1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie speelt er niet meer op zijn xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SjonKanon, 5 mei 2004.

  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel al sinds launch van xbox elke dag rond de 3 uur, en nu nog steeds..elke dag :)
     
  2. R-dude

    R-dude Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem nog elke dag, kan er geen genoeg van krijgen
     
  3. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sora: Jij kan onmogelijk een leven hebben. 8)

    Ook ik speel steeds minder op mijn Box. Nouja, geen probleem, binnenkort komt Ninja Gaiden dus dan zal ik wel weer wat uurtjes erachter gaan zitten.
     
  4. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had er ook al heel lang niet meer op gespeeld, maar nu heb ik vakantie dus heb ik hem weer aan gegooid.. tja en nu ben ik gelijk weeer verslaafd hahaha
     
  5. Defqon

    Defqon Jade Empire

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd waar. Wanneer ik vroeger (lees: paar maanden geleden) nog dagelijks een flink aantal uren doorbracht achter mijn Xbox, is dat nu veel minder. Ook Live trekt me nu even niet meer zo als vroeger. Ik heb hetzelfde als vele anderen zoals ik lees, ik wacht weer op echte topgames. Nu doe ik af en toe nog iets van Splinter Cell ofzo, maar ook ik ben daar nog maar in het beginstadium van het spel. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar ik hoop dat er verandering in komt met nieuwe toppers in het vooruitzicht.
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik speel dus niet méér op mijn Xbox, maar beslist ook niet mínder!

    De doos gaat bij mij elke dag wel even aan en ik speel minstens een keer of drie per week op Xbox Live. Ben gek op effe Tetris tussendoor (speelt Sticky op Level 12), heeft net vorige week nog eens de Legendary afgemaakt (je weet wel; die van die schildjes... 8) ), vindt PGR op Xbox Live helemaal top, pluist alle nieuwe content van GR:IT helemaal uit, is nog bezig met de storymode van Crimson Skies en heeft de DOA3 save weggegooid om hem nog eens helemaal van A tot Z uit te spelen.

    Daarnaast heb ik ook nog eens Ninja Gaiden en wellicht Hitman (goede review!) op mijn verlanglijstje staan, dus ik heb zat te doen.

    Nee. Ik speel dus niet méér op de groen/zwarte doos. En niet minder. :+
     
  7. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat dat daar de meeste mensen zitten die er niet meer op spelen was mijn gedachte. Komt er trouwens niet meer te staan dat ie moved is in het forum waar die vandaan komt? Was de thread kwijt namelijk :)

    Precies dit had/heb ik ook. Toen ik het xbox nieuws nog volgde bleef ik maar wachten op topspellen, maar die kwamen er niet. Dan kwamen er spellen zoals brute force maar die vind ik niet echt top. Als ik de tijd neem om een spel te spelen moet het ook echt (in mijn ogen) een topspel zijn en daarom wacht ik nog steeds op fable en op een heel vet racespel.
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, ik speel het enorm veel meer, ik heb ook pas sinds een maand live dus dat maakt verschil.. Ook is het spellenaanbod de laatste tijd niets om over te klagen, zeker als je nu ineens op live gaat en erachter komt wat live en diens games wel neit allemaal bieden, enorm veel plezier aan SC : PT, maar zou deze er niet zijn dan had ik evenveel plezier aan Counterstrike Live, anders Amped 2 Live, en zelfs MM3 live wat een leuk kletsspelleke is.. En zonder live? NFL2003 is erg leuk met vrienden, NFS : U is erg leuk in je eentje.. Je hoort mij niet klagen.. nu nog even wachten op ninja gaiden... En zonder al deze games zou ik nu wel PGR2, of DTM2 hebben gekocht, of anders Top SPin.. wat een aanbod!.. Toppie.. ik kom de tijd wel door tot halo2.. maar ik kan haast geen dag meer zonder de 2nieuwe levels SC : PT, en een fatsoenlijke rankingsysteem, die er snel aankomt..
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel gewoon net zo veel als ik altijd speelde. Zo'n twee a drie keer per week staat hij aan. In de vakantie's vaker. Ik vermaak me nog altijd heel erg met Halo maar vooral met Morrowind. Dat was voor mij de beste aankoop ooit (nog nooit zo lang, zo veel plezier gehad met een spel). Verder spelen mijn broertjes er ook regelmatig op (de een wat meer dan de ander).
     
  10. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom eerlijk gezegd tijd tekort voor alles wat ik wil. Ik heb nu 25, in mijn ogen, topgames die ik allemaal uit wil spelen. Eind deze maand komt daar Rallysport Challlenge 2 ook nog bij.
    Met name topspin online vreet de meeste tijd bij mij. Ik doe mee aan allerlei online toernooien (ETST roeleert!) waarvoor ik dus ca. 3 à 4 wedstrijden per week moet spelen, eerst nog even een opwarmmatch, nog met wat mensen uit mijn friendslist spelen en fuck, ik had ook van james bond nog wat levels willen spelen vanavond en van splinter cell en prince of persia en en....aaahhhh...
    En dan ook nog eens uitkijken dat ik mijn social life niet verwaarloos en mijn gezin en mijn sport en mijn werk en mijn studie... oei oei oei..wat een keuzes.... ;)
     
  11. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel nog wel bijna dagelijks op men Xbox, maar niet meer zoveel als in het begin.
    Vind multiplayer veel leuker dan in men eentje spelen....
     
  12. box_thijs

    box_thijs Guest

    ik heb vammorgen weer even gespeeld (na ongeveer 1/2 maanden) ik kreeg een nieuw spel, james bond - eenofanderiets ik begrijp er geen fli**er van haha, het maakt ook neit zoveel uit..,

    maar als halo II uitkomt masaal elke dag op me kamer achter de xbox :)
     
  13. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al ongeveer zo'n 4 maanden niet meer op de x-box gespeeld, voornamelijk omdat ik geen leuke spellen meer heb en ik 60 euro per spel liever aan iets anders uitgeef.
     
  14. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox-break van jaar vorige week verbroken omdat ik beyond good & evil kon lenen van een vriend van me.

    waarom ik zolang niet gegamed heb ? er is niet echt een game waarvan ik zeg: daar ga ik eens lekker 60 euro aan uitgeven..
     
  15. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    mijn ouders hebben mijn tv van mijn kamer gehaald:mad:
     
  16. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het er vaakst op waneer ik een nieuwe spel koop/leen; daarna koelt het weer af :D
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Toen ik een paar weken geleden nog geen live had, had ie wel een kleine week uitgestaan denk ik ..... *schopt zichzelf* :9
    Maar de laatste vakantie heb ik dus elke dag van 11 tot 11 gegamed op live :cool: _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik me ook prima vermaakt hoor met de Xbox de afgelopen weken, ondanks dat ik over twee weken eindexamen heb :eek:

    Maar dat komt wel goed hoor :p
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik speel niet zo vaak meer op mijn consoles. Er zijn gewoon veel dingen die ik liever doe. Dat komt doordat ik andere interesses heb dan toen ik zestien en ook door het feit dat er in mijn ogen weinig bijzonders te spelen valt.

    Vooral de games op de Xbox vallen me erg tegen, alleen halo heb ik doodgespeeld. De meeste games die ik koop breng ik terug. Beetje vreemd om dit op een Xboxforum te zeggen maar ik vind de Xbox veel minder tijd waard dan voorheen mijn Dreamcast en de Gamecube. Alleen Halo, Live en PGR2 maken mijn Xbox de moeite waard, verder vind ik de kwaliteit behoorlijk ondermaats.
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel vooral in de lente/zomer het minste op mijn consoles/ pc.
    Dan ben ik liever buiten en doe ik andere dingen.

    In de herfst/winter daarintegen game ik erg veel omdat het buiten dan vies en / of koud weer is.
     

Deel Deze Pagina