Heb Melee ook maar weinig gespeeld dus denk dat ik deze wel leuk ga vinden. Sowieso al vanwege de enorm uitgebreide cast aan klassieke game helden/heldinnen. Aan de andere kant zal ik er niet van opkijken als het ook meteen de laatste, of in elk geval een van de laatste games is die ik uberhaupt nog koop voor de Wii. Afgezien van VC games dan want een klassieker wil ik nog weleens downloaden. Maar wat betreft Retail Games die ik echt fanatiek heb gespeeld op de Wii zijn dat enkel Twilight Princess en RE4 Wii Edition geweest, nu gebruik ik het apparaat eigenlijk alleen nog maar voor tussendoor een potje Mario Kart of een retro game ofzo. SSB Brawl gaat eenzelfde doeleinde dienen denk ik. Maar met enkel een Zelda, een Mario Kart en een Smash Bros als enige echt aantrekkelijke titels doe je het um gewoon niet bij mij. Voor de rest vind ik het aanbod Retail Games, nu en in de nabije/verre toekomst om te huilen en staat het apparaat dan ook heel wat vaker stof te happen dan m'n andere game apparaten. En voor online gaming hoef je in mijn ogen ook niet op de Wii te wezen, want Nintendo probeert het wel met een paar titels maar ik ben er gewoon totaal niet over te spreken. Onnodig lastig code systeem en dan vaak nog teveel lag in je games, waardoor ik ook voor online gaming m'n heil beter kan zoeken op de andere consoles. En dat doe ik dan ook. Jammer maar helaas, ik draag Nintendo nog steeds een warm hart toe maar het heeft bij mij gewoon niet meer de positie die het ooit wel had vergeleken met de concurrenten.
Laatst bewerkt: 19 jun 2008