Media Markt verkoopt 'm al , super leuk gewoon. Sure het is niet nieuw/ innovatief maar het is weer lekkere "hardcore" platform gameplay. Kijk er niet van op als je tegen een Goomba aan loopt oid. Het lijkt nog het meeste op de DS versie maar geloof me 't is genieten!
tof spel, m'n x360 staat nu voor de verandering eens stof te happen. Iets dat de WII hiervoor 3/4de jaar deed. Ik ben nu in wereld 4 en heb van wereld 1 t/m 3 alle starcoins
Vanaf 25 november bij Gamemania. Lever 2 oude wii games in (geen wii play en wii sports titels) en koop New Super Mario Bros Wii voor 25,-
Zeer vermakelijke game. Toch nog best moeilijk, maar dat komt vooral omdat ik steeds mijn vrouw moet redden
EINDELIJK weer eens een must buy voor de Wii!! Op een full hd tv vallen de graphics misschien wat tegen als je een 360 en PS3 gewend bent, maar tering, wat is deze game classic FUN.
Klopt. Ik heb een 50inch Plasma en dan zijn de graphix erg matig. Toch maar een keer die 480p kabel aanschaffen.
Heb jij je Wii niet op component? Dat scheelt echt ongelooflijk veel, moet ik zeggen. Het ziet er dan gewoon een stuk scherper uit.
Ik heb een component kabel tussen mijn Wii en TV, maar dan nog valt het me gewoon tegen....op de DS is ie zo lekker scherp.
Zo, spel uitgespeeld. Heb het dagelijks gespeeld sinds donderdag en gemiddeld 5 uur per dag. Komt op zo'n 20 uur aan platform plezier wat ik toch erg leuk vind. Ik heb van wereld 1t/m 6 ook alle star coins........ Een feest van herkenning en vooral later ook vol hardcore platform levels, de frustratie maar dan uiteindelijk ook de voldoening. De eindscene met bowser is ook erg leuk gedaan!
Haha nee nog steeds niet. Moet zeggen dat ik er niet heel veel op speel. Eigenljik alleen Mario Galaxy, Smash Bros en Mario Kart voorheen. Al mijn andere consoles op HDMI en deze nog steeds analoog
Ach, ik speel hem nu ook op component en het ziet er inderdaad niet zo strak uit als de DS versie. In sommige scenes en vooral van dichtbij zien de characters en in mindere mate de omgevingen er soms wat kartelig uit, but who gives a... De game zelf vind ik erg cool. Het doet toch meer nieuwe dingen dan ik dacht. De speciale Wii platformen zijn cool gedaan. Daarnaast is waar het DS deel zinspeelde op het eerste deel dit duidelijk een ode aan Super Mario Bros 3 met de schepen en de Koopa Kids. Zo is de eerste baas Larry Koopa en lijkt de tweede Roy of Morton te zijn. Heerlijk, want SMB 3 is nog steeds mijn favoriete 2d Mario en een van mijn favoriete games aller tijden. Daarnaast zijn er weer twee nieuwe leuke pickups, waarvan de Ice Flower het interessants is. Hiermee kan je namelijk vijanden in ijsblokken veranderen, wat soms zelfs nodig is een platform of pijp te bereiken.
Een Wii koop je toch niet voor de graphics. Heb dus geen zin om een andere kabel te kopen, ik gebruik gewoon de standaard SCART aansluiting die erbij zit. Voor de 360 en PS3 gebruik ik wel HDMI. Het beeld van de Wii is niet zo scherp, maar lig daar niet zo wakker van. Met Mario ben ik pas bij wereld 3. Doe gewoon rustig aan, een paar veldjes per dag. Had juist wel gehoopt op een makkelijke mario, want ik bak er in het algemeen niet veel van. Tot wereld 3 vind ik het nog wel goed te doen, maar ben toch al diverse keren af gegaan. Het propeller pak is wel mijn favo.
Heb je met een kijkafstand van 3/4 meter op een 32 inch geen last van blokjes tellen op de wii? Ik wil er namelijk een halen voor Super mario en Mario kart. De tv is full hd maar dat maakt bij een wii geen zak uit.
Van 3-4 meter zie je dat nauwelijks, maar kom binnen zo'n 2 meter zie je pas hoe blokkerig de game eruit ziet.
Ik heb mijn Wii weer aangesloten op de 32" HDready tv. Het beeld op mij 40" FullHD zag er verschrikkelijk uit , de maximale kijkafstand is dan ook maar 2,5 meter.
Kun je deze game makkelijk spelen met de standaard afstandsbediening of moet je er die aparte controller voor gebruiken?