christie...is lekker in DOA3..ik heb iets met meiden met zulk haar! en lekker in DOAX..I LOVE THE BLACK PEARL! Tina vind ik ook wel leuk.....Lekkere grote ( . )( . ) En Lisa vind ik een TRUT..die kan ( bij mij ) nie vollyballen! FOUTJE VERBETERD!!!!!!!!!! Hayate2002..schaam je!
Christie!!! ze is gewoon de lekkerste DOA3&DOAX babe en ik vind dat ze ook niet echt slecht is in volleyball en vechten dusse voor Christie!!
Tina is 't lekkerst! Lekker blondje met heerlijk goddelijk lichaam! En grote boobs natuurlijk... maarja dat hebben ze allemaal wel! Christie mag 'r ook wezen! Maar Tina komt bij mij op de 1ste plek!
Hm dat is een zeer moeilijke vraag... Ik ga voor Lisa en Hitomi. Lisa omdat ze zeer hartelijk is. Ze is altijd aardig. Ze heeft geen slechte bedoelingen bij het spel en is niet snel geïrriteerd wanneer je misslaat. Ze ziet er mooi uit, maar ze moet niet nóg bruiner worden. Hitomi is een vrij vrolijke meid, een beetje speels nog. Ze is goed in volleyballen, heeft veel kracht. Ze heeft van die lieve bikini's En ze kan goed met de rest opschieten Of toch maar kasumi?.... Ah forget it
Hitomi en Christie... Een wereld van verschil, maar als duo komen ze prima uit de verf... Hitomi is mooi en heeft een lief stemmetje, thats what I like! En Christie... dat mysterieuse, dat lijf... She's perfect...
Zohé, weet je zeker dat je geen jongen bent [Munch]? Je hebt meer verstand van mooie vrouwen dan de gemiddelde jongen.
Ja het is een gave. Maar eigenlijk zijn alle babe's wel lekker op hun eigen manier..... Maar Kasumi is stil the best!!!