Wie zou Masterchief moeten spelen in Halo: The movie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Austin_77, 17 jun 2003.

1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    lachen toch? mij lijkt het wel lachen om zo'n helm te hebben :D vooral de reacties..kijken wat er geberut als je ermee boodschappen gaat doen:
    "Heeft u ook plasm grenades?"
    Halo pwnatsj!

2. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    de witauwskie broeders moeten hem regiseren :)

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Samuel L Jackson..the coolest MF on tha planet

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben het met Mirik eens, die gast die de stem in Halo zelf heeft gedaan moet ook in de film spelen.. Perfecte stem..

Toen ik voor de eerste keer de stem hoorde dacht ik van WATTUFAAKK, die stem is zoooo koel :cool:

Master Chefke zei toen, tegen captain Keys:"Captain keyyzzzzz"

Zooo koel gek (niet het woordje, maar hoe hij zo sliste.. geweldig)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Arnold Schwarzenegger of Jean Claude Van Damme

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Iedereen komt hier met die oude sok van een Arnie. Hij is al lang niet meer de Conan/Terminator van welleer hoor.
    Hij hoeft toch niet gespierd te zijn? Hij zit tenslotte van top tot teen in een pak. Gewoon iemand die goed kan acteren.
    Of zoals met Darth Vader, een persoon acteren en iemand anders de teksten laten inspreken. Nasynchroniseren is geen kunst aan, aangezien je de master chiefs lippen toch niet ziet.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Arnold? :confused: Doe effe normaal man, die gast heeft in totaal 0,0 weg van de Master Chief. De stem niet, het postuur niet, echt maf dat mensen hem uberhaupt ter sprake brengen in dit verband whaha!

Gewoon die gast die nu de stem van de master chief doet!

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt eraan wat je precies verfilmen gaat. Als je alleen de MC in het MJOLNIR filmt moet je alsnog iemand hebben die het bewegen etc 'kan' - en dan bedoel ik dus dat hij wel goed moet bewegen daar hij natuurlijk geen gezichtsuitdrukkingen kan doen.

Echter, in de boeken (ook het tweede boek) trekt hij zn shit ook wel eens uit en ik zelf vind eigenljik dat dat er toch wel in moet - Dan heb je imho meer identificatie met de persoon en wat leuke revelations voor de Halo fans :cool: Moet je chter wel iemand hebben die kan 'voldoen' aan de MC.

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kan d'r maar een bedenken die aan mijn kwalifaties voldoet, Angelina Jolie!!!

Twijfel aan mijn keuze? Huur Tombraider! Wat kan deze chick een gamehero vertolken zeg. Bravo!!!

Als regiseur denk ik toch aan suspense, dus dat wordt Wes Craven

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee man, Angelina Jolie is voor Metroid Prime.

11. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Super zo veel replies!8)
    Wel lachuh als arnie schwarzenegger dit zou doen!
    "Cortana, ich habe keine puff mehr!" of "He du Elite, leg deine waffe weg sonnst schies ich dir ins knie!":D

Ik dacht ook aan een construktie als in star wars; stuntman met goed postuur voor de actie en ingesproken stem door originele gast die het in het spel ook doet.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wil wel uhm...uhm...Kesnu Reeves misschien? Ik heb echt geen idee. Ik zou wel Samuel L. Jackson willen zien als captain Keyes. En Julia Robberts als Cortana (terwijl ik Julie Robberts normaal eigenlijk niks vindt). Cobaa ..... Junior (ik weet zijn naam neit precies) mag wel Sarge zijn. 8)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor Cortana had ik eigenlijk meer dat kind van JAG in gedachte. Capt. Keyes dan door die knakker van Jaws.

14. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen het ook CGI maken zoals Final fantasy the spirits within maar als ze een character nodig hebben, vind ik dat ze Bruce willis moeten kiezen die gast owned!!\

The naam john past hem heel goed.

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt eraan waar de film over gaat. Alleen het spel? Dan kan iedereen erin. En de stem van Vigo Mortensen natuurlijk.

16. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jong, Cuba gooding junior is te jong om sarge te spelen, samuel l jackson is daarvoor beter geschikt
    Kaptain Keyes is trouwens blank...
    Harisson Ford zou beter captain keyes spelen

en woody allen moet de stem van 343 guilty spark inspreken

17. rich11224

rich11224 Guest

ze moeten gewoon een computeranimatie van halo maken!!!
    (net als final fantasy!!!)

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Neeeeeeeeeeeeeeeeee.

Dat wel als allerlaatste. Die film van Final Fantasy was zo slecht. Je moet een goed verhaal, als dat van Halo, niet verneuken door er een luxe tekenfilm van te maken.

19. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Die film van Final fantasy was echt supervet en mooi verhaal vond ik, ik snap niet dat mensen het niet mooi vinden.

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als iedereen nou gewoon eens naar ome Mirik luistert _O_

Er is geen enkele stem beter als de stem uit het spel zelf.
    "Captain Keyzzzzz"

* Rilt & Gilt
    En de acteur boeit voor geen meter, huur in of andere low budget figurant, die kunnen ook coole bewegingen maken.. Besteed de rest van 't geld aan springende warthogs & coole kostuums. En 't komt wel goed met de Meester Chef.

Deel Deze Pagina