1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie wil Xbox hebben op 8 nov (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 24 jun 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    boeit mij niet heel veel, want ik wil wel voor anderen importeren maar ik wacht lekker op de nederlandse release whahaha!!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    zeker om er zelf aan te verdienen ;)

hmm we hebben nu misschien wat gevonden.. maar kan daar nog niet zoveel over vertellen

3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    mjah een beetje,
    maar er valt niet zoveel te verdienen,
    ik doe het meer omdat ik misschien een manier heb die heel makkelijk is en als ik er dan een heel klein beetje mijn eigen xbox aan kan verdienen is dat mooi
    als ik er een paar gratis spelletjes uit krijg ben ik al blij denk ik

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    trouwens tijman;
    nee ze halen NIKS uit groothandels, logisch want het is niet de bedoeling dat je een xbox importeerd en dan zouden ze schandalig veel winst behaleb (naja..) ik weetniet of ze een amerikaanse tak hebben, maar als jij dus xbox-en verkoopt ben je niet zomaar een bedrijfje, dan ben je zo genaamd "certified" als jij met je internet bedrijfje probeert xboxes te krijgen kan je het wel vergeten behalve als je zo groot bent zoals gamesstop en ebgames die ook winkels hebben in amerika zelf. maar dat zijn officiele amerikaanse "retailers"
    psxshop heeft denk ik een afspraak met een officiele "retailer" om gewoon veel boxen te kopen, kortom zij krijgen veel van die dingen binnen tegen winkel prijs en met shipping cost die logischerwijs minder zijn dan als je ze een voor een laat opsturen. kortom hun inkoop prijs licht rond de 850 piek misschien, kan lager zijn ook hoor ik weet die tarieven niet en ook niet hoeveel ze preorderen.
    jah tuulek maken ze winst, en denk je dat een xbox 1040 piek is? fout! hij moet ook nog verstuurd wonrden en die kosten betaal jij. kortom je hebt voor 1100 of 1080 piek je xbox. best verdienen ze daar wel aan ja!
    maar misschien ook wel minder ik weet niet hoe ze het doen.
    maar ikd enk toch wel op zijn minst 20% winst misschien meer.
    ik ben nu dus aan het kijken om de xbox goedkoper aan de man te brengen, met alleen maar voordelen, het is goedkoper, en je weet dat ik er niet veel wist aan maak (lekker gevoel 8) isheel want anders dan psxbox die even de situatie uitbuit en lekker misschien wel 30% winst binne haalt per box.
    naja het is nog tijd zat 8)
    als je maar niet te snel bent met je box voor 1000 piek te halen, terwijl ik ze misschien voor 100 piek goedkoper kan krijgen whaha! ik maak denk ik een bundel met halo voor zelde prijs als psxbox! (das mooie deal dacht ik zo)

5. Mike van Egmond

Mike van Egmond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw :)

Hey gasten, ik ben vandaag voor het eerst op deze site en dit forum langsgeweest, en allereerst wil ik jullie compimenteren met de layout van zowel de site als dit forum. Goed werk! Ten tweede wil ik ff zeggen dat ik vlakbij Noordwijk woon (Rijnsburg om precies te zijn :D).

En over die Xbox importeren, best een strak idee. Dan zijn jullie een van de eerste sites met Xbox game-reviews, en dat zorgt vast wel voor goeie publiciteit!

OK, enough with thiz crap... Xbox is cool! ;)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hehe :) ik benadeel ook geen NGC of PS2 :) ik vind de Xbox alleen beter... ik had al ergens gelezen dat je in rijnsburg woonde :)

enne we hebben sowieso op 8 nov al 1 xbox :D

we krijgen volgende week een nieuw design (waarschijnlijk dan ook nieuws forum design) en een prachtig PHP systeem (thnx jorrit schippers :))

7. Guest

Guest Guest

Hey mike, dat is wel mooi mijn avatar he :) , zeker van Gameforum geript. Er zit copyright op dus verwacht ik binnen enkele dagen een bedrag op mijn rekening gestort te krijgen van jou :D

8. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor kobold maar snap totaal niet wat je nou eigenljk met dat laatste verhaal wil zeggen?

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    komt er op neer dat die allemaal typos maakt :D WTF is een psxbox :D

Kobold, al zet jij gewoon al je plannen op papier.. en mij dan ff toestuurt, kennen we misschien ff n dealtje maken ;)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    whahahhahah!!!!!
    jah ik typ nogal snel sorry en ik kijk niet mijn werk na ik weet het, snel snel snel, soms heb ik echter niet veel tijd om iets te typen, ik typ de hele dag engels op mijn werk dus ik ben mijn nederlands een beetje verleerd.
    mooier nog ik heb een dealtje met mijn werk...
    ik werk bij een (grote) trading company...
    kortom een bedrijf dat zijn geld verdient met het importeren van producten en het verkopen ervan.
    mijn baas is meestel wel voor een plan te vangen en die vind dit xbox idee van mij geloof ik wel geslaagd!!
    hij zal zijn "contacten" aan de andere kant van de oceaan eens oproepen en de situatie verhelderen...
    dit word nog leuk !!!!
    dit begint interesante vaste vormen aan te nemen.
    i'll keep you informed.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk DAT is nou mooi om te horen, daar kunnen we wat mee, bij welk bedrijf werk je dan> je mag hier best bedrijfsnamen noemen :) mits je er nog 2 andere bij noemt LOL :) ovve is dat beter dat dat ff niet bekend is

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Searise Financing and Trading.
    die weten wel hoe het moet hahaha
    enige vervelende is dat als ik die xboxen regel ik ze wel kwijt moet...hmm naja, mijn baasje weet alles van shipping en marketing, ik voel hem wel even aan de tand.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    anders kennen wij n dealtje met ze maken, wij kunnen ze dan goedkoop verkopen omdat jullie ze ook niet al te duur zullen importeren neem ik aan

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    onderschat dat nou maar niet!!
    de shit shipping costs vormen het grootste probleem.
    maar ok eind volgende week heb ik een plan en dan maken we een dealtje en dan kunnen jullie concreet adverteren.
    maar ik denk dat we dan wel 100 pre-orders moeten gaan halen!! liefst meer.
    hoeveel mensen werken er aan xboxworld.nl?

15. Mike van Egmond

Mike van Egmond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RedFox - Klopt van die Avatar :D

Ik vond em zo mooi ;)

En over die nieuwe layout... Word die mooier dan de huidige layout? en PHP is natuurlijk altijd chill :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik hoop iig dat die beter wordt dan de huidige he :)

misschien dat ik de huidige te veeel heb gezien ofzow dat ik een nieuwe wou hehe
    we willen binnekort n soort beta versie online pleuren.. zodat iedereen ff kan kijken, en zeggen wat er zou moeten veranderen

17. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het erg knap van je vinden al lukt het je om er 100 xboxen hier te verkopen.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    even voor de mensen die geen acrobat readerhebben, het gaat volgens mij over de tv aansluiting gedoe, toch? maar dan ken je ook een rgb kabeltje kopen (ben niet zo technisch)

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    nee dat kan niet
    normaal worden bijvoorbeeld met ps2 verschillende versies gemaakt om de tv aansluitingen te doen laten werken
    maar deze chip die regelt dat zelf
    ofzo
    :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina