Ah zag net wat leuke gameplay beelden op de reclame.. Hopelijk kan ik mijn RDR ruilen voor deze game met iemand
Voor dit soort games haal je dus een Wii in huis. Tijdje terug heb ik mijn vriendin een Wii cadeau gegeven. Hij heeft me nooit weten te boeien met de games die ze had (Mario Kart, Animal Crossing, o.a.), maar deze game... Heerlijk!
Klopt. Deze game geeft echt precies weer waarom ik ooit begonnen ben met gamen. Het is gewoon zoveel fun!
Yeah ik heb dit spel gisteren gekregen.Ik moet zeggen het is weer is wat anders dan die andere mario spellen maar wel tof gemaakt.Ik heb tot nu toe 1 ster.
Heb nu 126 sterren, maar ben er wel klaar mee. De 120 originele sterren waren leuk, maar die groene zijn imo maar lame. Geen zin meer om ieder level nog 2 รก 3 keer helemaal door te lopen voor een paar (niet eens zo heel goed) verstopte sterretjes.
Ik heb al 4 sterren en vind het spel nog steeds super.Wel apart eigenlijk dan al die andere Mario spellen
Ik zit inmiddels op (slechts) 32 sterren, maar ik moet zeggen dat dit spel mij elke keer een grote glimlach bezorgt als ik het speel. Lange tijd niet zo veel fun, afwisseling, voldoening gehad met een spel.... Heerlijk!
Klopt. Ik zit nu over de 100 en nog steeds heb ik plezier. Helaas zijn de meeste galaxies nu niet meer zo nieuw voor mij, wat natuurlijk altijd jammer is.