1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik had liever gezien dat Ness er helemaal niet in zat. Wat een fag! En dan doen ze er nog een char in die precies het zelfde is...
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutspel.. Verveelt na paar dagen. Melee was veel beter omdat het meer skill vereiste. In Brawl kunnen n00bs de zogenaamde "pro's" ownen.
    Brawl is gewoon niet mijn game denk ik... Raar is dat ik de N64 versie en de GC versie helemaal grijs heb gespeeld. Mijn record melee spelen is 12 uur... Op één dag achter elkaar! Zo verslaafd was ik eraan.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had precies hetzelfde. De game voegt niks aan Melee toe helaas.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn eerste indruk:
    totaalplaatje veel trager dan vorige versies.. aanvallen enzo.. opstaan na een val...
    Maar toch lijkt 't me wel een leuke game want aan die shit wen je toch wel.
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze wel leuk uitzien alleen zijn gewoon zelfde poppetjes alleen andere skins
    maar dat heb je ook met falcon en fox en kirby en juggly en mario en luigi en der zullen nog wel andere zijn ( ojah en marth en ike )

    heb tot nu toe bijna 3 uurtjes gespeeld en hijs tot nu toe echt gruwelijk \o/
    alleen als je in je eentje gaat spelen gaat het na een tijdje vervelen dus je moet echt een extra controller kopen

    maar moet wel zeggen dat er bijna niks nieuws in zit
    maar ik heb het geluk dat ik melee laatst 4 jaar geleden ofzo heb gespeelt dus
    daarom gaat het niet zo snel vervelen
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens
    weet iemand waar ik in amsterdam goed een gamecube controllen kan scoren
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de hele avond met een vriendin gespeeld die de games nooit eerder speelde. Het was erg leuk dat ze binnen de kortste keren al aardig wat skills had. Echt onwijs tof weer deze game!
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn toch wel dingen die ik meer heb gehoord. Sommige spreken zelfs van Melee in een nieuw jasje met enkele kleine toevoegingen. Sta nog steeds achter m'n besluit om deze game te laten liggen. Heb de game inmiddels bij een vriend gezien en nee.......word hem niet voor mij. Nintendo is wel heel erg makkelijk de laatste tijd. Probleem is dat de consument het lijkt te pikken, want al die games worden gewoon massaal verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind deze game alles behalve luiigheid van Nintendo!!
    Er zijn genoeg dingen toegevoegd, het is zowat een heel Nintendo museum geworden.

    Daarnaast moet je er rekening mee houden dat het een partyfight game ís en blijft.
    Hoeveel vernieuwingen zie je in Mario Karts? Of dead or alive serie?.... De games worden vaak uitgebreid en de gameplay een tikkie aangepast!! Niks nieuws..

    BTW, is het al eens iemand gelukt om online een potje te spelen?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd en die game zijn ook minder als hun voorgangers.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind deze beter dan melee hoor..
    Tenminste net met ze 4en op bank gespeeld en hij was heel veel fun.. vooral die super smash omdat iedereen die wilt hebben dikke fight erachteraan.. leuk gedaan!! En zoveel extra characters en levels echt vet.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bijna net zoveel chars hoor ;) Verder hadden wij altijd items en super smash uit staan.
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat iedereen maar 1 final smash move heeft na een tijdje heb je ze allemaal wel gezien

    en die missies mode ofzo
    vind ik echt niks
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    en ben ik enige die niet kan connecten online
    krijgt steeds een error
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Emisary Mode bedoel je? Die wordt iid na een tijdje saai. Wel leuk dat je hem co-op kan doen en hij duurt wel 15-20 uur in totaal!
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    -edit-
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Die adventure mode is echt lang (voor dit soort games dan)o_O Dat had ik niet verwacht. Ofc ga ik nog wel heel veel multiplayer spelen, maar kdenk dat je met die adventure mode alle characters vrij speelt? Dan ga ik dat eerst doen. Ben op 26% =)
    En Pit vind ik tot nu toe het fijnst spelen :)
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    vind lucas het beste op dit moment
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had ik ook. Dacht echt na 4 uur dat ik er wel was bleek het bijna 20 uur te zijn...
     
  20. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, verslavend spel. Ik gebruik vooral nog mijn favoriete characters uit Melee; Bowser, Falco en Fox. Van de nieuwe vind ik tot nu toe Meta Knight en Squirtle het lekkerst spelen, maar ik heb nog lang niet iedereen vrijgespeeld.

    Online ook al even gespeeld maar vooral met Amerikanen en Canadezen merk je echt wel dat verschil in ervaring, hoewel ik al wel een paar keer gewonnnen heb.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008

Deel Deze Pagina