[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is bij mij nu echt een principe kwestie geworden. Vind het echt schandalig wat Nintendo met deze game heeft geflikt in Europa. Daarom koop ik de game niet. Europa behandelen als voetveeg moet eens afgelopen zijn.

Laatst bewerkt: 8 jun 2008
  2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    tsja en is dan raar dat Nintendo met sommige hardware/software zelfs vroeger in Europa is en een game als dit zo laat.. jammer maar ik ga 'm toch halen, lekker veel speelplezier.. alhoewel battlefield bad company rond zelfde tijd uitkomt!

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet met dit spel, ik wilde hem eerst heel graag hebben maar toen ik hem eenmaal speelde viel het mij op dat hij niet zo lekker(snel) speelde als smash brothers melee. In Brawl kan je niet eens in de lucht blokkeren enzo en vooral dat vind ik erg jammer.

Ook lijkt het alsof Samus minder sterk is etc hmmzzzzzzzzz het kopen heeft iig geen haast dat weet ik wel :)

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nog even en dan mogen wij eindelijk smashen!! Heb de Wii al tijden niet aangeraakt!!
    Alleen voor Mario Kart en Zack & Wiki maar daar zit ik vast bij een puzzle en te lui om op te lossen/oplossing te zoeken :p
    Vroeger zou ik doorspelen totdat ik het gevonden had.. times change

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb de game al maanden en kon me na 2 weken niet meer boeien. Hij is gewoon veel en veel minder als Melee helaas :mad:

6. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niet wachten man
    dit lijkt me zo zalig
    kan je echt uren blijven spelen

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je veel melee hebt gespeeld is dit alleen maar meer van het zeflde. Co-op mode is leuk maar is constant het zelfde dus daar ben je zo op uit gekeken. Online is zoveel lag dat je alleen in je eigen land een beetje normaal kunt spelen, maar zelfs een klein beetje lag is finest in deze game waardoor het online een flop geworden is (in Amerika word het nog maar weinig online gespeeld).

Als je de topics op Amerikaanse fora leest vragen mensen friendcodes van mensen die maximaal 200km verder wonen anders is er helemaal niet te spelen. Zegt genoeg.

Ik had veel van de game verwacht en eigenlijk vond ik het op voorhand wel goed als het meer van hetzelfde van melee zou zijn. Echter toen ik de game speelde was het eigenlijk gewoon de zelfde game met wat extra chars. Had melee ca. 2000 uur gespeeld (alleen al op mijn eigen save) en Brawl nog geen 100. Erg jammer :mad:

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dan zal het voor mij dus wel een goede game zijn, aangezien ik Melee bijna niet gespeeld heb.

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ga deze game ook skippen en ik doe al zo weinig met m'n Wii! _O_

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ja mijn apparaatje heeft (de afgelopen maanden) ook totaal niks te doen gehad :{

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat deze qua multiplayer gewoon net zo leuk wordt als smash bros melee.... en daar gaat het me om.. op de bank me broertje beaten (en z'n vriendjes.. die smeken het altijd op te nemen tegen mij en geef ze altijd billekoek)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan is het een super game en moet je hem zeker halen! Melee vind ik nog steeds 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Helaas was ik er op uit gekeken toen Brawl uit kwam en kon die game me gewoon niet meer boeien :mad:

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Melee ook maar weinig gespeeld dus denk dat ik deze wel leuk ga vinden. Sowieso al vanwege de enorm uitgebreide cast aan klassieke game helden/heldinnen. Aan de andere kant zal ik er niet van opkijken als het ook meteen de laatste, of in elk geval een van de laatste games is die ik uberhaupt nog koop voor de Wii. Afgezien van VC games dan want een klassieker wil ik nog weleens downloaden. Maar wat betreft Retail Games die ik echt fanatiek heb gespeeld op de Wii zijn dat enkel Twilight Princess en RE4 Wii Edition geweest, nu gebruik ik het apparaat eigenlijk alleen nog maar voor tussendoor een potje Mario Kart of een retro game ofzo. SSB Brawl gaat eenzelfde doeleinde dienen denk ik. Maar met enkel een Zelda, een Mario Kart en een Smash Bros als enige echt aantrekkelijke titels doe je het um gewoon niet bij mij. Voor de rest vind ik het aanbod Retail Games, nu en in de nabije/verre toekomst om te huilen en staat het apparaat dan ook heel wat vaker stof te happen dan m'n andere game apparaten. En voor online gaming hoef je in mijn ogen ook niet op de Wii te wezen, want Nintendo probeert het wel met een paar titels maar ik ben er gewoon totaal niet over te spreken. Onnodig lastig code systeem en dan vaak nog teveel lag in je games, waardoor ik ook voor online gaming m'n heil beter kan zoeken op de andere consoles. En dat doe ik dan ook. Jammer maar helaas, ik draag Nintendo nog steeds een warm hart toe maar het heeft bij mij gewoon niet meer de positie die het ooit wel had vergeleken met de concurrenten.

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Geen Super Mario Galaxy? Dat is duidelijk de beste game op de Wii en een van de betere deze generatie :eek:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal mee eens! Resident Evil 4 was crap. Dat was gewoon dezelfde game als op de NGC. Beetje jammer want de Wii mote maakte de game nog makkelijker dan hij al was :mad:

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik merk echt aan al die reacties hier hoeveel fans nintendo verliest.
    Wii ligt bij mij nu ook stof te happen met titels als MGS4 en GTA4 waar ik veel meer lol aan beleef.

Toch heb ik nog hoop in de Wii,
    Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy en Zelda hebben mij al het nodige speelplezier gebracht en ik hoop echt dat in die trant nog games gaan verschijnen.

SSBB keek ik lang naar uit en wou ik op het moment van verschijnen in JP/US graag hebben maar het kan me nu echt even niet interesseren.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met 3D Mario games heb ik het opgegeven sinds Mario 64. Diezelfde titel heb ik nog wel gedownload voor de VC, maar een nieuwe kan me gewoonweg niet meer boeien. Heb Super Mario Galaxy daarom ook overgeslagen. Het zal best een goeie game zijn maar het trekt me gewoon niet meer. Zelda nog wel, maar Mario heb ik gewoon vrijwel niks meer mee. Ik vestig mijn hoop dus op een nieuwe Zelda game voor de Wii, en dan wel eentje in de trant van Twilight Princess qua graphics. Als het weer eentje wordt in de stijl van de Wind Waker hoeft het van mij echter ook niet. En anders speel ik in de toekomst TP vast nog wel een keer opnieuw, want ik vind um super.

En ondanks dat RE4 een game is van de vorige generatie, is het in mijn ogen gewoon een van de beste games ooit gemaakt. Heb er ook nooit zoveel fun mee gehad als op de Wii. Een game die zich uitstekend leent voor de Wii-mote.

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RE4 was niet eens beter als 1 van zijn voorgangers....

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mening. Smaken verschillen nu eenmaal.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerlijk gezegt was het niet eens een RE game :mad:

Het miste de sfeer, de moeilijkheid en het RE gevoel.

Deel Deze Pagina