1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geef daarmee alleen aan dat de meeste moves slecht zijn.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lekker boeien.
    Met je maten op de bank zijn de b moves juist het mooist. Komt er opeens weer een kirby blok naar beneden vallen pijlen vliegen je om de oren.. toernooispelers.. stoer hoor, nerds hehe.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee nerds spammen B moves ;) Leuk is toch als je beter wordt?
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    heb hem ook maar gekocht. voor 30 incl:) ik had hier jaren naar uit gekeken maar had hem toch maar niet gekocht vanwege me 360. maar dit kon ik niet laten schieten:) op de gamecube was ik die-hard en heb ik het zeker meer dan 100 uur gespeeld. ik had alle characters en stages maar ik moest nog 8 trophy's die voor mij onhaalbaar waren..

    ik heb tot nu toe het meest home-run contest xD ook de eerste 20 stages op easy maar dan krijg ik geen nieuwe.. maar ff op gamefaqs kijken hoe je de dingen kan unlocken.

    als ik pro ben daag ik jullie uit..!
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die trophies waren hard jah. Heeft ff geduurd voordat ik ze allemaal had. De laatste was dat ik geen damage mocht krijgen in adventure of classic.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik kon all-star niet op very hard spelen ofzo. in kwam celeby nooit tegen in single player (was pure luck..:mad:) en ik moest een pikmin save file op me gc hebben maar ik had dat spel niet.. de andere weet ik niet maar de laatste van jouw had ik wel..
     
  7. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah leuk dat je zo veel lol hebt aan je game
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    haha jah dankjewel;)
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Super vet spel!! ik heb zojuist de adventure mode uitgespeeld en nu gaat het dus echt beginnen:D alleen jammer daj je dan al bijna iedereen unlocked hebt..
    ook mooi dat ze dat vette lied hebben vertaald naar het engels op het eindfilmpje!
    na de credits zie je wat je allemaal hebt unlocked, dat is echt chaos. je hebt 150 liedjes, je hebt bla bla unlocked, je hebt dat level unlocked je hebt voor het eerst adventure mode uitgespeeld. echt vet!
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De game heeft echt super veel unlockables. Echter zijn er redelijk wat waar je pro voor moet zijn om te kunnen halen.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik vind dat tot nu toe juist tegenvallen. bij super smash bros melee was het een pats als je alle stages en characters had. hier is het eerder een must..

    heb nu ook alle characters
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel niet de stages en character maar al die collectables in die muur.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De 'Achievements' van SSBB zegmaar ;)
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een beetje gaar dat je voor dingen die enorm veel tijd kosten (zoals boss mode uitspelen met alle 35 characters) alleen een trofee kreeg. Ik denk dat dat ook is wat viktor bedoelt. In Melee was het af en toe nog best lastig om bepaalde characters of stages binnen te halen, maar in Brawl is het meer een kwestie van tijd dan van moeite.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt. ik heb in 2 dagen alle characters al unlocked terwijl ik er met ssbm maanden over had gedaan. bijvoorbeeld classic/adventure met iedereen winnen voor mr game and watch.. dan was je blij met een character..

    ik heb die SSE dus uitgespeeld maar als ik er terug ga zie i kdat ik slechts 83% heb uitgespeeld. hoe maak ik daar 100% van..?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet alle secrets halen. Waar een vlaggetje staat ben je nog iets vergeten. Een kroontje dat heb je alle secrets. Verder kun je sommige secrets ook pas halen als je de SSE hebt uitgspeeld. Dat geldt ook voor hidden characters.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    moet ik alle vlaggetje levels nog een keer doen:eek: en wat wordt er bedoeld met een secret..?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja die moet je helemaal nog een keer doen. Secret is Cdtje of iets dergelijks. Je kunt op gamefaqs kijken voor een locatie guide.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke thank you! en als je al die trophy's, cd's en stickers wil halen kan je toch nog best lang spelen zie ik nu;)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja een stuk langer als bij SSBM heb ik het idee.
     

Deel Deze Pagina