1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wie wil Shenmeu op Xbox ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Quen, 12 apr 2002.

1. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    dus shenmue is een adventure? hmm die zoek ik echt..
    wel een hele goeie, en ik wist dat shenmue goed was,
    maar nu begin ik er wel een beetje warm voor te lopen.

wanneer komt het spel hier in NL uit?

2. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    IK HOOP DAT ZE OOK NOG SHENMUE 1 UITBRENGEN OP DE X!!
    echt een vette game gewoon..

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga alles wat met Shenmue te maken heeft op de XBOX kopen als het er op aan komt...DAMN dat spel is goed..Ryu rulez :)

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Shenmue is echt geweldig, het is ook 1 van de redenen waarom ik een xbox gekocht heb. Shenmue is een soort adventure, het wordt eigenlijk altijd met FREE aangeduid, het is me even ontschoten waar het voor staat.
    Het is trouwens Ryo Hazuki en je zoekt Lan Di. Ik vind Shenmue de op 1 na beste serie ooit op een spelcomputer.

5. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij indd een goed idee grafisch opgepoetst voor de xbox en met de gameplay aanpassingen van deel 2.

6. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vindt je de beste serie dan? Final fantasy?

7. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zeker dat shenmue naar xbox komt?

deel 1 heb ik uitgespeeld en die was heel cool, maar deel 2 had ik alleen cd1 van, maar die leek me toch wel leuker dan 1.

8. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik ben nooit een FF fan geweest, die games hebben niks wat mij aantrekt.. heb me er in ieder geval nooit in verdiept, had FF7 op de PSX vond het maar niks.
    Ik houd toch wel meer van games waar je zelf kunt vechten en niet met die gare commando's, das fucked up. Daarom vond ik Shenmue zo vet en de GFX van Shenmue natuurlijk. Het heeft gewoon een coole gameplay en vet verhaal!!

9. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, een transformers avatar!!!!!!!!!

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik hoop wel dat ze by de nieuwe shenmue gewoon de japanse stemmen gebruiken, met engelse subtitles, ipv die engelse stemmen...vind ik gewoon beter by het spel passen.
    Hoop dat ook die mooie muziek uit deel 1 er weer inzit (deel 2 ken ik niet :mad: maybe dat ik hem ff bestel uit HongKong deze week)
    Hmmm...nieuwe arcade classics erin zou cool zyn...maybe Virtua Fighter 2 erin en Virtua Cop 2 enzo!? ...ow wacht...die waren toen nog niet uit...(spel speelt zich af in 84 ofzo, toch!? damn...:mad: ;) )
    Maar in deel 1 zaten al wel sonic figuurtjes en die waren toen ook nog niet uit...dus wie weet!?
    Anyway...zal wel weer een speciaal spel worden...:)

11. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    MORE THAN MEETS THE EYE!!! ;)

Megatron; "Decepticons, retreat!!!" }:]

wil binnenkort Transformers Season 1 DVDpack bestellen.. ziet er cool uit!! (heb hem al voor een vriend van me besteld, nu ik nog!)
    Heb die movie al en jaar ofzo, die is ook vet..

12. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    euh.. een reden waarom ik niet zo van die FF games hield, het was voornamelijk tekst, dat vond ik ook fucked up.. bij shenmue gewoon speech, dat was cool.. ( geloof dat de nieuwe FF wel speech heeft, niet dat het wat mij betreft nog wat uitmaakt=( )

Maarreuh.. anders moeten ze gewoon een engelse en jap audio track gebruiken, is toch dvd!!
    Ik zelf heb natuurlijk liever de engelse tracks, heb de jap nooit gehoord.. (versta er toch geen shit van, en vind het fucked up om steeds maar naar die subs te kijken)

Het lijkt mij gewoon sowieso cool als ze beide tracks gebruiken..

Deel Deze Pagina