Ik denk toch wel dat de ps veel minder beveiliging staan had? Ten eerste zijn de dvdbranders nu nog reteduur en niet ingeburgerd. Ten tweede schijnt de dvdlezer van de xbox van buiten naar binnen te lezen en een dvdwriter van binnen naar buiten te schrijven waardoor het niet gaat? En voor de multiplayer games zullen ze wel werken met cdkeys. Dan moet je het spel wel kopen. Maar ik denk dat over een paar jaartjes dat wel mogelijk wordt.
dacht ik ook , maar toen ik naar MS belde wegens krassen zijden ze dat aan de rand van de disk geen data is, dus het lijkt me gewoon van binna na buita
Ik heb het over het feit dat het mij wel vreemd zou lijken zou een normaal persoon een dvdwriter van 1 laag kunnen ombouwen naar een writer van 2 lagen? Maar ik ken daar nix van dus ik zal maar best mijn mond houden
jah kijk ik kon me xbox heel goet koop koopen allen moest ik er toen 5 jaar garantsie er bij doen heheh 5jaar is echt lang acht jah ik gaa hem niet ombauwen in5 jaar who cares
Er zijn al/heel binnenkort DVD branders in Japan die 2 lagen kunnen branden... Had ik een keertje op tweakers gelezen...
En ik ga hem niet ombouwen denk ik omdat ik die lui voor geen meter vertrouw en omdat het niet lief is voor microsoft die wel lief was voor ons door ons 2 games + kontroller te schenken. Ook vind ik dat ik nooit veel plezante tijd doorbreng met een kopie van een zelf zoals dat hier al eerder is aangegeven. Datzelfde merk ik ook op mijn pctje; gekopieerde games zijn veeeeeeeel mninder leuk!
Waarom denkt altijd iedereen bij ombouwen aan illegale kopies. Misschien zijn er mensen (incl. ikzelf) die het dan gaan ombouwen voor import games. sommige games komen niet eens op de europese markt uit, en dan is zo'n omgebouwde xbox een uitkomst. of je hebt zo'n game al een paar maand voordat hij in europa uitkomt. ff lekker patsen ofzow.