1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie weet een goede 5.1 spel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Diesel20, 24 jun 2003.

1. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    supa 5.1

je wilde weten wat een goed spel is om je 5.1 set te laten horen? Ik heb me al erg vermaakt met Halo, Splintercell en Munch's Oddysee maar ik vond MotoGP2 wel de king hoor!!! Echt, als je langs het publiek rijdt, of je gaat puur op snelheid langs een opponent nou.........super gewoon. Dan zie je namelijk als je hem van rechts inhaalt zn motor uit het scherm verdwijnen en hoor je de sound van linksvoor naar rechtsachter gaan. vet.....

2. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet natuurlijk geen spellen gaan kopen omdat ze toevallig DD ondersteunen, maar ik ben het met de meeste hier eens dat het zeker een heel nieuwe gevoel geeft aan het hele spel. Ik heb cker genoten bij HALO en UC dat je rustig aan het lopen bent en opeens een vijand achter je hoort schreeuwen, of dat je midden in het gevecht zit maar dus ook van alle kanten hoort dat je wordt omsingeld door de tegenstander. Cker moet je ook je subwoofer goed open zetten, dan hoor je tenminste dat je een raket OID afschiet ;).

Maar ik vond deze spellen zeker mooi geluid hebben:
    - HALO
    - Unreal Championship
    - TESIII:Morrowind

Deel Deze Pagina