wie roept wie tot de orde hier???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door beuker(sr), 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben de rust zelve!

Het gaat niet om het waarderen van mods, het gaat erom dat mensen eerst naar zichzelf moeten kijken voordat ze de beschuldigende vinger naar iemand anders wijzen.

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

zelf olie op het vuur hebben gegooid?
    ik reageer op de uitlatingen van iemand die nergens op gebaseerd zijn,verzonnen,gelogen en zo onder mijn neus geschoven worden.

draaien we de zaken om en doe ik dit......dan krijg ik een waarschuwing,tijdelijke ban of weet ik het.
    komt het van bovenaf....wordt het getolereerd,gezien als foutje en afgesloten.

ik kan me nog herinnneren dat avatar hier met een ander forum lid in een verhitte discussie meedere malen uit werd gescholden en voor lul werd gezet.
    avatar plaatst een opmerking terug als reactie op de actie van de koekebakker die hiermee begon.............resultaat....een officiele waarschuwing voor avatar.
    lekker eerlijk en mooi opgelost.

't was in dit geval geen mod.......maar de penalty die avatar kreeg kwam wel uit dezelfde windrichting.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Re: lol

Wat probeer je nou precies te vertellen met dit prachtige ellenlange verhaal??

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

mooi gezegd.......maar wie wees hier als eerste met zijn vinger naar wie?

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

dat ik zelfs jouw aandacht heb.........en je mijn verhaal prachtig vind.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Rinus, je vat het wel heel persoonlijk op, zeg. Ik weet niet in hoeverre je nu jouw pijlen op mij richt, maar ik heb al eens gezegd dat ik een excuus ook ovedreven vind. Een fatsoenlijke reactie zou leuker/sympathieker zijn dan dit doodzwijgen.

Ik vond het een leuke thread totdat hij gesloten werd.

Iets wat me trouwens opvalt is dat als er off tpic gegaan wordt dat meestal na een post of tien wel voorbij is, maar omdat iemand dan claimt dat er teveel off topic gegaan wordt ontstaat daar dan een discussie over. Maar dit terzijde.....

7. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk regelmatig in deze sub-forumfolder.. en met een zekere regelmaat komen de mod's ter sprake. Dit is natuurlijk niet voor niets. Mod's zijn dan wel gewone mensen, maar wel met een bepaalde autoriteit. Dit houdt in dat ze bijzonder alert moeten zijn op uitspraken die ze doen.

Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind...

Ik ga me verder niet in dit conflict mengen, maar ik denk dat de ene opmerking de andere oproept. Een conflict of misverstand komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Ik ben nog vrij nieuw op dit forum, maar zo af en toe bekruipt mij het gevoel dat er een groep is met een lange historie op dit forum. Men kent elkaar door en door en zo af en toe slaat de vlam in de pan. Dat is op zich niet vreemd.

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: lol

ZElfs voor mij is dit teveel eer _O_

Nee maar ff serieus Beuker, ik respecteer jou zeer en ik weet zeker dat dit met een pm'tje opgelost had kunnen worden.

9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is iedereen toch weer licht ontvlambaar
    Natuurlijk is zo'n opmerking "nuff said" onder de gordel, maar alle andere grove opmerkingen die daar rond vlogen waren ook niet alles.

Gewoon met ons allen er even om glimlachen en weer verder, het is maar een forum. Je hoeft toch niet iedereen te overtuigen dat je gelijk hebt, dat is toch ook het voordeel van een forum: je kunt zo eigenwijs zijn als je wilt, je bent anoniem en je hoeft niemand te geloven.
    Dus iedereen elkaar weer een handje geven (kusje whatever) en gewoon weer lief zijn, we zitten hier toch voor onze lol en om elkaar een beetje te helpen. Ettertjes van 15 die gewoon loos posten mogen van mij opzouten met hun geflame, maar het zo zonde zijn dat hierdoor oudere mensen vertrekken
    Dus beuk, glimlach erom en volgende keer kick je Pejannl zijn ass in een discussie dan he.

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dat de vlam in de pan slaat is helemaal niet erg...sterker nog...vaak als de gemoederen weer rustig zijn komen we er allemaal nog sterker uit.
    je kan het niet altijd eens zijn met elkaar en dit soort discussies zijn gewoon nodig.
    zie het als een soort hersengymnastiek,ik kan prima tegen commentaar......alleen ik deel ook graag commentaar uit.

11. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt.

Ik denk dat het opzich heel makkelijk opgelost kan worden.
    Beuk en Pejannl, schuif je principes even opzij en zeg gewoon het spijt me tegen elkaar, je ghaat hier toch niet zown big-happening van maken?

Ik weet het, het is een hele kinderachtige manier, maar het werkt wel... Als de heren tenminste hun principes opzij durven te schuiven..

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het niet over jou Beuker en ook niet over Pejannl.

Het gaat over members die in die DD 5.1 thread off-topic gaan, daar gaan lopen aanklooien met opmerkingen die de gemoederen helemaal oververhitten, en dan hier om een excuus vragen.

Er zijn hier 2 mensen die "recht" hebben op een excuus Beuker en Pejannl, alleen zijn wij niet de scherprechters om dat te bepalen of te eisen.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

hahaha, Alien, jij krijgt van mij de prijs voor beste subtitel. Echt briljant.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Pardon, dubbele post

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2003
  15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Over welke members heb jij het Rinus? ;)

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: lol

ik weet het blaauw.........(beuk geeft blaauw een aai:+ )
    alleen degene die het fatsoen had om mij te pm'en en hier te reageren was ons eendje darkwing.

zo doende is het voor mij een principe kwestie geworden.
    ik maak ook fouten,ben met regelmaat bot,lomp en straight to the point.
    maar ookik kan gewoon sorry zeggen.
    toen tipex en ik elkaar voor het eerst tegen het vege lijf liepen hebben wij een discussie gehad die velen hier zich nog kunnen herinneren8)

we hebben beide ons excusen aangeboden en zijn samen vrolijk doorgegaan hier.

voor de mensen die het niet meer weten........het staat allemaal in de 1ste surround thread.......lang lang geleden in een melkwegstelsel ver hier vandaan.............:+

17. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Re: lol

Nou, dan is mijn oplossing toch geen probleem?
    Als 1 van jullie 2 een excuses aanbied, dan weetik zeker dat de ander dat ook zal doen. Toch?

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: lol

ik ben een gecreeerd probleem door de subtiliteit van iemand anders.......eerst pejannl...dan beuk......zo was de volgorde ook toen dit onstond en zo zal hij ook blijven.

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lol

Alleen volgens mij is Pejangel al 3 dagen niet meer online geweest dus kan ie ook een beetje moeilijk reageren hier.

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, en als jullie allebei zo denken komt het er nooit van."

Laat gewoon zien dat je een vent bent die ook even zonder zijn principes kan leven en bied gewoon je excuses aan. (Dit is dus voor Beuk én Pejannl ;))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina