1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie speelt er niet meer op zijn xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SjonKanon, 5 mei 2004.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Tijdelijk heb ik mijn Xbox aan de kant gezet voor mijn tweede liefde; de Nintendo Gamecube. Wat mij opvalt is het grote verschil tussen de twee consoles. Als ik ga Xbox'en doe ik dat 'even'. Voor de Gamecube moet ik een hele middag vrijmaken, omdat ik daar veel meer door word gegrepen.
    Misschien komt dat door de nieuwigheid, misschien ook niet. :) Tijd zal het leren.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een hele tijd geen xbox gespeeld (ik speel nu ook nouwelijk xbox live omdat de aansluiting niet echt lekker is) kwam veel door school, moest veel werkstukken maken.
    maar nu ik eindelijk geslaagd ben en dus 3 maanden veel tijd heb speel ik (op dit moment) GTA: vice city helemaal kapot ;)
     
  3. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt het door Call of Duty :D

    Ach, wanneer Flatout uitkomt, zal ik em wel es aanzetten.
    Hoewel, ik gebruik em wel altijd nog voor m'n d/l films :)
     
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik speel er wel op *driver* _O_
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had precies hetzelfde met de xbox, alleen al een jaartje geleden.
    Heb hem niet verkocht in de hoop dat er ooit een game komt die ik wel leuk vind.

    Maar een spel zonder goede gameplay is niks!!
    Gameplay is het belangrijkst.
    Maar bij shooters op de pc vind ik graphics wel belangrijk, maar gameplay staat voorop.

    Ik speel Driver op de PS2 en hij is idd _O_ _O_
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben momenteel ook lekker weer op de GameCube bezig in mijn vrije tijd 's avonds.
     
  7. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel zeker nog elke dag ik juist minder op mij cube
     
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te wachten op LIVE :)
    Al m'n games al uitgespeeld en zit maar wat te ruilen op X-Bazar voor de rest ook nix :)
    Maja nog paar nachtjes slapen en dan is de creditcard binnen..alles is al aangesloten dus tis wachten op ons pa en ma d'r visa kaartje :)
     
  9. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis echt een goeie rpg zoals final fantasy op de xbox anders zat ik er veeeel meer achter..
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel er nog altijd op. In het begin elke dag. Nu ook nog vaak maar af en toe periodes van een paar dagen dat ik ff niet speel en gewoon wat op internet ga kutten.
    Wat me wel opvalt is dat ik steeds minder op Live speel. Na dik een jaar dag in dag uit online gespeeld te hebben, heb ik nu opeens meer behoefte aan wat leuke singleplayer games.
     
  11. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja daar heb ik ook last van, weinig behoefte om op LIVE te spelen. Ik speel ook steeds vaker weer op de PC ('k heb net een nieuwe). De leukste mensen van LIVE kom ik op de PC ook steeds tegen dus eigenlijk is er niks veranderd.

    Ik zat er laatst toevallig over na te denken en ik verwacht dat ik in de winter wel weer meer opde xbox en op LIVE ga spelen. Er komen weer een hoop leuke games dus dat worden weer PGR2 toestanden...(hoop ik)
     
  12. Lal!! Wat is dat toch met die xboxen dat ze aldoor voor reperatie ergens heen moeten worden gestuurd?? Koop gewoon een GameCube, die gaat niet stuk!
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    de xbox heeft een harde schijf die kapot kan gaan repelsteeltje. de gamecube heeft dat niet waardoor je veel minder mogelijkheden hebt. het komt weinig voor dat ze kapot gaan (bij mij dan al wel 2 keer).
     
  14. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er weer een kopen
    een cristal editie
    met ninja gaiden en live
    dus binnen kort ben ik er weer bij

    maar die consolle dip heb ik nu met ps2
    ik speel nu veel dreamcast!!
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wekelijks op m'n xbox. De laatste tijd zijn er niet zo heel veel goede titels verschenen, dus speel ik de games die ik heb nog maar een keer uit. Morrowind GOTY alleen al kan me uren zoet houden! Of PGR 2 alles platinum proberen te halen. Effe een potje FIFA of Top Spin met vrienden. Genoeg games om mezelf wekelijks bezig te houden met m'n trouwe xbox. :)
     
  16. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schaam me dood, ik heb nu al 10 min. niet meer op mijn xbox gespeeld.
    Dus ga ik nu maar weer snel over op mijn xbox
     
  17. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil niet zeggen dat ik er helemaal niet meer op speel, maar ik begin steeds minder zin te krijgen om die xbox weer te gaan pakken en er flink voor te gaan zitten. mn enthousiasme is wat dat betreft wat gezakt. alleen op de vrijdag/zaterdag avond met wat vrienden draait ie op volle toeren! :)
     

Deel Deze Pagina