1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] wie speelt er nog wel eens Wolfenstein ET ???

Discussie in 'Games' gestart door venom NL, 13 dec 2004.

1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Kan best dat er dan geen enkele Engineer mag :{ Wel erg sneu though...
    Maargoed ik zal binnenkort dit spel ook eens onder het stof vandaan halen , en dan kunnen we wel weer eens een potje spelen? :9

2. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah is goed...
    tagname: venom

beetje saai maar tsja ...
    hehehe

3. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Zullen we vanaaf ff een potje?

4. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, heb je post vandaag pas gezien :eek:
    maar vanaaf kunnen we wel ff een potje.
    stuur je wel ff PM.

5. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in! PM ff tijd/server ;) (Normaal nodig ik mezelf nooooit uit maar deze keer wel!)

6. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ET roeleert....

als jullie een keer gepwned worden door ene ATTACK MAN Z dan ben ik dat waarschijnlijk.

7. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan vandaag niet morgen denk ik wel :{

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje. Ik heb ET gedownload inc. ook de patch 1.02 alleen op één of andere manier heb ik problemen. Soms loopt ie gewoon vast en ik krijg zo'n schermpje van vertel microsoft dit probleem. Bovendien merk ik dat als ik de video settings op een resolutie zet dat hij dat gewoon niet onthoud. Is dit een probleem van de patch of wat?

9. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste pc game multiplayer blijft voor mij toch Counter-Strike. Maar ik speel RTCW ET regelmatig en ben meestal medic.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit schermpje.. en echt de hele tijd. Heel irritant:

11. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat met die resolutie heb ik ook.
    op één of andere manier wil hij het de ene keer wel onthouden, maar de andere keer niet 8)

en dat error gebeuren... heb je dat bij elke server of alleen bij sommige servers.
    heb je wel eerst de game downgeload en toen de patch kan het ook aan liggen.
    en anders moet je eens proberen om wat mappacks down te loaden op www.enemy-territory.com.

anders zou ik gewoon de hele game verwijderen en dan nog maals te downloaden.
    misschien is er wat onder het downloaden mis gegaan

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heb ik eerst de game geinstalleer dan de patch. Ik heb alles verwijdert en alles opnieuw erop gegooid, die Foutenrapporten blijven wel terugkomen, niet heel vaak maar ze komen steeds wel en dat heb ik met andere games niet. Die resolutie springt elke keer terug naar 800x600.. best vervelend. Soms staat er in het menuschermpje ook ET PRO. Wat is dat eigenlijk ??

13. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah bij mij spring hij ook meestal terug naar 800X600 beetje vreemd, laatste tijd blijft hij wel aardig staan BTW.
    ohh... dus die foutschermen komen niet heel vaak voor...
    nee kijk ik heb ook wel eens zo'n foutmelding,
    maar dan moet je de volgende keer weer gewoon ff een andere game pakken.
    of als je al een paar potjes in de server hebt gedaan de zelfde server ff pakken.

en een paar foutjes moeten er toch in kunnen zitten het is gratis ;)

tip: als je een leuke goed lopende server hebt gevonden moet je het servernummer noteren kun je hem een andere keer weer spelen.

14. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe Venom speel je nu nog steeds ET? Ga eens heel snel een paar betere spellen installeren joh, ET was 3 jaar geleden leuk maar nu niet meer...

Groeten _0/

15. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Tja tis wel al een tijdje geleden dat ik Enemy Territory in mijn PC heb geramd, het is zeker en vast nog altijd een vet spel :p

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog ff gespeelt, met een maat van mij, dan skype aan en heb je een soort xbox-live met headset, ookal kun je dan maar met één iemand praten.
    Toch is en blijft het een aanrader, Kwam er gister weer achter dat het nog vet veel gespeelt word.
    Ik gok dat er wel meer dan 1000 mensen online zijn, op welk tijdstip je ook inlogt :)

17. TeXas

TeXas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde het altijd maar de laatste tijd zijn er wat andere dingen die mij aan het bezig houden. Ik zit namelijk in Luck13's clan met de Tag ***TeXas*** ( Ben namelijk zijn neefje ).

18. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ET _o_ ik heb een tijdje nix anders gedaan. echt een gruwlijk spel. ken alle maps ongevver uit mijn hoofd (ook een paar nieuwe)

19. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, ik heb een probleem. Ik heb gewoon return to castle wolfenstein ET op 400x600 gespeeld, en mijn normale beeldbreedte is 1024x746.

Nu was ik klaar, en nu is mijn hele beeld heel vaag, alles een paar tinten lichter. Ik heb de pc al terug naar de fabrieksinstellingen gezet, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen

20. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wrrm speel je het dan sowieso op 400X600?
    misschien werkt dit:
    rechter muisknop op je bureaublad(geen icoontjes aan kilkken)
    dan eigenschappen; Instellingen en de resolutie veranderen.

Deel Deze Pagina