Wie is het eentonige aanbod van spellen ook beu??.

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 1 jul 2003.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wordt er ook een bietje gek van ja. echt jammer.
    maar ms is er gewoon te laat achter gekomen dat RPG's erg gewild waren en die zijn nu dan ook allemaal in de maak. spellen als Fable, Sudeki, Kameo en nog een aantal. die lijke me gewoon echt fantastisch
    alleen die komen dan ook allemaal weer allemaal tegelijk uit. jammer genoeg. moet een bietje ruimte tussen zitten vind ik.

dan weer een goede race game. volgende maand een erg goed RPG, dan weer een top shooter. enzovoorts.

maar eind van dit jaar wordt het eindelijk weer leuk.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik echt mis op de XBox? Een game zoals Zelda TWW ,ik heb hem gisteren voor het eerst gespeel bij een vriend van me en wat is het toch een coole game! Wordt Kameo misschien zo of Sudeki??

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    SoF2, Halo, SC, Unreal, CS, RTCW, Morrowind, F1CC, F1 2002, Crimson Skies, Ghost Recon, Rainbow Six, Tony Hawk, zijn al een aantal games die op pc zijn of er op uitkomen

4. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    dude..
    half-life2 halo2, matrix, mm3, motogp2?? die roeleren zwaar man..
    vraag dan aan de menigte...
    maargoed, kan jouwe mening zijn.. ik denk in ieder geval het tegendeel;)

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit trouwends in een dillema met een rpg. Namelijk met morrowind. Ik wil morrowind kopen (Hij is bijna overal 25 euro) maar ik had dus ook gelezen dat er een nieuwe versie van morrowind komt. Dus wat zou ik nu moeten doen. :mad:
    Ik denk trouwends dat kameo een beetje zelda achtig wordt. En ook nog die ene game die je bij gamekings was. Be on good and evil ofzo iets.

6. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook een beetje genoeg van het eentonige aanbod, en dan van twee dingen.

Ten eerste al die PC-shooter ports: Unreal 2, Soldier of Fortune 2, Operation Flashpoint, Ghost Recon, Counter-Strike, RTCW, Jedi Knight 2, Max Payne, Mafia, etc.
    Ik ben PC- én Xbox-gamer en al deze games heb ik dus al maanden zo niet jaren geleden op m'n PC gespeeld. Ik wil exclusieve shooters die alleen op de Xbox te spelen zijn, daarvoor heb ik dat ding gekocht.

Ten tweede: de Xbox heeft ontzettend veel racegames, maar geen één komt in de buurt van Gran Turismo. Ik denk dat de Xbox relatief gezien wel het meeste racegames heeft, en allemaal zijn ze het nét niet. Met als uitzondering MotoGP, das gewoon het beste motorspel dat er is.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    @XaeroFuN: ik zeg niet dat de spellen slecht zijn, maar als je een goede pc hebt waar de spellen goedkoper op zijn kan ik het best begrijpen dat ze er geen xbox bij gaan kopen. maar aangezien onze pc kut is voor t spelen van games (vrij nieuw maar start games slecht op, gare ding) ben ik blij met mn xbox

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik die twee games kopen maar die komen pas rond kerst en begin 2004 :mad: Ik heb nu 60 euro en ik wil het uitgeven aan een game die niet een shooter,race of sport is . Weet iemand wat?

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    baldurs gate: darkly alliance

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij mis ik al deze shooters want echt veel shooters ben ik op de xbox nog niet tegen gekomen. er zijn er misschien een stuk of 10 van de 250 xboxspellen die er zijn. En buiten Halo geen enkele topper. Het enige waar een overvloed aan is is racegames, en middelmatige sport en licentie spellen. Gelukkig ben ik een fan van racegames, en dus zit ik met de xbox goed. en die middelmatige games laat ik gewoon links liggen. En ja er is een gebrek aan RPG's en Platformers en voordat dit is opgelost is het eind 2003, misschien is een andere console dan iets voor jou, of je houdt het de komende maanden bij de PC.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb mn xbox gekozen zonder echt naar type spellen te kijken die er op kwamen, ps2 vond ik zonde omdat ik dan ps1 kon wegdoen, gc had nog weinig spellen en xbox wel aardig wat en is het beste kwa gfx en power. blij met de keuze want spelen op pc was gaar waarvoor ik dus xbox kocht en nu zijn er veel pc games op xbox!

platform is er nog best veel vind ik, en er komen er ook nog wel een zooitje bij, shooters en racers zat, extreme games zit ook zeker goed (i love them:D) en rpg nog weinig, maar dat is sinds kort voor meerdere mensen aantrekkelijker geworden, en moeten we ze gewoon ff de tijd geven om met goede rpg's te komen, en als de xbox er nog een jaartje is dan hebben we een groot arsenaal aan games, net zoals de ps2 nu heeft.

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee een leuke flight sim zou ook kunnen he?
    Zoals Microsoft combat simulator.

Ook leuk.

Deel Deze Pagina