hmm je kunt em preorderen bij Bart Smit voor Webshopprijs: € 59,95 uw voordeel: € 10,00 i lurrrvv shooters probleem is, dat er nog meer leuke games uit komen deze maand =/
ik zit je maar een beetje te pesten man. maareh, je word duizelig van shooters? misselijk zelfs? ... hehe.
Ik koop eerst Unreal Championship, en later krijg ik misschien SC van de goedheiligman. Ik wil ook nog Fifa dus dat wordt kiezen. Mjaw, ik denk dat ik Fifa maar niet doe dan Maar stel dat de game ineens helemaal niet zo goed is en de PU geeft 'em een 80 ofzo, en meerdere site's ook, dan denk ik er nog ff over na
PU moet je niet vanuit gaan, die gasten weten nix en wat zeg je nou..misschien krijg je hem van de goedheiligman?? dan ben jij wel heel zoet geweest
Hij is overal 60 euro geloof ik. Bij Bart Smit lichten ze je altijd op met die prijzen. James Bond: Agent Under Fire was daar eerst 74,99 euro, en toen stond erbij spetterprijs!]:-
pff idd, waar moet et in godsnaam heen met deze wereld. als je ook ziet hoe die balie sletjes je kostbare cd behandelen als ze em in et doosje raggen. damn, moordneigingen krijg ik er van.
Ja ik ken het helemaal... helemaal gek wordt ik daarvan maar ik zeg het altijd wel.. Gewoon een grote bek geven dat ze normaal moeten doen met spullen van een ander
Ik koop m 100% zeker niet. Ik hou absoluut niet avn dit soort spellen. Ook MGS en MGS 2 waren voor mij grote terleurstellingen. En dat zal SC ook wel voor mij worden. Geef mij maar Ghost Recon das wat meer actie.
ik word nog niet echt heet van dus waarschijnlijk koop ik hem niet of er moet een super verhaal in te komen zitten dan denk ik er nog over na.:{
ik snap dat echt niet. ga dat interview is bekijken ofzo, dat geeft een kleine indruk van het grote scala aan mogelijkheden die et spel bied. dit spel geeft het woord interactief een hele nieuwe betekenis. dit word baanbrekend vet. en dan zijn er mensen die et gaan missen arme stakkers.
Ja man echt eikels/trutjes zijn het soms. Laats had ik hitman gehaald bij de V&D en dat ding zat vol met krassen. Kreeg ik een andere( ik had al in de winkel gekeken of hij goed was) en ja hoor, ook vol met krassen. Dus heb ik die eikel maar even snel mijn geld terug laten geven. Ik kijk altijd gewoon even of er geen krassen opzitten en als dit zo is dan ga ik ook gewoon meteen terug. Het zijn toch schijfjes van 60-70 euro en ik heb geen zin dat ik in een leven ineens vast blijf zitten ofzo. En probeer maar eens te bewijzen dat die krassen er al op zaten als je hem wilt ruilen ofzo. Het liefst koop ik me spellen gewoon bij mediamarkt waar je ze helemaal vers en geseald in ontvangst kan nemen.