goed idee omdat het dan op final fantasy gaat lijken?? Hoe goed verkochten die spellen wel niet? Dat spel heeft de developer die hem heeft gemaakt behouden van een ondergang. (ben naam vergeten van de developer
Ik moet iets gaan toegeven wat ik iegenlijk helemaal niet wil toegeven..... Er moet wel concurrentie blijven, zonder concurrentie worden wij (de consument) uiteindelijk alleen maar de dupe! Maar ok, ik geef toe, ik wil het liefste ook zien dat alle goede developers naar microsoft toekomen, maar face it: Wat voor concurrentie blijf ter dan nog over?! Ik haat het om te zeggen maar toch is het goed dat nintendo en Sony (playstation) bestaan en om ze te laten bestaan, hebben hun natuurlijk ook exclusieve titels nodig, en dat zal moeilijk gaan als microsoft alles op koopt.... Maar sega bij microsoft.... klinkt wel errug lekkur dat moet ik toegeven!
Wat maakt het uit hoe groot een console is ? Je hoeft hem toch niet op schoot te nemen ? Tuurlijk is ie iets groter dan een PS2, d'r zit ook veel meer in. Kijk es hoe groot een pc is, dat boeit toch ook niet ? Oh, en ik denk niet dat het opkopen van SEGA een garantie voor succes is, dan is Xbox pas echt een Dreamcast 2. SEGA maakt wel goeie games, maar dat heeft ze bij de Saturn en DC ook niet echt geholpen....
ik denk dat de Xbox het nu al beter doet dan de DC toen... en alle goede games moeten volges mij een plaatsje krijgen op de Xbox, dat verdienen wij!
De Xbox gaat echt niet floppe hoor. het is wel waaar dat er nog niet zoveel grote titels zijn op de Xbox maar die komen er nog alemaal aaan het komende half jaar! Als deze games uit zijn dan gaat de Xbox pas echt goed verkopen en dan met Xbox LIVE!, mjummie! En dat grote stuk net met die MS visie van Tha Punk, die Massive Multi Shooter of zoiets, ik denk dat dat UC of Halo 2 wordt.
Als er nu toch al nederlandstalige sites en magazine uitzijn lijkt het me toch raar hoor!!! En met Xboxlive er nog bij... We moeten toch ons best doen willen we de Box laten floppen... Of da is toch mijn gedacht!
Microsoft moet Electronic Arts kopen (zal wel duur zijn) en Ubisoft en als ze mischien nog geld overhebben Sega
waarom heb je het over floppen, volgens mij is het nu al een succes, voor mij tenminste. En met games als splinter cell en brute force in het vooruitzicht ( en XB Live ) kan het alleen maar beter worden