even omhoog schoppen. hij komt binnenkort uit, na een eeuwigheid te hebben gewacht. in de review van jurjen van de pu zegt ie dat ie vooral de teksten heeft weggeklikt maar de teksten was juist voor mij altijd een onderdeel van de paper mario magie. ik ga waarschijnlijk dus ook alles lezen.
Ben het volledig met je eens. De meeste RPG-elementen van de vorige delen waren namelijk ook in andere titels te vinden. De Paper Mario-serie onderscheidt zich in mijn optiek dan ook vooral door de sublieme humor.
Zijn er al mensen aanwezig die Super Paper Mario reeds in hun bezit hebben? Hier hadden ze 'm helaas nog niet.
ik had vandaag ook even gekeken bij de free record shop maar hij was er nog niet. ik vind het niet erg hoor want ik vermaak me nog volop met scarface die ik nog moet uitspelen. ik las net dat super paper mario bij de mediamarkt in eindhoven 39 euro is. weet iemand of dit voor elke mediamarkt geld?
damn, dus hij ligt morgen al overal in de winkels? tijd gaat snel ben wel benieuwd naar deze mario, ik ga m alleen niet bij de release halen
Zo, net ongeveer twee uur gespeeld en de eerste chapter uitgespeeld. Eigenlijk wilde ik Paper Mario even laten liggen, gezien m'n enorme back-log lijst op dit moment en de vrees dat het spel me niet echt zou boeien. Toch kon ik me (weer) niet inhouden. En ondanks het gegeven dat ik nog maar net bezig ben, kan ik nu toch al vertellen dat het een goede game geworden is en dat mijn twijfel nu al vrijwel geheel weggenomen is. De platform-elementen zijn verrassend goed uitgewerkt, en de humor van de game is, net als de voorgangers, subliem. Topper.
Ik moet die game ook hebben maar wil eerst nog ff Paper Mario and the thousand year old door uitspelen alvorens ik aan deze begin. Ben daar nog maar net mee begonnen P.S. Iedereen die van Mario houdt ff goed opletten. Er is een speciale tijdelijke exclusive op de virtual console te downloaden! "A very big surprise for Europeans today, as they get not one, but TWO titles that were previously only released in Japan. The first game today is Super Mario Bros. 2 (Japan). This game was previously released as part of Super Mario All-Stars for SNES as "Super Mario Bros.: The Lost Levels", and as part of Super Mario Bros. DX for Game Boy as "Super Mario Bros. for Super Players". However, this fully complete original version has never been released outside Japan. A big warning though if you want the game: It will be removed at the end of September. If you do not get it before then, you cannot get it. Also, it costs 600 Wii Points instead of 500! Second today is Mario's Super Picross for SNES. Also never released outside Japan previously, this is one of the best Picross games Nintendo's made. If you like Picross, download it. If you haven't played Picross before, download it. It's one of the best puzzle games ever, and once you get the hang of it, it's really fun. This title's got an increased price too: 900 Wii Points! Note that the game has not been translated!" Bron: VC-REVIEWS.COM
ik ben er langsgekomen zonder kleerscheuren. ik denk dat nintendo dit er expres in heeft gedaan om de pro's (pakken gewoon de sleutel en gaan verder) van de noobs (praten nog een keer met mimi) te onderscheiden.