Heb hem van 14/03 rond de klok van 3 (moest werken). Voor de games check de sig en ik heb Mad Dash, Burnout en Tour de France, op NBA ID 2002 & Amped (reward pack) heb ik alles zelf gekocht. Nu nog de randapparatuur in orde brengen een betere TV en een Home Cinema en ik kan er voor een hele lange tijd tegenaan gaan.
14 maart gehaald, heb nu de onderstaande games koop gemiddeld 2 tot 3 spellen per maand, deze week morrowind en sega gt gekocht en volgende week waarschijnlijk splintercell. Er komen nu teveel goeie games uit , ik hou het niet echt meer bij
Ben al mega-fan sinds mei 2001, toen het eerste berichtje in de PU verscheen. Vanaf Juni-Juli (wat was het) bezocht ik elka dag Xboxworld en januari besloot ik maar eens lid te worden Logischerwijs heb ik een Xbox vanaf 14 maart. Zoals je aan mijn avater kan zien heb ik vrij veel Xbox-goodies en mijn kamer hangt er vol mee. Qua games zal ik jullie niet overtreffen (10+4demo's) maar wel qua mensen die ik heb overgehaald om een Xbox te halen (7) Qua accesoires sta ik heel hoog ik heb: - een MU - 4 controllers - advanced scart cable - link-cable - DVD-romte control Dingen kopen kan iedereen, daar gaat het dus eigenlijk niet om; dit is waar het wel om gaat...STATS - gouden F50 met PGR en meer dan 500 000 Kudos, - alles legendary single-player met Halo, - 85.7% met TS2, - CDS op hard, - Amped rank 12, - DOA3 veel nice pakkies en dat is toch ook wat meetelt. Dus RPF; it's your choice, wie is hier de grootste Xboxjunk?
Xbox, 4 controllers,modena wheel, DVD Kit, Creative 5700, FIFA 2003, HALO, DOA 3, PGR, RSC, TS2, Amped, UC, SC,Moto GP, OXM demo 1 t/m 10, ik had Inside drive, JSRF, THPS3, Soccer Slam p.s. ik koop alleen maar goeie games
Re: hmzz Ha ha, heel leuk. Maar je xbox dvd speler vervangen voor een snellere is net zo een normale ingreep als lampjes in je joypad zetten.
Heb hem 17 oktober gekregen (toen was ik jarug) En heb nu negen spellen en nog een Demo cd DAMN ik rule... Oja nog extra controllen dvd kit
Vanaf 12 Maart, 27 games en koop gewoon alle spellen die mij leuk lijken. ik verkoop niet, als een spel ruk blijkt te zijn (Bloodwake) dan staat het altijd nog leuk op mijn plank. maar heb ook andere consoles dus kosten lopen altijd hoog op (176 spellen totaal nu, 4 jaar over gedaan)
Ik heb mijn X-BOX sinds 16 maart 2002 omstreeks 10:00 in de ochtend. De zon scheen fel, maar was geen competitie voor de kracht die de X-BOX uitstraalde toen ik heb om mijn armen klemde om naar huis te nemen.... Ik heb nu 22 games,3 controllers, een DVD playback kit en een advanced scart cable. Sinds die memorable dag in maart geloof ik niet meer in Goden of dat soort verschijnslen; ik geloof.....in mijn X-BOX!!!