Ook mooi Bowlen blijft toch vanwege zijn simpelheid m'n favoriet. Ik zit nu rond de 1400 met bowlen. Probleem is alleen, als je niet zo'n goeie score hebt gaan er punten vanaf! En dat is bij mij nu al rond 220, ik moet hoger gooien dan 220 anders gaan er punten vanaf, dus ik blijf rond dit niveau steken.
Bij tennis zit mijn skill level bij de 1500 atm. Maar daar kan nog wel wat bij, want sommige matches win ik nog zonder problemen.
Bowlen doet het goed op een LAN heb ik gemerkt Het is gewoon leuk om te zien hoe iedereen het toch even wil proberen.
ik wil wel weten is de wii wel leuk om te hebben? mij lijken de spellen super tof voor een week hooguit 2 maar dan worden ze saai. het lijkt mij leuker om af en toe bij iemand anders de wii te spelen vanwege het hoge party gehalte
Ik heb dat totaal niet. Wii Sports en Zelda dagenlijks. En ik heb al sinds de launch van de Wii mijn xbox 360 niet meer aangeraakt.
Ik blijf het een beetje afwisselen tussen Wii en 360. Vooral speel ik Wii sports en Zelda en Gears of War, en ook nog wel eens super monkey ball
Mijn skill level op dit moment voor alle 5 de sporten is: Tennis = 1809 (pro* ) Honkball = 85 Bowlen = 1224 (pro* ) Golf = 339 Boxen = 545 /Edit 2000 op Tennis bereikt
Hehe, bij ons thuis doen Tennis en Bowlen het ook gewoon het best. Als ik alleen ben doe ik soms nog wel eens een potje Golf over de 9 holes. Dan gaat het snel met de punten. Zit nu op 750 oid. Bij tennis nu rond de 1500, maar ik moet eens een middagje tegen de computer spelen...ik speel haast alleen tegen andere mensen Bowlen rond de 1200, met 212 als highscore. Mn vader heeft de highscore van 225 Hij speelt serieus vaker dan mij op de Wii...hij moet ook verplicht een spel kopen nu. Beetje van mijn Wii profiteren
Haha ik heb precies hetzelfde, mijn consoles staan normaal op mijn kamer, maar vanwege bewegingsvrijheidgebrek bij meerdere mensen staat hij bij ons gewoon in de algemene tv-kamer. Maken ze flink gebruik van en ik denk dat ik ook maar eens iets moet regelen, het groeit me niet op de rug
Ik heb het een en ander op mijn kamer moeten verschuiven. Maar zo lang we met 2 man spelen is het geen probleem. Alleen met 3 man wordt het al een probleem, en 4 man is denk ik niet eens te doen zonder elkaar in de gezicht te meppen. Ik laat mijn ouders gewoon regelmatig een bart smit foldertje of een ander foldertje waar Wii games in staan zien. Zodra er een spel uit die ook echt leuk voor hun is, gaan we wel onderhandelen. 50/50? Weet iemand trouwens het limiet voor je skill points bij de sporten? Want heb gister dus de 2000 bereikt, maar ben daar nog een beetje over heen gegaan. Als je maar niet tot de 9999 kan gaan ofzo Dan ben je wel even bezig, haha
Gisteren had ik ook wat strikes naar 2 potjes gegamed te hebben op Wii Tis echt lachen om te doen. Turkuy met bowlen Double Strike
ik heb al een hele tijd geen wii sports meer gedaan, ik ben zelda verslaafd :| maar nu ik mijn 2e controllers heb zal ik zeker vaak naar Wii sports grijpen
Ik heb het nu ook wel. Op zich nog wel te doen. Alleen als je dan een keer verliest, zak je gelijk tussen de 30 en 50 punten ofzo, omdat je dan verliest van mannetjes met een lager skill level. Iemand het trouwens opgevallen dat als je de laaste twee mannetjes verslaat (die van 1900 en 2000) dat je een soort van achievement krijgt, in de vorm van een tekstje in wiimail, Beat the Pro. Er stond onder dat ik het had gehaald in 41 potjes. Mn pa heeft die ook onderhand en zit nu ook boven de 2000, alleen in 86 potjes
Wat is jullie strike record met Wii Sports Bowling, mijne 5x was er wel trots op. Vind het wel jammer dat je met Golf gewoon onmogelijk zacht kan putten.... Netjes! mijn record is 217.