1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    RE4 is een goede game (niet de beste RE), maar vind het te ver gaan om hem een van de beste games ooit te noemen.

Smash Brothers interesseert mij momenteel helemaal niet meer. Keek voorheen naar de game uit, maar door Nintendo's achterlijke/belachelijke/idiote gedrag betreffende de launch van Smash Brothers koop ik de game niet meer uit principe. Laat ze maar stikken met die game.........

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    al met al blijf ik een zwak houden voor Nintendo omdat ik er altijd trouw aan ben gebleven, met de games ben opgegroeid en dus de stroomt de Nintendo magie toch een beetje door mijn lichaam. Nintendo betekende qua games voor mijn jeugd wat Disney qua films betekende. Daarom is vond ik de laatste Zelda ook niet zó.. als je ouder wordt leef je je toch minder in zo'n wereld (heb ik) dan als je jong bent. Vroeger kon ik uren/dagen zwerver door hyrule in OoT de meest domme dingen uitproberen. Nu heb je alles door en weetje welke steen wel/niet kapot kan/moet en waar wel/niet wat te beleven valt.. dat had je als kind niet.

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat had ik ook, maar het gevoel en die magie begint steeds meer weg te zakken. Vroeger was ik weken / maanden bezig met Mario Kart, maar de Wii versie heb ik niet langer dan 2 weken achter elkaar gespeeld. En toen was ik er wel redelijk klaar mee ook.

Ben overigens wel benieuwd wat Smash Brothers qua sales gaat doen in Europa.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vroeger maakte Nintendo nog games voor de hardcore gamers. Zef nou zelf de SNES games zijn nog steeds de beste die je gespeeld hebt. Nu is Nintendo ook over gestapt op de mainstream waardoor games te simpel worden en noem maar op. Kinderen en Opa moeten het ook kunnen spelen.

Ze gaan nu voor het geld en de echte hardcore garde is vergeten. Die garde zoals ik die hen vroeger heeft helpen bestaan....maar face it dit is nu eenmaal de game industrie en goede games zoals vroeger worden nog maar 1x in de 5 jaar een keer gemaakt :mad:

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal Brawl wel, maar de verwachtingen zijn niet al te hoog enzo. En ik zal het slechts af en toe even spelen...

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Geen Freeloader meer?
    http://www.nonly.nl/nieuws/5775/Freeloader_en_Twilight_Hack_geblockt_door_Wii_Firmware_update_3.3/

aangezien een aantal mensen de freeloader hebben..

Wat een naaistreek van nintendo, eerst Europa maanden laten wachten op SSBB alleen omdat een paar idioten het vertikken om engels te leren. en dan mensen die hem geimporteerd hebben het spel opnieuw te laten kopen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dan moet ik geen updates meer draaien :)

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    kan je met 2 man op 1 wii online spelen ..??

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschilt per spel geloof ik. Met Mario Kart kan het wel, of het in Smash Bros ook kan weet ik niet. Hoe dan ook, ik verwacht de game aanstaande vrijdag binnen te krijgen van Bol.com. Denk dat ik dan maar eens een weekendje bij wat vrienden ga vertoeven om voor eens en voor altijd uit te maken wie de ultieme game held(in) is :cool:

10. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik lees net dat toon link der in zit dat is wel vet
    en gelukkig zit ganandorf der weer in hij was me 2de favo vechter
    naast mewto

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is trager en veel slechter geworden...

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game zojuist al kunnen ophalen. Had nog een reservering bij Replay open staan :+

Verkoop het exemplaar wat ik nog van Bol.com krijg wel door aan vrienden van me want die wilden um ook wel hebben :)

EDIT : Vanaaf de hele avond Brawl gespeeld en hij is toch weer erg verslavend moet ik zeggen _O_

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  13. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een classic controller gekocht
    maar elke keer als ik bij de choose a fighter scherm ben en de controller op de wii mote connect herkentie de 2de controller niet
    weet iemand wat ik moet doen...??

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je de 2e remote gesynced met de Wii? BTW gamecube controllers werken nog beter.

15. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 wiimote en nunchuck + 1 classic controller

ga me niet vertellen dat je niet met ze 2en zo kan spelen

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah de classic controller moet je aan je wii mote bevestigen....daardoor heb je er dus 2 nodig..

17. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    zo dat is klote zeg heb ik dus voor niks een classicmote gekocht

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet helemaal. Brawl spelen met een Wii mote is gewoon kut en een stuk moeilijker. Als je die voor een 2e speler had gekocht...tja dan heb je hem voor niks gekocht...misschien zoeken naar een gamecube controller voor de 2e spelers.

19. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    tjah zeg dat maar tegen me broertje die ook wilt spelen :'-(

20. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    vind wel jammer dat fighters als lucas en ness bijna zelfde moves en special finishes hebben
    nintendo is soms echt heel lui bezig

Deel Deze Pagina