topspel. heb een hoop ''achievements'' gehaald. kill 5 enemy's in cruel melee. (die is moeilijk!) beat classic on normal/hard/very hard/intense win 15 games on shadow moses island (boring map) win 10 games on norfin (zo heette die toch?) win all-star on normal/hard beat target test lvl 1/2/3 with every character. beat the target test time in lvl 1/2 beat 100 man melee in within 3,30 seconds. ik haalde hem in 3,01 ik hoop niet dat je hem ook onder 3 minuten moet halen
Norfair heet die map. Als je cruel melee op de 'normale' manier haalt is die idd erg moeilijk. Maar met bepaalde chars kan ik eindeloos door gaan totdat ik een fout maak.
wat is dat dan..? ik heb het iig met mr game and watch gedaan. dan spring je van de map, doe je een ontwijk manouvre en hoop je dat die enemy's er van af springen. dezelfde manier dus als bij event 40 bij ssbm
Check maar eens filmpjes van Kirby of Jugglypuff. Met Pikachu kan ik ook veel halen maar is een stuk moeilijker.
dat is dan de zelfde manier als ik met mr game and watch deed denk ik. want jigglypuff en kirby kunnen lang vliegen waardoor je makkelijker de bad-boys van het platform af lokt. heb jij al veel ''achievements''?
hoe kan je ooit de boss battles op intense halen! je mag niet eens continues gebruiken! ik zit al vast op normal!
Skills en geen B-moves gebruiken Ik had ze op hard gehaald dan zijn ze nog wel te doen. Moeilijker nog niet geprobeerd.
klopt ik gebruik ook geen B moves, enkel die combo's met a met Toon-Link enzo... die event dat je tegen Dark Link op hard moet is vet heb ook de target test van lvl 5 binnen 30 seconde gehaald, vond ik wel knap
Netjes ja. Ik weet niet of je ook SSBM gespeeld hebt? Ik den dat de ervaring gewoon telt. Veel spelen en dan haal je de boss rush modes dadelijk makkelijk. Veel is scripted dus je kunt ze zelfs halen zonder damage.
dat heb ik ook, ik kom met 0% het gevecht met Tabuu in en dan wordt ik afgemaakt, dat valt toch niet te doen op intense.. heb de op 1na laatste battle in all-star mode (pikachu,lucario,jugglypuff,charizard,squirttle en bulbasaur allemaal achter elkaar) heb ik gedaan zonder schade te verliezen! ook geen recovery item dus, vond ik wel knap, wel in totaal een paar continues gehad in potjes ervoor uiteraard
Ja, ik moet met die boss battles alleen nog even doorhebben wat het patroon van die laatste eindbaas is. Vooral de Master/Crazy Hand vind ik erg makkelijk om te doen. Die bewegingen zijn gewoon zo voorspelbaar.
kvindt dit eigenlijk helemaal niet zo'n leuk spel als ik had gedacht op de n64 was deze legendarisch, maar kvindt het hem nu toch niet waard om 45 euro aan uit te geven, blijft niet zo lang leuk als simpele n64-versie