Wie speelt er hier MMORPG's??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 12 mrt 2004.

1. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    @ demon-nl
    ongeveer rond level 10 kan je spells kopen bij de skillsmaster, das ook wel leuk :)

2. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik was met priston tale level 15 healer, dat was echt tof. mensen gaan je allemaal dingen geven omdat je ze red :D .
    maar het enige wat je moet doen is klikken. de hele tijd klikken op van die irritante konijntjes :confused: . (zijn ook wel andere beesten ;) )

heb planetside ook gespeeld. ik zat in de open beta. dat was wel tof maar mijn athlon 1 ghz 640 ram en geforce 4 ti 4200 kon het niet helemaal aan: veel lag.
    maar ik raad hem cker aan aan firstperson lovers met een goede computer.

*edit*

hoe zit het trouwens met everquest 2? wanneer komt die uit?

@ skycraper

dat lineage is toch alleen japan en us? krijg je dan niet erg veel lag als daar de servers zijn?
    en hoe is dat spel!?!? ik ben erg benieuwd, want het ziet er allemaal tof uit.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  3. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    @toet

Weet ik , heb een level 15 magician en nog een level 13 priestess.Maar ben jij ooit wel is op het cs.nl forum actief geweest ?

4. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel op dit moment Final Fantasy XI. Dat is pas tof.

Ook heb ik Dark Age of Camelot gespeeld, en samen met Graveheart Jumpgate...

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een goede mmorpg die eraan zit te komen is world of warcraft, ziet er allemaal erg mooi uit de screens en de gameplay beloofd van wow erg veel. Voor meer info blizzard.com.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik heb een hele tijd Runescape gespeeld.

Is ook gratis en je hoeft niets te downloaden.het is een java game.De graphics zijn niet goed maar binnenkort worden ze vervangen door een nieuwe 3d engine

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    priston tale heel wat charrs.. hoogste volgens mij nu lvl 35 ofzo.. maar ik had er geen zin meer in het werd TE eentonig :eek:..

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd! Kijk er nu al 7 jaar naar uit :)

Ik speel op het moment Biosfear, ook gratis te downloaden, je moet er alleen voor gaan betalen binnekort geloof ik.. Maar wel erg strak, ook allemaal castle sieges enzo met een paar honderd man :cool: Echt een wereld op zich, er worden ook gewoon echt dingen geflikt door een groep mensen die een leger dan vormen, waartegen de "beheerders" niks kunnen doen omdat zo'n leger te sterk is :cool:

9. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    je kan 14 dagen gratis , lekker de moeite :)

Toch ff proberen ziet er wel gaaf uit

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoho we hebben ook nog earth and beyond, is zeer vette mmorpg

12. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    Ja.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gespeelt in de beta.
    Point & click, verveelde na een kwartiertje al.

Nee, geef mij maar Jumpgate. :cool:
    Daarmee kun je tenminste je ship zelf besturen.
    Skill-based.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Earth & Beyond is dus binnekort niet meer.

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil meedoen met de open-beta van lineage 2, maar ik krijg geen email met login-code en password. iemand anders die dit probleem ook heeft? lijkt me namelijk een leuk spel.

16. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    net guildwars gedownload. Ik ben het toevallig tegen gekomen en ben eerlijk gezegd onder de indruk, goeie graphics, goeie gameplay (tot un toe dan, ik speel het nog maar 3 uurtjes) en de monsters zien er ook wel vet uit. ik raad het jullie cker aan om even te proberen.

het enige probleem wat ik heb is dat de downloadspeed bij het laden van een missie erg laag is (elke missie wordt appart gedownload) . Maar dat kan aan mijn verbinding liggen.

17. N13LS

N13LS Niels Blok

Leuk Bevonden:
    0

ik speel nu ook runescape en het is best leuk, alleen de graphix zijn uit de steemtijd
    goed dat ze aan een 3d werken.

ik speel trouwens nog een online game: age of empires II die kent iedereen wel denk ik *)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook runescape (member geworden, meer mogelijkheden bla bla$5 per maand)
    voor meer info hier over zie me megagroote topic die ik getypt had terwijl ik niks te doen had.....

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=60702

Kijk nou erg uit naar WoW, vind het wel duur maar des de meer ik naar www.worldofwarcraft.com kijk des de gaver ik het spel vind, misschien toch maar die limited edition gaan kopen dan.
    Gelijk met ze alleen een clan oprichten? :)

Deel Deze Pagina