Wie speelt er niet meer op zijn xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SjonKanon, 5 mei 2004.

1. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel bijna zeker dat iedereen zijn xbox weer eens aan doet op 9 november, de dag waarop Halo 2 uit komt

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of 10 november.
    Ik speel tegenwoordig trouwens ongeveer 1 keer per week. Rond kerst raakte ik dat ding maar 1 keer per maand nog aan, wegens tijdgebrek en totaal geen zin erin hebben. Nu denk ik ook telkens; eventjes op de xbox? dan denk ik daarna: nah, duurt te lang....terwijl ik ong. -10 % van alle games heb uitgespeeld.

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik kom laatste maanden vaker en langer op het forum dan dat ik game op me Xbox 8)

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Het varieert bij mij nu de afg. weken heel erg.
    Ene avond 4 uur, andere 5 min. ofzo...
    Ligt aan het weer/ wat er op tv komt en dergelijke.

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    tsss ik zeker in het weekend toch wel 3-4 uur per dag. Door de week nooit omdat ik geen tijd heb. soms half uurtje live

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er eens opgelet en ik game toch wel zo'n 1.5 uur door de weeks tot 5 uur in het weekend per dag

7. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel meestal alleen met vrienden met multiplayer.
    alleen nie echt meer omdat ik alle spellen toch al heb uitgespeeld die ik nu heb.
    dan is er ook nie echt veel meer aan, soms af en toe nog buffy 2 spelen.;)

8. CASGANO

CASGANO Avengers

Leuk Bevonden:
    1
    Niet meer op je xbox spelen denk dan je ga je schamen
    xbox is a way of life enjoy it EVERY DAY.

9. fetEX

fetEX Guest

Elke dag hoe kan je nou stoppen met gamen?
    het is onbegrijpelijk :mad: , dat mensen stoppen met spelen.

10. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :+
    Beetje verslaafd? *)
    |:-

Edit\ Ik wil toch mijn bijdrage geven aan dit topic;

Ik speel momenteel even geen xbox meer. Ik heb het momenteel best druk met school, en als ik aan de doos zit, dan kan ik er niet meer van afblijven. Dus als ik weer vakantie heb ga ik weer achter mijn Xbox. :9

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  11. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel er ook nog weinig op ..... ik weet ook niet waarom... er zijn denk ik weinig spellen wat mij echt kan boeien. Heb net een hele reeks nieuwe gedownd te gek om op te noemen... maar nog niet spelen he. M'n broertje zit er constant achter, maar als ik RC2 eindelijk binnen heb dan zal ik er misschien toch wel weer wat vaker achter kruipen.

12. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik niet al te veel werk voor school opheb, dan speel ik door de week wel een uurtje of 2. Maar als ik veel werk voor school opheb, tja, dan misschien 10 min.

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet me Xbox toch wel een uurtje per dag aan. Meestal om verder te komen met het moeilijke Ninja Gaiden of een tournooitje Fifa.

14. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het over mij? O-)

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb net Burnout 2 gekregen en mijn aandacht voor mijn xbox is met 200% gestegen :) (tav de laatste maanden). Leuk spel!!

16. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nieuwe spellen koopt blijf je spelen. Doe je dat niet (in mijn geval) staat m'n Xbox onder een laag stof...
    Best zonde eigenlijk, maarja, op dit moment geef ik m'n geld uit aan andere dingen dan Xbox Games ;)

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Daar heb je gelijk in, maar als ik kijk naar mijn eigen situatie: ik ben nu veel spellen vooral aan het ruilen omdat ik zoveel spellen had die me, omndanks hun nieuwheid, niet konden boeien. En zo nu en dan komt er inderdaad een klein pareltje voorbijzeilen :). Ruilen is het devies. Kost niks extra en die xbox blijft stofvrij ;)

18. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /edit by mod

/Mod Op xboxworld.nl wordt niet over gemodde Xboxen geschreven! PJ

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2004
  19. vodka_mike80

vodka_mike80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou willen dat meer tijd had, reden dat ik niet vaak speel is: school, stage, werken, vriendin, stappen.....
    Alleen als ik van stage kom ff vlug een half uurtje ofzo.....en soms op zaterdagmiddag na het werken. Maar goed zal wel verandering in komen als het vakantie is en als ik Driv3r en full spectrum warrior heb........

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Nu ik al een aantal maandjes niet meer op de xbox heb gespeeld, heb ik besloten om 'm te verkopen, sterker nog, hij is al verkocht, en mijn gamertag heb ik opgezegd, wheeeeh R.I.P. Wishkid 007. Aan de ene kant heb ik er spijt van omdat ik soms echt geweldige momenten heb mee gemaakt op xbox live, vooral met een of andere Raziel X, die vent was echt zo lachen, en nog meer van die gasten met zo'n accent en een overdosis humor. Maarja, als xbox 2 komt dan ben ik vast wel weer van de partij :p

Toch blijf ik op het xbox forum vanwege de gezelligheid ;)

Deel Deze Pagina