1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wifi usb connector vraag

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Mick34, 16 aug 2007.

  1. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wii, maar een gewoon draad netwerk met draad van de computer naar de router. nou vraag ik me af: kan je dan toch draadloos internet met de wii hebben als je een wifi usb connector hebt? en dan nog een vraag: als de wifi connectie van mijn pc zou moeten, zou die door 2 betonnen muren heenmoeten. (er zit een kamer tussen, die aan twee kanten muren heeft.)
    is de wifi daar sterk genoeg voor om de draadloze verbinding te maken? of gaat die wifi-golf (ik heb geen verstand van draadloos) dan door de deur van de pc-kamer, door de deur van die slaapkamer,door de gangdeur de huiskamer door naar de wii toe? (sorry voor deze vreselijke uitleg).
    alvast bedankt:D
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    goede vraag, bij een vriend van me lukt dat wel maar dit is geen garantie. Koop in elkgeval geen Wifi Max want dat werkte bij mij niet. Ik heb ook een wired netwerk...
     
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die het weet?
     
  4. eeffeekkuuss

    eeffeekkuuss Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kerel is nie nodig.ik heb mijn wii ook op en wlan router aangesloten en heb er niks bij moeten kopen dus plug en play:thumbs:
     

Deel Deze Pagina