Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. sneaky

sneaky Guest

Stikt jouw school ook van de wiggers, nep negers en wannabee gangsters? Mijne wel, allemaal van die gasten een hun dope "gangsta kleertje", begrijp me niet verkeerd ik loop zelf ook in hiphop clothes maar die fake shit word ik gek van... of dat witte gsten naar elkaar roepen: "Yow mang, WESTSIDE!!!!, nigga wazzup" en dat ze zeggen dan ze uit de "hood" komen terwijl hun ouders dokter zijn en 3 mercedessen hebben, meeste wiggers op school mochten me wel maar nu niet meer, als je der eentje slaat (krijg je gelijk alle achter je aan, hehe) dat is ook zo fake zegt eentje: "Man we respecteren jouw omdat je bruin bent" terwijl die zelf wit is...
    Ik word ook gek van hun fake Top 40 hiphop.. No offence maar 50 Cent en Ja Rule is fake gangster hiphop en voor wiggers luisteren hier naar... Binnen kort krijg ik ene digicam dan zal je zien dat op mijn school de meeste wiggers zijn...
    Heb je dit ook bj jou in de buurt/school.. post er over of ben jij ook een wigger en vind je mijn post slap gelul post het ook...

2. Karelax

Karelax Guest

Kut deze post moet zijn als Karelax, Sneaky had cookies aanstaan op mijn computer... maarja Sneaky heeft ook vsat wel last vn wiggers denk ik...

3. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik op school ook last van (daar wordt je zo gek van man!!!) en zeggen ze ook altijd wallah ik zweer ofzoiets daar wordt je ook altijd gek van en denken ze ook altijd dat ze stoer zijn enzo.

4. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    als jij 50 cent fake gangsta shit vindt ben jij een wigger die shit is echt gangsta alleen heel erg commerceel kijk Ja Rule is wel fake want die denkt dat ie PAC is en met zijn neppe lyrics die altijd het zelfde zijn maar ja ieder zijn eigen smaak.

5. Karelax

Karelax Guest

Ja dan noemen ze je laf omdat je niet wil vechten, en als je wel gaat vechten komen ze met ene hele groep dat is fake, maar wiggers durfen me niet eens meer aan te kijken..denk ik

6. Karelax

Karelax Guest

Kijk dit soort reacties wou ik niet uit lokken, ik vind 50 gewoon van die gangsta shit, en dat bedoel ik gangsta shit is niet stoer ofzo, meeste gangstas zijn gewoon nep... zoals 50

7. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn wiggers.................???:confused: :confused:

8. Karelax

Karelax Guest

Kijk men eerste post beetje uit gelegt maarja: Wiggers zijn 12 jarige jongentjes die roepen dat ze uit de hood komen of dat ze gangster zijn terwijl ouders stinkend rijk zijn bijvoorbeeld

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wiggers zijn geloof ik blanke wannabee negers, toch.
    He ik vind dit een van grappigste post's die ik in een lange tijd gelezen heb.
    8)

10. Karelax

Karelax Guest

Hoebedoel je?

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig ben ik niet zo'n persoon die zich gaat hechten aan 1 bepaalde muziek genre. Maar die muziek van 50 cent en snoop dog slaan tegewoordig helemaal nergends op. Een beetje poppie joppie doen en zeggen dat je een pooier bent. :confused: En het ergste is dat ze denken dat ze heel wat zijn. Een paar wijven in zijn clip zeggen i love you snoopy. Ja maar als je een paar hoeren van de straat af plukt en ze geld geef kan iedereen dat.

Ik ben geen rap diehard maar volgends mij moet echte rap toch vaak over de problemen in de wereld gaan. Maar nu is het alleen nog maar ik ben een pooier en schud je tieten heen en weer en meer van die onzin. Het gaat nu alleen nog maar over hun zelf.

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wannabee nigger. Of beter gezegd een blanke die denkt dat hij een nigger is.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd.. ze denken dat ze gruwelijk cool zijn.. zijn ze niet, ze hebben niks gepresteerd in hun leven behalve een beetje ritmisch schelden ^^

Maar ff ontopic:
    Er lopen veel fopnegers rond op mijn school, ik irriteer me er mateloos aan, koop gewoon kleren die passen;/ Praat gewoon Nederlands, want wat is daar mis mee?

14. Karelax

Karelax Guest

Helemaal mee eens hiphop gaat over iets, die top40 shit is geen eens hiphop, maar het gaat over wigegrs en niet over hiphop

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Karelax

Ik weet niet of je het aan mij vroeg maar goed antwoord.
    Het is lachwekkend dat er groepen mensen zijn die zo weinig eigen identiteit hebben dat ze van de televisie andere groeperingen moeten naapen om toch nog maar ergens op te lijken.

Gisteren avond op de lijnbaan zag ik bijv een jonge neger lopen helemaal in het rood type pjama met een ferrari rood petje op een een langwerpige glinsterende oorbel die ook als broche door oudere dames gebruikt kan worden.
    Geen wigger, wel grappig.
    Ik probeerde mezelf voor te stellen wat er zou gebeuren als ik met mijn bleek scheten muil zo gekleed over de lijnbaan zou lopen.

Zonder twijfel zou ik vele mensen de tranen in de ogen zien schieten, en niet van verdriet maar van het lachen.

Maar goed je moet gewoon jezelf zijn en niet een immitatie van iets anders.

16. Karelax

Karelax Guest

Kut had ik gepost kreeg ik een fout melding, maar als je mij een wigger na aper of mode loper noemt heb je het mis, i kdoe gewoon mijn eigen ding, mensen noemen mij een hiphopper omdat ik hiphop kleding draag, maa rik bne gewoon me zelf, luister muziek die ik zelf mooi vind en ik rook niet omdat het stoer is (ik rook helemaal niet), ik bedoel het fucked mij niet wat jij of andere lui van me vinden, i kben gewoon me zelf enige wat telt is wat ik van mezelf vind wat me vrienden van men vinden en wat men fammilie van me vind.

17. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij op school valt het reuze mee met wiggers. Heb er net 1 of 2 kunnen ontdekken. Maar ik vind die wiggers zich echt vreselijk aanstellen ze lopen al helemaal debiel of ze een dril in hun broek hebben ofzo :confused:. En allemaal dat " ok dang" en "is lauw mang" geouwehoer.

En van die muziek heb jullie zeer gelijk. Gaat helemaal nergens over ze proberen alleen maar "thugs" te zijn. Tupac zong meestal in zijn songs nog ergens over.

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Karelax

Ik val niemand persoonlijk aan, je hoeft je van mij niet aangevallen te voelen hoor.

Maar ik vind deze thread humor hoog niveau.

19. Karelax

Karelax Guest

Wigger mode: Oke mang dan is het goed, anders hadden ik en al mij homiez je gemolt jungu echt waar mang, ik zweer het jongu WESTSIDE!!!!!

20. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) 8) :+

Is er een dokter in de buurt ik kom niet meer bij.8)

Deel Deze Pagina