1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wie roept wie tot de orde hier???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door beuker(sr), 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als dit al een afzeik thread is dan weet ik het niet meer. Ik vind de toonzetting hier heel vriendelijk, volgens mij zou het wel goed zijn as Pejannl hier reageerd. Dat getuigt wel van goede wil, want wat is leuker dan discussieren over discusieren ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2003
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Maar was het niet verstandig geweest als Beuker eerst een PM probeerde te sturen en het zo op te lossen i.p.v meteen in de openbaarheid te treden..? Nu zijn er vast mensen die gaan twijfelen aan het handhavent gezag van de moderators..

    ATTICA!! ATTICA!!
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    weer worden de zaken hier omgekeerd,wat ik steeds vaker zie terugkeren hier.

    dit is GEEN mod afziek/zeik topic maar een voorbeeld van een discussie die verliep zoals die niet had moeten verlopen,en al helemaal niet afgedaan kan worden zoals hij nu afgedaan is.
    overige mods die niets maar dan ook NIETS met deze zaak te maken hebben voelen zich kennelijk indirect toch weer aangesproken.

    het is niet het beleid,het is de persoon die de knopjes op het toetsenbord indrukt en met leugens denkt mij een hak te kunnen zetten.
    de discussie zwaait om wordt persoonlijk,wordt afgekapt......en daar mag je het mee doen.

    het gaat mij helemaal niet om de benaming van een interlink,rca plug of het tulpstekkertje.
    ik weiger mij simpelweg aan te passen aan de stommiteiten van iemand anders...en das een principekwestie voor mij...mod of geen mod.
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wellicht een ideetje voor de mods om weer eens wat strenger op het offtopic gebabbel te letten in dit soort threads. ;) Deze threads lijken soms net alsof ze in de Green Mile thuishoren. In een wat meer algemene thread kun je wel eens een keer wat geintjes maken, maar als het om dit soort zaken gaat ben ik toch van mening dat iemand die helemaal niets met de zaak te maken heeft er ook niets hoeft te posten. En als er eentje begint met een zogenaamd geinig, slijmerig of afzeikerig bedoelde post dan volgen er al snel meer. Misschien is het dan beter om deze maar te verwijderen.

    Nogmaals, ik zeg niet dat een geintje niet zou mogen, maar imo niet in een thread die van een meer persoonlijke aard is.
     
  5. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind eigenlijk dat het hier heel goed geregeld is met die mods enzo, ze zijn altijd heel vriendelijk.....tegen mij iig wel:p

    Maar k denk dat beuker wel beter had kunnen pm'en. Als je bijv. een Frans leraar die heel erg zijn best doet verbeterd als ie een foutje met zijn frans maakt zou ie ook beledigd zijn denk ik...
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nou over dat PM-en ben ik nog niet zo zeker. Nadat ik pejannl een vriendelijk Pm terug had gestuurd kreeg ik geen enkel bericht terug. Hij negeert het gewoonweg.

    Ik vind het persoonlijk ietwat slap om eerst hoog van de toren te blazen en een toon te zetten waarbij je de mensen waarmee je discussieert uitmaakt voor mensen met een laag IQ om vervolgens, nadat er enkele zeer normale en zeker niet domme, reacties geplaatst zijn je gewoonweg van de domme te houden en niks meer te posten.
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    walrus ziet het probleem hier.
    ik wordt publiekelijk geexecuteerd,onjuist bejegend(pff wat een woord),voor lul gezet(dat klinkt een stuk beter)......en het schijnt te mogen.

    als ik genaaid wordt.....naai ik terug..........alleen dan wil ik zoenen ook.
     
  8. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik alles zo lees, vind ik het erg jammer dat dit conflict deze lange nasleep krijgt.

    Zowel Beuker als Pejannl zijn verdorie volwassen mannen, gedraag je er dan ook naar, in plaats van als 12-jarigen te blijven flamen!

    Doe s.v.p. beiden water bij de wijn en los dit conflict op. 't Wordt er door 'discussies' als deze namlijk nou niet bepaald leuker op dit forum...
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    daarom is dit ook een discussie,volwassen mensen reageren hier op een volwassen manier.

    ik vraag alleen opheldering en een excuusje.
    ik ben met meer dan regelmaat recht door zee....zo zit ik in elkaar.
    't komt soms wellicht bij mensen erg direct over,maar vragen van "wat bedoelt beuk nu weer" worden meteen uit de wereld geholpen hiermee.

    als mensen aan mij vragen"meneer kan ik hier de bus pakken" zeg ik bv"natuurlijk mevrouw...maar niet bij de uitlaat want die is heet"
    de een kan er om lachen,de ander niet.
    ik hou echt van een geintje,maar kan ook heel serieus zijn en wat ik zeker ben is een man van principes.
     
  10. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, die opmerking van " 'nuf said " omdat beuker toevallig een busschauffeur is is niet erg normaal..
     
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    hee beuker, als penjannel nou niet wil posten, laat um dan lekker.
    jij vindt het getuigen van zwakheid (kweet het, dit gaat ver, maar kweet niet hoe ik het anders moet brengen) nouja okee dan. je blijft nou maar doorzeveren over dit gelul maar waarom? laat het dr lkkr bij zitten.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En ik vind die opmerking "ik vind Pejannl een eikel en dat is mijn goed recht", die daarvoor gemaakt werd door beuker ook niet normaal. En zo kunnen we door blijven touwtrekken.
     
  13. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    hoort een mod niet boven dat soort dingen te staan???
    dan kun je je wel verschuilen achter: "ik post dit als member"
    maar je bent en blijft een mod, en je behoort je daarnaar te gedragen...IMO anyways...
     
  14. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hey beuk, kun je je "officiele waarschuwing" bordje naast de mijne hangen? :)

    maar als ik het goed begrijp: men schuift je dus een aantal uitspraken in de schoenen die je niet gedaan hebt.
    en diegene doet neerbuigend over je beroep.
    hmmm dit neigt toch wel naar een excuusje......
     
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    De manier waarop jullie hebben gediscusieerd en waarop nu nog steeds in deze thread wordt gediscusieerd, vind ik nou niet echt van een volwassen niveau; 't wordt steeds meer een 'welles-nietes' discussie...

    Ik geef je geen ongelijk dat je naar aanleiding van die andere discussie om opheldering en een excuus vraagt, maar op een gegeven moment moet je er gewoon boven gaan staan en er een punt achter zetten. Als je dan te ver en te lang doorgaat, gaat het alleen maar tegen je werken en schiet je er helemaal niets mee op.

    Ik kan zo'n geintje zeker waarderen. Maar je gaat in de bus toch ook niet ellelange discussies aan, terwijl je op een strak schema moet rijden ?!?

    Zeg wat gezegd moet worden (en dat is in dit conflict al lang het geval) en zet er een dikke streep onder. Of ga achter gesloten deuren verder, want als je het zo en plein public doet, gaan anderen (zoals ik) zich er ook mee bemoeien en wordt het helemaal een chaos...
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Jeruzame, nu praat je de "Ik zeg maar niks terug omdat het me te heet onder de voeten wordt" houding van onze vriend pejannl wel heel snel goed.

    Toen ik hem bij wijze van grap "machtswellusteling met pretentie" noemde kreeg ik onmiddelijk een PM waarin hij deed alsof ik zijn hele familie voor rotte vis had uitgemaakt.Dus werd mijn cynish bedoelde post ineens een stuk minder cynish :)
     
  17. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil helemaal niets goedpraten, maar ik ben wel blij dat Pejannl niet op deze thread reageert, want dan breekt helemaal de pleures uit in deze thread. Daar zit helemaal niemand op te wachten (ik in ieder geval niet).

    Ik vind het overigens niet erg snugger van je dat je grappen gaat maken in een situatie als deze. Je kunt op je vingers natellen dat de kans een stuk groter is dat het in het verkeerde keelgat schiet, met alle consequenties vandien (zoals je hebt gemerkt)...

    Even voor de duidelijkheid; ik wil geen partij kiezen want daar ik ken gelukkig niet alle ins en outs. Nogmaals, laat de betrokken mensen het achter gesloten deuren uitpraten (mochten ze daar nu nog behoefte aan hebben) en laten we in deze thread over dit conflict stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Alhoewel ik een persoonlijke mening heb over deze zaak ben ik het wel met Jeruzame eens. Het wordt een nu op deze manier een zaak waar iedereen die er niks mee hebben zich nu gaan bemoeien. Ik voorzie eigenlijk nog maar weinig nuttige posts voortkomen uit deze discussie (wel van Pejannl en Beuker zelf natuurlijk). Het feit alleen al dat men geen geintjes meer kan waarderen hier zegt al wat over de situatie.
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zo generaliseren da-Z-? Een conflictje tussen 2 forumleden (die hier beiden al een tijd rondlopen) kan gebeuren. Jammer dat het in de openbaarheid (deze draad maar ook de draad die aanleiding gaf tot deze) wordt uitgevochten.

    Als je meer dan een jaar hiero rondhangt zou je toch meer fatsoen moeten kunnen opbrengen dunkt mij. Maar om nu persiflerend te beweren dat een 2 forumleden op de 9000 totaal de sfeer bepalen, gaat mij wat ver.
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee, maar zo bedoel ik het ook niet. Maar ik zie hier een aantal leden opmerkingen maken die niet echt bijdragen tot de sfeer in deze thread. Het lijkt wel alsof deze bloed ruiken ofzo en daarom gaan zitten stoken. Daarom lijkt het me gewoon beter dat de twee leden het gewoon achter de schermen afhandelen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina