wie roept wie tot de orde hier???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door beuker(sr), 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als deze thread nog lang zo doorgaat, gooi ik er een slot op. Ik vind het prima als meningsverschillen uitgepraat worden, maar niet op deze manier.

    Dus een vriendelijk verzoek: willen degenen die niks met dit akkefietje te maken hebben hun mond wijselijk dicht houden, en degenen die denken wél recht hebben zich hiermee te bemoeien bij het onderwerp blijven? Geen offtopic meer a.u.b.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Re: Wat 'n ge-blah blah

    Vassili, beste kerel, ik ken jou ook niet, maar dat doet er verder ook niet toe :) Even een kleine correctie op jouw post, je draait de zaken namelijk een klein beetje om. Het was Pejannl die met de opmerking "nuff said" reageerde op de beledigende opmerkingen van Beuker. Goed, die opmerking was misschien onder de gordel en ik praat dat ook niet goed, maar ik kan me de reactie voorstellen na uitgemaakt te zijn voor eikel en patatbakker.

    Je krijgt hiervoor geen waarschuwing of whatever, wees maar niet bang :) Als je een mening hebt mag je die uiten, graag zelfs.

    En Beuker, ook jij hebt geen waarschuwing of ban of wat dan ook verdiend, daar is nooit sprake van geweest en dat zal ook niet gebeuren. Wat mij betreft zijn we even goede vrienden, ik zou dit alleen graag uitgepraat zien. Ik zal kijken of Pejannl hierop nog wil reageren, ofwel in dit topic ofwel in een pm.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien nu na alle commotie die dit heeft opgeleverd is het wel aardig dat even in dit topic wordt vermeld he het is afgelopen. Ofwel bij monde van Pejannl ofwel bij monde van Beuker of eventueel van Darkwing.
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Eikel daar kan ik inkomen maar Patatbakker vind ik wel een heel grove belediging ;)
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Wat 'n ge-blah blah

    wingman hier is de enige die hier serieus op ingaat...daarvoor respect.
    feit blijft wel dat dit hele gedoe natuurlijk wel door mij is opgestart....maar wel met een duidelijke reden.
    het is IK die als eerste wordt betast door de veroorzaker omdat ik in zijn ogen intimiderend ben,niets wetend,onjuiste informatie verspreid om daarna na mijn reactie verder afgezeken te worden omdat ik een buschaffeur ben (die laatste blijft geweldig).

    zijn droge feiten zijn slappe leugens die nooit door mij gepost zijn maar een knipsel uit andere topics gepost door derden.
    een allesbehalve slimme reactie van iemand die denk ik nog ouder is dan dat ik ben......en ik ben al een ouwe lul.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongemeende/geforceerde excuses lossen m.i. niets op, en dat heeft dus ook geen zin
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Geforceerde excuses lossen idd niks op. Penjannl kan echter wél posten in deze thread, in plaats van het gewoon te negeren. Ik weet niet waarom hij dat doet. Misschien denkt hij dat hij dan afgaat ofzo.
    Laat ik het zo zeggen, als Penjannl gewoon op een volwassen manier reageert op wat er gebeurd is, dan gaat hij imo niet af, dan laat je alleen zien dat je je fouten durft toe te geven, en daar is niks mis mee.
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Oude lul? Hoe oud ben je dan beuk?

    Zelf vind ik pejanlls houding typish de houding van iemand die bijna of net klaar is met de Havo of het VWO, compleet met een gezonde dosis zelf overschatting....

    Hij gaat zeker niet af als hij hier post, sterker nog hij gaat eerder af als hij niet post.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2003
  9. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat vindt ik nou ook (als ik ff iets kwijt mag) ik volg dit namelijk al sinds vanochtend op school en het is best vermakend 8)
     
  10. Vassili(SR)

    Vassili(SR) Cerebral Assassin

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Wat 'n ge-blah blah


    Oh oh, Darkwing je correctie had niet gehoeven als je verder terug had gelezen dan de reactie van Beuker. Ik vind het spijtig dat ik het moet doen maar hier zijn quotes van Pejannl die hiervoor afgingen voordat beuk hem 'n eikel en een patatbakker noemde.

    Sjiiiiiiittt, jongens na 838 posts op voornamelijk een audio thread weet Beuk het nog niet???? Damn wat is die jongen dom zeg |:- , Beuk ik had je slimmer ingeschat:p

    Dit had Beuk moeten schrijven als reactie eigenlijk op het eerste wat hierboven staat :confused:, niet hij! Er is nog meer maar dat moet je zelf maar lezen, verder terug dus ;)

    BulldozerSR greets the hardcore forumworld _O_
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  11. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    daaaanm das best hard:mad:
     
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee weken en dan is het kerst... Het moet toch lukken om het meningsverschil tussen deze heren (oud of jong) uit de wereld te hebben.

    Dan kunnen we tenminste weer van vrede op het forum... spreken. O-)
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Wat 'n ge-blah blah

    er gaan steeds meer heldere lichtjes branden hier.......word het kerst of is het iets anders???
    als ik het zo weer eens doorlees allemaal weet ik eigenlijk niet wat ik zieliger moet vinden,het feit dat deze bullshit door je strot wordt gedrukt,of dat diegene dan erna zegt dat hij als forumbezoeker antwoord en niet als mod.

    allebij gelul.......je antwoord zoals je altijd doet,zoals je bent,zoals je in elkaar zit en daarbij splits je jezelf niet op in meerdere persoonlijkheden............daar hebben ze een mooi woord voor,wat als ik dat post geinterpreteerd wordt als scheldwoord...maar dat terzijde.
    ga je zo wel te werk dan neem je niet alleen iedereen hier in de maling...maar ook jezelf...en das helemaal stom.
    hoe moet elk antwoord bekeken worden...als het mens erachter,of als de aangemeten persoonlijkheid van het caliber waar de soapseries mee overlopen.
    zit je dan echt als persoon zo in elkaar dan wordt het eens tijd om serieus hulp te gaan zoeken want met dergelijke communicatievaardigheden word het leven buiten het veilige internet wereldje ook lastig vertoefen.

    daarom weet ik voor 99% zeker dat pejannl deze hilarische flater begaan heeft in een vlaag van onzekerheid en woede wat ik al meteen aangaf.
    je blijft gillen hier8)
     
  14. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hey bulldozerSR, dat ik je hier tegenkom op het rustige xboxworld :)

    jammer blijft het feit dat er geen discussie mogelijk is als er maar een partij zijn zegje doet. dus als pejannl blijft zwijgen kan dit maar 1 kant op gaan. iedereen bemoeit zich ermee (zoals ik) en wordt dit dus een hoop gezeur waar geen eind aankomt.

    feit blijft staan dat er fouten gemaakt zijn en dat er om uitleg (excuses) gevraagd wordt. dus reageer of sluit deze thread, zo komt er geen eind aan.
     
  15. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Wat 'n ge-blah blah


    tsja beuker. ik gun je echt die waarschuwing :)
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Wat 'n ge-blah blah

    bwahaha...mischien mag ik de jouwe wel een keer lenen8)
     
  17. the_mad_man

    the_mad_man True Noir

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon dat die mod die tegen beuker loopt te ouwehoeren moet oprotten. Hij weet niet eens wat die zelf doet. Beetje jij ben buschauffeur dus jij weet niks. Dat zegt die gewoon nou dan ken je me reet likken dat gaat dus echt nergens over. Die kerel wat zeg ik dat verwent jongentje denk een beetje de man te zijn omdat die mod is. Hij probeert het beleid hier te handhaven maar hij weet niet eens wat het beleid hier is ! En jullie zijn gewoon te belabberd om die gozers fout toe te geven het is gewoon triest. Beuker heeft gewoon gelijk over het beleid dus jullie moeten gewoon gaan nadenken want dat ontbreekt er hier gezond nadenken. En ik ben blij dat dit eens goed aangekaart word zodat er mischien admins zijn die wel nadenken er wat aan doen.

    Ik heb gesproken :cool:

    and dont forget dont mess with The Mad Man }:]

    en blauuw loop alsjeblieft niet ff zo te kont likken. Je probeert star member ofzo te worden. doe toch ff normaal.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  18. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Owk mensen, ben het er helemaal mee eens mad man. Geef het gewoon toe, dat is het enige wat er gevraagd wordt. Wat gebeurdt er: iedereen kiest een kant, maar als de betrokkene niet reageerd dan heb je er geen f*** aan. Dus Penjannl laat je zien en geef een reactie en ga niet schuilen achter de andere mods....
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  19. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm... Deze thread had ik even gemist, maar ik zal wel even reageren....

    Beste Beuker,

    Ik heb met geen woord gemeld dat ik mod ben en dat ik het wel allemaal beter weet.

    Die arme picht weet niet precies wat voor kabeltje hij heeft. Hij heeft een kabeltje waar DRIE tulpstekkertjes in passen. Rood en wite voor stereo, en een derde tulpstekkertje voor COAX, schrijft hij.

    En dan begint het, eerst voorzichtig:

    Huub Himself: ik dacht dat dat signaal niet door zo'n één zo'n tulp stekkertje kon

    TheWalrus: Met een tulpstekker heb je geen dobly digital geluid maar DOlby Pro logic

    Psycho(666): Weet toch heel zeker dat je met een tulp stekker wel Dolby Digital kuny krijgen

    winnieandbuzz: De Xbox stuurt over deze Digital Coax uitgang ALTIJD een Dolby Digital signaal

    picht sputtert nog heel voorzichtig: Gewoon links en recht audio (rood/wit) en ja de gele is de spdif digital out uitgang.

    En dan is de feitelijke discussie ten einde. Hier komt het wetenschappelijke commentaar van Beuker:

    "doorgaans weet de fabrikant van deze efteling spullen niet eens waar hij over lult."

    Waarmee maar even duidelijk wordt gemaakt dat picht Efteling spullen heeft en niet serieus moet worden genomen

    Dan schoppen we even naar een andere fabrikant. Die fabrikant verdient dat, maar de opmerking heeft met deze thread niets te maken. Maar de autoriteit van Beuker wordt even benadrukt:

    Over de Logitech 640: "ook zon mooi voorbeeld van een hoop gelul."

    "Ook"??? Hoezo "ook"??? Wie nog meer dan??? Oh ja, de topic starter heet picht. Die schrijft kennelijk "gelul"...

    Oh, wacht! We laten ons niet hinderen door kennis. Nu we klaar zijn met een ander te kleineren komt de klapper:

    "6 kanaals discreet geluid......echt dolby 5,1 dus.....gaat niet door een tulpstekkertje."

    en daar voegen we denigrerend aan toe:

    "lukt dit jouw met een gewoon tulpie dan ben jij in mijn ogen de granddaddy of grenadine geworden hier.

    in andere woorden...godsonmogenlijk dit."

    Nou, sorry, Beuker. Ik bied bij deze mijn excuses aan voor het feit dat ik als mens weiger om iemand zo in de grond te laten schoppen met onjuiste informatie.

    GEEN ENKELE KEER heb ik iets geschreven als moderator. Enkel als member. Jij hebt geen enkel recht om iemand anders de grond in te schoppen als je er zelf de ballen verstand van hebt.

    En DUS plaats ik een feitelijk betoog omtrent de onjuistheid van jouw verhaal.

    Dat leidt natuurlijk tot moddergooierij van jouw kant, daartoe ge-entameerd door wat mannetjes die dat kennelijk nodig hebben. En dan gooien we er nog even een onbeschoftheid overheen (niet jij, maar TW) en plaatsen er gauw een smiley bij. Op geen enkel moment kom je met een feitelijk antwoord. Het enige wat je schrijft zijn kreten als

    "ook nu blijkt weer dat mods het belangrijker vinden om voor de 347 ste keer een soortgelijk vraag op het forum zijn gang te laten gaan om te eindigen in een volslagen oeverloze luldiscussie."

    FEITEN over de kabel van picht? Neen! Alleen maar intimidatie en schelden.

    Als ik je daar dan op wijs, opnieuw met feiten, en referenties naar documenten op internet, krijg ik de volgende technische uitleg:

    "whahaha....meneer droge technische kost....zal het maar kort houden.
    ook lezen is aan uw besteed(uberhaupt wel eens in de surround thread geweest)en verdraaien van feiten is u ook niet onbekend...je lijkt wel een van de vele buspassagiers die ik dagelijks meeneem rofl ."

    FEITEN over de kabel van picht? Neen! Alleen maar intimidatie en schelden.

    Nou, neem me dan niet kwalijk, meneer-die-het-beter-weet-dan-de-fabrikant, maar dan ben ik het zo langzamerhand wel zat en verlaag ik me tot jouw niveau. Ja, dan toon ik je aan dat een fabrikant, die met zekerheid ingenieurs in dienst heeft, echt wel meer verstand van audiokabels heeft dan een buschauffeur.

    Wil je mijn excuses? Nou, bij deze: Het spijt mij reusachtig dat ik me door jou ertoe laat brengen dat ik een discussie voer op jouw niveau. Ik zal mijn uiterste best doen om dat nooit meer te laten gebeuren.

    Oh ja, Eerstens transporteert een digitale coax kabel dus wél het zelfde signaal als een optische kabel en tweedens heeft die kabel dus wél tulpstekers (in tegenstelling tot wat jij hier schrijft - laatste post van de pagina).

    Bah! |:-
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    ff verplaatst
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina