Man, dit spel is zo kewl! Elke keer loopt het anders. De MP40 ownt imo Heb het jaar 3 jaar geleden gespeeld, ben er 2 jaar tussenuit geweest, en speel het nu weer!
ik speel wel weer (altijd zelfde surfer als ik er nog in pas) is wel grappig. mijn doel is om alles vol te krijgen. laatst had ik bijna alles vol ik moest alleen heavy weapons nog
Ik vind et ook erg leuk, in het begin is het nogal moeilijk om te wennen aan het spel. Ik vond het in het begin ook lomp en moeilijk. Maar nu vind ik het wel leuk, vooral dat je ook kunt kiezen uit engineer, medic enz. Wordt er trouwens een ranking (met levels of niveau) bijgehouden?
dat denk ik niet, ET brengt veel leuke nieuwe dingen aan de RTCW serie, vernieuwingen die ik iig wel weet te waarderen.
neehj, de taken die je kunt kiezen waren ook al in RTCW (behalve Covert dan) maar nu is teamplay nog belangrijker en dat maakt het extra tof om in Clanverband te spelen (of gewoon met vrienden)
Ik word helemaal gek, Nuremberg en Fortymod servers kan ik na het installeren van patch 2.60 niet meer vinden, allerlei andere servers... of moet ik beter zoeken?
nee klopt, na instalatie van 2.60 begint die van mij ook vaag te doen. sommigen doet ie wel, anderen niet. en meeste spellen kapt ie ook mee voor dat ik al begonnen ben :{ . beetje een foute zet vind ik