Ook ingevuld maar vind de enquete wel matig.
- Je gaat er al van uit dat iemand ervaring heeft met ingame advertising en dit wordt ook pas tijdens de enquete duidelijk, een ramp? nee maar het past niet echt.
- Het gaat om houding en inzicht krijgen daarom lijkt het me ook handig als je vragen hebt die ook geschikt zouden zijn voor mensen die er geen ervaring mee hebben maar er wel een standpunt over hebben.
Maar er zijn dus geen vragen waarop je dus nee kunt beantwoorden maar wel verder je standpunt over kunt mededelen.
- Ik mis de pc bij vraag 2, er waren plannen om enkele ingame advertisement games te launchen daarvoor ieg, beetje vreemd dat die mist.
Wel de xbox en p s1 en 2 maar geen NGC dan weer? Of de PSP/NDS?
- Veel vragen zijn nogal erg subjectief, past de reclame bij de game etc.
Dit kan ik ook zien als welke leeftijdsgroep is er aan de game toegekent (alle leeftijden, 12+, 18+) en past de reclame bij die leeftijdsgroep, kunnen er ook andere reclames zijn voor 18+, condooms etc.
Denk dat daar wel meer vragen bij passen alleen verder uitgesplitst.
- Vraag 6 vind ik ook een beetje raar gesteld, klinkt niet echt relevant aangezien je de vraag zo stelt dat het alleen om de game draait en geen enkele link heeft met het doel van de enquete.
Welke antwoord er dus ook op uitkomt maakt niet uit.
- Misschien wat open vragen of gerichte vragen als vind je dat een game goedkoper moet zijn met ingame advertising of zou je een game juist wel/niet kopen als het ingame advertising bevat.
Laatst bewerkt: 20 mei 2009