Wie kan voor mij dit ff uitzoeken?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maradona10, 4 dec 2002.

1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    In Enclave gebruik je de rechter voor de camera, om antwoord te geven, JA, in enclave gebruik je allebei de thumbs, het = erg KL%T$ voor je dat je niet met 2 thumbs kan spelen temeer omdat bijna elke ontwikkelaar spellen maakt waarbij allebei de thumbs gebruikt worden, omdat daar natuurlijk het voordeel aan zit dat hoe verder je ze beweegt hoe harder Sam gaat lopen (in SC).

Succes

Greetz

2. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou heb ik gister voor het eerst eens geprobeerd om JSR te spelen met de gewone controller. Tot mijn verbazing ging het vrij goed af. De thumbsticks zijn het probleem niet eens dan(die kan ik vrij goed besturen), maar de gewone knopjes en met name de triggers. Die zitten voor mij op een zeer ongunstige plaats. Misschien heb ik de oplossing hieronder in een afbeelding duidelijk gemaakt. Omdat ik zowiezo kan switchen (bij die arcade stick wat ik besteld heb) tussen d-pad/linkerd.s. en rechterd.s. heb ik ze in principe alleen nodig bij spellen waar ik zowel de linker als de rechter duimstick moet gebruiken. Die zouden toch op soortgelijke wijze als in de afbeelding bevestigd kunnen worden lijkt me. Iemand een suggestie? Ik zal het in de andere topic ook ff zetten.

M.v.g. Alex

Waarom doet dat plaatje het nou niet? Anders kijk hier ff als dat wel werkt.

Laatst bewerkt: 6 dec 2002
  3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    bij deathrow kan je de rechter thumbstick gebruiken, maar deze is niet echt nodig, omdat je met de rechter thumbstick dan met effect gooit (wegdraait), zonder rechterthumbstick valt het naar mijn mening prima te spelen, maar ik zal het even aan aja_x_box vragen, want die heeft mijn deathrow overgenomen... gij hoort nog van mij

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    deathrow niet allebei, dat kan, maar ik gebruikte alleen de linker

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    yep precies, met linker dus prima te spelen

6. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je bij Oddworld alleen de linker t.s. nodig had. Ik kan ook niet zien hoe je in het config. scherm de instellingen kunt veranderen. De rechter t.s. heb je toch nodig voor het wapen van Munch he? Iemand die weet hoe je dit kan veranderen?

7. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan bij Halo en Splinter Cell kijken wat je met de linker en rechter triggers moet doen? En is de controller config. te veranderen bij deze spellen?

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Splinter Cell heb je zeker wel beide thumbsticks nodig anders kan je niet rondkijken of niet lopen + kje moet er sloten mee openmaken

9. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Niet thumbsticks, maar de triggers heb ik het over.:)

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    sorry voor de offtopic maar gamer weet jij waaik de dvd van blood in blood out ken kopen?

11. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Heb je een Regiovrije DVD speler? Ik heb hem op Amazaon.com gekocht. Hij is Regio 1. Je moet wel in het bezit zijn v/e credit card. Laat maar ff wat weten anders kunnen we misschien wel wat regelen.

M.v.g. Gamer_24.

PS: Je pmbox is vol!!

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of ik een regiovrije dvd speler heb...8)

maar hij is echt niet in een winkel te krijgen ...da echt jammer het is echt een master film gewoon

13. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo en Splinter Cell heb je beiden allebei de triggers nodig.

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar voor wat voor functies. En kun je het configureren?

15. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is idd niet in Nederland te krijgen. Volgens mij zelfs niet in Europa.

Deel Deze Pagina