1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Pro Evo 2008

Discussie in 'Games' gestart door Aernhem, 18 mrt 2008.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Makkelijker gezegd dat gedaan :). Maar ga me best doen iig!

2. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is vandaag verzonden, zal zodra ik 'em binnen heb ook wel even wat ervaringen posten.

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Gisteren voor het eerst online gespeeld. Ik ben koning!! Of hij was heel slecht, maar ineens zag ik het licht. Je kunt je eigen mannetjes ook zonder bal neerzetten waar je wilt. Gewoon het mannetjes aan klikken en slepen naar waar je hem wilt hebben met A. Zo kun je verdedigend je mannetjes tactisch neerzetten. Dit wist ik dus niet! :eek:

Scoren vind ik wel een beetje raar. Ik heb in een potje 15 keer van 8 meter op het doel geschoten, gewoon 1 op 1 en dan schoot ik mis. Dit was met de spitsen van Nederland (Van Persie, Robben en Huntelaar). Ze waren ook in vorm, dus daar lag het ook niet aan. Ik liep ook normaal, dus geen rare schoten uit de draai of zo....

Een van mijn spelers maakte ook een halve omhaal, maar helaas raakte hij de bal niet....

Wat een vet spel is het zeg.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha dat met A slepen had ik wel gelijk door. Scoren vind ik ook wel een beetje geluk hebben, je heb er geen kwaliteiten voor nodig in ieder geval!

5. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja t gaat er om hoeveel ruimte je hebt en of je sprint of rustig op doel af loopt. je moet ook kijk welke kant je op loopt ten opzichte van de keeper. Achja ik ben fifa op de pc gewend en daarbij is t schieten bijna t zelfde. Ik was er zo aan gewend.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Deze versie lijkt me wel erg vet zeg :D Heb de 360-versie, maar denk dat ik de Wii-versie ook nog wil :D

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mensen die een potje online willen spelen een keer kunnen me toevoegen. Friendcode: 0516 7326 2529

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Mijn friendcode: 0688 5229 4784.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Voeg je morgen wel ff toe. Jammer dat er weinig mensen online spelen want het is echt supergaaf. Net 2 wedstrijden online gespeeld en 4-0 en 4-2 gewonnen. Aanvallen opzetten gaat steeds gemakkelijker! Online is het echt verslavend

10. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een paar dagen en ik zie aan alles dat het een goed spel is en dat er veel inzit, maar voor mij werkt het nog niet helemaal zoals ik zou willen. Ik mis (nog) de controle die ik in de 360 versie wel heb. Verdedigen gaat wel steeds beter, maar heb nou niet het gevoel dat ik daar veel invloed op heb. Aanvallen gaat ook steeds lekkerder, gooi er de mooiste combinaties uit, door andere spelers erbij te trekken en diep laat gaan.

Wat ik wel jammer vind, is dat je bij het schieten en vrije trappen op doel imo niet echt invloed op het schot hebt. Schudden maar en hopen dat ie binnengaat.

Online 1 potje gedaan, met NL tegen Italiƫ 2-1 gewonnen, was leuk maar de goals vielen meer door onkunde bij beiden en het verdedigen wat ik maar lastig vind werken. Buitenspelval werkt heel goed, Wiimote omhoog en je zet de tegenstander offside.

Ik zal nog ff moeten oefenen voordat ik er goed in word. Champions Road hebben ze best leuk gedaan trouwens.

11. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel goed datje geen invloed hebt op schieten en vrije trappen. Dan heb je teminste ook iets aan de kwaliteit van je spelers. Anders maakt t ook niet uit of je met henry of met demouge een bal trapt want als je zelf dat goed genoeg bent scoor je tog wel.

Ik heb nou Henry en ook goed getraind in de champions road. Attack en technique op 98. Als ik een bal schiet is t een goal

12. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het liefst toch zelf bepalen waar ik de bal schiet, ook met vrije trappen wil ik wel het gevoel hebben dat ik de bal een richting op stuur.

Komt ook nog bij dat als ik schud met de nunchuck er niet altijd gereageerd wordt (kan ook aan die van mij liggen, iets met cola..) en ik nog keer moet schudden.

Deel Deze Pagina