Vandaag nog Vice city uitgespeeld, dus speel er nog wel redelijk vaak op ja. Nog effe wachten op de herfst (en de coole games dus) en ik kan weer dagen lang aan de slag.
compleet hetzelfde, maar dan net iets meer posts en meer maanden misschien heb ik af en toe tussendoor met vrienden gespeeld... maar daar ga ik binnekort verandering in brengen als ik weer tijd genoeg heb... dat heb ik vaak ook met nieuwe spellen...
Tja, als ik op mijn xbox speel, dan moet het in mijn ogen een topspel zijn. Ik besteed geen tijd meer aan de mindere games. Heb echt geen zin meer om steeds hetzelfde spel te spelen, is gewoon te saai. Een topgame komt al niet vaak uit tegenwoordig. Heb pandora tomorrow al sinds eind maart, ben pas bij level 3 , heb het ook maar een paar keer op live gespeeld. Volgende week komt ninja gaiden uit, hoop dat het een goed spel wordt. Ik heb mijn ps2 ook bijna een halfjaar niet aangeraakt, twijfel of ik transformer moet halen, voor de cube hetzelfde. Ik zat er over na te denken om de ps2 en cube te verkopen, maar je krijgt er bijna niks voor. Komende weken zal de zon weer lekker schijnen, dan ben ik ook niet vaak thuis
Daarna heb ik ook geen zin meer om het overnieuw te doen.. Alleen Splinter Cell, SP: Pandora Tomorrow en Halo hebben voor mij een beetje replay waarde, rest ligt na een week stof te happen. Heb nu PGR2.. Die duurt lang om helemaal uit te spelen, dus voorlopig zet ik hem elke dag wel een keer aan.
Deze hoort duidelijk niet in de Green Mile thuis, dit heeft met de xbox te maken dus waarom zou deze in een offtopic forum moeten staan? Even wat beter opletten waar je je thread plaatst. Ik verplaats hem naar Xbox algemeen / Discussie
Volgens mij was SjonKanon bang dat zijn post aantal omhoog zou gaan... Maarre ik speel nog bijna elke dag. Spellen als PGR2, Crimson Skies en Midtown Madness bekijk ik niet meer. Ik vermaak me nu vooral met DTM 2 en MTX: Mototrax. Er komen de komende tijd ook wel weer wat leuke games uit, maar het is zeker niet meer zo zoals rond kerst vorig jaar...
Ik speel momenteel het meeste op de GameCube de games Viewtiful Joe en Mario Kart: Double Dash. Daarnaast op de PS2 de games Final Fantasy X-2 en WWF Smackdown: Here Comes The Pain (waanzinnig goed spel!!! ) Dan als laatste als ik zin heb ga ik online een potje DTM 2 of PGR 2 of Rainbow Six 3 doen. Ik merk laatste tijd op dat er bijna geen friends online zijn tov een maand terug telkens iets van 20. Nu vaak maar hooguit 5. Conclusie: Ik speel het meest op de... alle 3 zowat evenveel
ik biecht dan ook maar op: ik game ook niet meer zoveel op DE doos. (alleen soms nog op Live! en met vrienden multiplayer) Niet dat ie stof staat te vangen maar ik hij staat (veel) minder aan! 'k ben op 't moment meer met andere dingen bezig... als er nou een aantal games van m'n verlanglijstje uitkomen op de xbox, zal 'ie wel weer flink (overuren) gaan draaien!
Ik speel er eigenlijk ook niet of nauwelijks meer op. Ik heb eigenlijk ook nooit zoveel op de xbox gespeeld als op de SNES of N64. Het enige dat ik soms doe is multiplayer, maar singleplayer boeit me echt niet meer Ik vorige week nog wel DTM race driver 2 gekocht, maar ook daar vind ik de singleplayer mode niet veel aan, terwijl ik de multiplayer mode wel leuk vind Conclusie: ik speel alleen nog maar op de xbox voor mijn plezier en om lol te beleven, maar niet echt meer om iets te halen/uitspelen ofzo...
Ik speel ook nog heel weinig op mijn xbox (Ook mijn PS2 gebruik ik heel weinig) Ik gebruik de xbox eigenlijk alleen nog om dvd's op te kijken. Dat komt vooral omdat het beter weer wordt en er nu niet zo veel leuke spellen uit zijn. Ook heb ik geen xbox live dus de spellen die me een beetje leuk lijken die krijgen toch meestal de goede cijfers vanwege het live gebeuren.
Ik speel zowieso nog maar heel weinig, ik heb nog maar 3 spellen, waarvan de enige die ik nog speel splinter cell: pt is, en dat doe ik al bijna nooit. Kdoe momenteel liever andere dingen, shame on me.
Mijn spellen staan stof te vangen in de kast. Mijn Xbox staat stof te vangen onder m'n TV. Ik doe er bijzonder weinig mee, af en toe een DVD'tje, daar houd het wel mee op. Gamen doe ik, als ik het al doe, op m'n Ps2 & Cube. Zo af en toe een beetje Halo, maar verder niet. Heb een stuk of 8 games, waarvan er maar 1 speel. Best nutteloos eigenlijk... :{ Dus ja, doe mij ook maar wat therapie dan.
Ik zit er nu echt serieus aan te denken om hem te ruilen voor een ps2, met wat hippe RPG's. Alleen de gedachte aan Halo 2, Fable en Sudeki zorgt ervoor dat ik dat voorlopig maar niet doe. Het probleem is, dat ik met mijn xbox voornamelijk heb gewacht op spellen. Telkens kreeg ik weer te horen: 'ja, nu is het wel rustig qua games, maar over een paar maanden, oei!' Ik heb echt geen zin meer om een paar maanden niks te doen met mijn xbox, misschien af en toe ninja gaiden, en dat is het.
Ik speel nog wekelijks op mijn Xbox.. genoeg games die me even wat vertier kunnen brengen.. Ook op Live zit ik nog regelmatig, en dat gaat nooit vervelen.. Zeker met de line-up voor dit jaar kan ik nog wel even vooruit.. En ja, de mensen die er niet meer op spelen die hebben gewoon een miskoop gedaan, aangezien er wel een goede line-up is, al 2 jaar lang.. Dat die games je niet liggen.. tja.. Had je van te voren moeten bedenken.. Persoonlijk zou ik als ik een PS2 of een NGC had er niet meer op spelen na een maandje..
Hahaha, goeie thread man. Begon me al zorgen te maken. Speel heel weinig op mijn boXie de laatste tijd. HALO co-op speel ik nog wel bijna wekelijks, blijft gewoon een te gekke game. Daarnaast hier en daar een race met Moto GP en Rallisport Challenge, maar dan houdt het ook wel op. Maar ik moet zeggen, als DVD speler is 'ie wel geweldig
ik speel zeker elke dag op m`n xbox. maja ik heb dan ook 40+ spellen. xbox ownt echt zo hard. en echt veel top-games
Komt me heel bekent voor, en ondertussen wacht ik op sommige spellen al een half jaar (!!) langer dan geplant was. Alles wordt tegenwoordig opgeschoven, met als meest recente toevoegingen Driv3r & Sudeki. Ondertussen ben ik het wachten eigenlijk wel spuugzat geworden, en ik neem ook niet meer genoegen met 'zoethoudertjes' :{ Ruilen doe ik trouwens niet, een aankoop zoals een console moet bij mij altijd nieuw zijn, heeft het wat meer waarde voor jezelf