1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wie roept wie tot de orde hier???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door beuker(sr), 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassili(SR)

Vassili(SR) Cerebral Assassin

Leuk Bevonden:
    0
    Zo steek die maar even DIK in je zak,
    met alle respect Penjannl je valt bij deze vierkant door de mand.
    Ben hier onderhand een halve beroemde boekhouder geworden en heb al de sjit die hier voor aan afging gelezen en gearchiveerd voor de Beuk, m'n X-files zintuigen erover heen laten vallen en het is tot een beslissing gekomen.

Penjannl u bent hierbij de zwakste schakel, tot ziens!

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Uhm jongens, Pejannl is geen kereltje maar een volwassen man van in de veertig. Ik denk dat hij daarom uit gewoonte misschien posts met een korreltje zout neemt omdat hij vaak met leken te maken heeft.

Beuker, ik weet het niet helemaal zeker, maar ik snap het nu even niet meer. Ik dacht dat het vooral vastzat op dat busschaufeursverhaal. Maar was de rest al niet opgelost in de thread zelf?

Dat laatste verhaaltje over soep met ballen en dergelijke? Soep met ballen is lekker, maar moest je dat nu toevoegen Beuker? Doet wel heel erg afbreuk aan de rest van je verhaal.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het met Vassili en Beuker (Btje lullig voor de 56kers onder ons om zijn verhaal te gaan quoten :+) helemaal volledig en 100% eens. Wat ik echt jammer vind is dat onze Pejannl zijn fout niet erkent en zijn excuses aanbiedt, dan was deze discussie ALLANG voorbij...|:-

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hier houdt het op. Het is mooi geweest. Waar in het begin nog goed inhoudelijk gepost werd is het nu een geflame-met-dure-woorden topic geworden. De meeste moedigen elkaar aan of kraken de ander af en dat is hier niet de bedoeling van. Er wordt veelste veel "olie op het vuur" gegooid, wat sommige ook al onder de ogen zagen. Ik ga mezelf nu niet populair maken maar om de sfeer er in te houden ben ik toch genoodzaakt dit topic te sluiten.

Beuk en de andere die toch nog zijn woordje kwijt willen kunnen mij of Pejannl PMen.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Epiloog, na enkele PMs tussen Beuker en mij:

======================================

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina