1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie speelt er niet meer op zijn xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SjonKanon, 5 mei 2004.

1. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    nu dat ik al vakantie heb en er weer tennis op tv is (dus weer ff top spin spelen) en dat ik DTM heb gekocht zit ik er wel een uurtje of 3 á 4 achter

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En zo zie je maar weer.... een console is afhankelijk van de games :eek:

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat klopt inderdaad wel.
    Op het moment staat m'n Xbox alleen aan als ik een DVD'tje wil kijken.
    (De enige games die ik nu nog heb zijn dan ook Beyond Good & Evil en Halo.)

Gamen doe ik op dit moment eigenlijk alleen op m'n Ps2. Ben dan ook weer helemaal into Final Fantasy 7.

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn Xbox is net opgehaald door UPS en ik denk dat ik hem wel een weekje kwijt ben en ik moet zeggen dat ik het nu al mis. Ik speel zeker een uur of 3-4 per dag, vooral de laatste tijd met dtm2 en Rallisport. Maar iig de komende week speel ik niet meer op mijn Xbox en heb nu net mijn PS1 weer aangesloten en Graveheart: Toevallig heb ik er net FF7 in gestopt om maar weer eens te beginnen.

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig. Ook weer begonnen met FF8. :) Xboxen wacht ik even mee tot Sudeki in de schappen ligt.

6. Ajax

Ajax Guest

ik speel op dit moment alleen maar euro 2004

verder niet veel

beetje buiten chillen is beter dan binnen xboxen

7. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een tijdje terug een periode van 2 maandjes ofzo gehad waarin ik helemaal niet meer speelde maar sinds een paar dagen heb ik ninja gaiden en nu ben ik weer helemaal bezig. :)

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb nu een paar race games binnen (en ja, nog steeds speel ik Burnout 2). Waar ik tot vorige nooit meer speelde, heb ik nu weer het licht gevonden. Het gaat met stijgen end dalen :)

9. mars15

mars15 Guest

speelde niet zo veel was wachtende op live dat is er nu die kit bij me :) en nu speel ik hele tijd dtm2

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel alleen in het weekend. Dus dan meestal wel zo`n uurtje of 2 per dag. Doordeweek soms wel een uurtje `s avonds maar meestal geen tijd.

11. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel heel af en toe nog eens een race met MotoGP 2....nog steeds de beste race game :)

Af en toe voor jeugdsentiment ook nog een game op andere consoles: heb bijna Shining Force 2 op de Megadrive uitgespeeld....en idd ikke ook: binnenkort weer eens beginnen met FF7 :D

12. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die niet op zijn xboxje speelt moet deze maand ff een Xbox Live setje kopen met Full Spectrum Warrior....... En nog ff wachten op de rest van de top games die uitkomen.

Its good to play togerther

13. Casperge

Casperge Guest

Vakantie komt eraan....,dus ik zal de 2 weken van de vakantie dat ik niet op de vakantie ben wel meer spelen.Voor mensen die hun aandacht verloren zijn:koop gewoon een leuk nieuw spel waarvan de recensies goed zijn.Werkt altijd.

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ja idd....driver ofzo ;), jee wat valt die recentie tegen....ik had me erop verheugt,maar op gamespot krijgt de game een 5,4 en ik heb nog maar weinig andere positieve dingen gehoord......Ik ga maar weer verder met silent hill 2 en dtm2

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kzit altijd wel wat achter me xbox, keb 4 weken gelden net in de 6 weken daarvoor alle 7 seasons van buffy zittten kijken :p, en keb 45 xbox games dus.

maarja keb ook een ngc en een pc met ut2k4 diablo2 morrowind etc.

16. race Viking

race Viking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen spelen maar ik heb mijn box ter reparatie aangeboden bij Xbox
    na reparatie hebben ze mijn box teruggestuurd met UPS
    alleen is op 1 of andere manier die UPS wagen afgefakkeld
    ik ben al bijna een maand bezig om mijn box of mijn geld terug te krijgen daar wordt je toch gillend gek van
    ik heb al bijna 200 euro aan telefoonkosten opgemaakt
    maar bij UPS en bij het service center heb ik echt het idee dat ze me aan het lijntje houden

als ik jullie zo hoor dat jullie steeds minder spelen
    is het bijna gemeen dat ik wel wil spelen maar niet kan

17. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel niet zo heel veel meer. net starwars kotor uitgespeeld (darkside }:] ) daarvoor had ik al een hele tijd niet gespeeld.
    Ik speel soms nog wat als er vrienden langs komen (multiplayer :D). xboxlive heb ik niet meer, khad zon 1 maandkaartje. Ik heb nog een kaartje over maar die gebruik ik voor halo2 :) .
    ik zit eigenlijk te wachten op nieuwe game. tis zo jammer dat die games 60 euro zijn (jaja goedkoper op gcshop, maar toch best duur). waren ze maar gratis :)

18. kaspar xboxfan

kaspar xboxfan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt er nou niet op zijn lieve mooie xboxje! :confused:
    Ik speel er echt wel elke dag nog op! _O_

EDIT:Toch ietsje minder, geen xbox live meer, de cc van m'n vader bleek verlopen, dus microsoft kon er geen geld vanaf chrijven... |:-

Laatst bewerkt: 26 jun 2004
  19. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS, "The World On Time" of zoiets? Yeah right. Nou ik heb mijn Xbox ook opgestuurd. Kostte me al een hele week die doos binnen te krijgen waar ik mijn xbox in moest opsturen. Daarna was mijn box klaar en zouden ze hem opsturen. Ik kreeg vaker het bericht dat ze bij mij aan de deur geweest zijn terwijl ik notabene de videocamera gericht op de straat de hele dag liet lopen!

UPS is echt verre van betrouwbaar maar het probleem is dat micros(ch)oft alleen met UPS werkt... |:- Gelukkig is het bij mij toch nog goed gekomen.

Suc6

PS: Over het algemeen ben ik een echte gamefreak maar ik speel gewoon niet meer zo veel omdat ik het best druk heb en ik andere dingen liever doe... Mijn Xbox zal waarschijnlijk weer overuren maken begin November. Halo _O_ 2

Laatst bewerkt: 26 jun 2004
  20. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ik speel er nooit meer op, heb hem namelijk tijdje geleden verkocht omdat ik de spellen te saai en eentonig begon te vinden, ik ga tegenwoordig alleen nog maar voor spellen met kwaliteit, en niet omdat ze zulke hippe graphics hebben en omdat er zoveel bloed in voorkomt ;)

maarja smaken verschillen he, ik ben waarschijnlijk een van de weinige gamers die gameplay belangrijker vind dan graphics

Deel Deze Pagina