1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Okami

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 20 feb 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb MGS4 al twee keer uitgespeeld 8). Nu heb ik nog Eternal Sonata liggen, maar als die uit zit ik zonder games tot SC4. Dus waarom dan niet Okami aanschaffen, heb ik nog eens een game voor de Wii (Smash Bros en Mario Kart boeien me niet echt en Galaxy zal me ook niet lang kunnen boeien dus heb ik die maar geskipped) :+.

2. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niemand heeft de game in zijn winkel liggen en ook geen idee wanneer deze gaat komen..... Blijkt wel dat capcom distributieproblemen heeft in de benelux, lekker lekker.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dimension Plus heeft hem gewoon, hoor ;)

Hetzelfde geldt voor Digifan in Haarlem. Ik denk dat je gewoon verkeerd zoekt.

4. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu kunnen bestellen bij dynabyte (web), maar geen enkele winkel in regio breda (frs, inter, bart smit, music store, dynabyte zelf, replay, etc.) hadden de game niet liggen en levering was onbekend.

Maar volgens onder andere wiids.nl is de game zeer gelimiteerd uitgebracht ivm distributieproblemen die tevens nu zijn opgelost(capcom heeft een ander bedrijf in de arm geslagen). De game wordt over 2 a 3 weken volop in de schappen gebracht. Dimensionplus heeft de game ook op voorraad, maar dat is hoofdzakelijk een webwinkel met maar 2 of 3 filialen door NL.

Punt blijft dat capcom dit zeer slecht heeft aangepakt, een game als okami moet juist volop aandacht krijgen! Games van dit kaliber(poort of geen poort) zijn altijd welkom.

Hopelijk kan ik vanaf morgen/overmorgen genieten van dit stukje kunst.

5. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoeveel uur gameplay deze titel ongeveer heeft? Twijfel nog of ik de game moet halen.
    En heb je op widescreen ook echt van die zwarte balken als op de screenshots?

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dat zijn oudere shots.

Zoals je hier ziet:
    [yt]OmPswAVlq64[/yt]

Geen zwarte balken :)

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zo'n 40 uur :)

Ik twijfel nu heel erg. Heb weer zin in een mooi avontuur!!
    En dan eigenlijk geen Zelda.. Twilight Princess viel tegen.. en deze game schijnt bijna kopie te zijn van Zelda qua gameplay.. maar een stijl/sfeer maakt een game en ik denk dat deze dat wel heeft..

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb 'm ook maar gekocht \o/
    Heb nu 2 uurtjes gespeeld en tot nu toe heerlijke game....
    Gave graphics en controls zijn heerlijk. Het doet idd wat aan Zelda denken maar ik vind deze stijl véél vetter dan bijv. The Twilight Princess. The Wind Waker vond ik ook mooier dan The Twilight Princess.. dus misschien heb ik wel een oogje voor cell-shaded zou je zeggen, maar dat valt best mee..

TTP was gewoon veelste grof en de kleuren spatten hier gewoon van je beeldscherm. Als ik screens van bijv. Fable 2 zie krijg wel een warm sprookjes gevoel. Wat dat betreft vond ik The Twilight Princess op grafisch vlak weinig boeien (en dan bedoel ik niet alleen qua graphics, want de wii kan natuurlijk nooit op tegen de x360, maar bijv. details en omgevingen).

Dat ik over Zelda begin komt natuurlijk omdat ik veel heb gelezen dat deze game veel van Zelda wegheeft. Maar hij speelt heerlijk en de wolf beweegt zich veel vrijer en lekkerder dan als je in TTP in een wolf veranderde. Daarna maakt een verhaal de game en dit verschilt hier hier gewoon van het hele Zelda universum.

Al met al ben ik zeer blij met mijn aankoop, eindelijk weer een lekker avontuur.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nice, ik moet nog ff kijken wanneer ik hem ga kopen. Ik denk dat ik hem na mn vakantie pas ga kopen, om nog wat geld te besparen voor mn vakantie zelf :cool:

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu op de denk ik 8 - 9 uur.. vind 'm tot nu toe helemaal geweldig.
    Die wereld is zo kleurrijk, zo wonderlijk mooi. Ik denk dat dit de mooiste game-wereld is die ik tot nu toe heb gezien!! En heb heel wat games in mijn leven gespeeld. Zo zie je maar weer, stijl gaat toch voor next-gen graphics..
    Één minpuntje vind ik dat je als je rondloopt en je wilt even snel een tree slashen met je "inkt" dat je bij het gebruiken van je brush techniek een nieuw muziekje krijgt.. had liever gehad dat je er met kwast op los kon gaan en gewoon de overworld/city muziek kon blijven horen.. Nu gebruik ik de kwast alleen als het écht nodig is en in gevechten, omdat ik gewoonweg van het totaalplaatje (muziek + wereld) als geheel wil genieten en niet continu de muziek wil onderbreken.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zit nu op 12 uur. Vind 'm stukken beter dan TWW en Twilight Princess!!
    De game straalt één en al warmte uit. De omgevingen zijn ge-wel-dig net zoals de heerlijk japanse deuntjes die precies bij de sfeer passen. Damn, wat een avontuur.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de game vorige zondag besteld bij play, maar hij is nog steeds niet aangekomen :'-(. Ik hoop dat hij vast zit bij de douane, maar ik denk eerder dat de Post weeral eens laat zien dat het een echte onderneming van de Belgische regering is |:-.

EDIT: Dinsdag: Game is binnen :D.

Deel Deze Pagina