Het ziet er steeds beter uit, laat ze het maar uitstellen om het perfect af te stellen zodat alles goed en lekker werkt. Ik wacht liever een paar dagen extra en dat ik een topper speel, dan dat ik een afgeraffelde game speel.
alle levels zijn echt vet!! ze zijn allemaal ver uitgewerkt, zels dat wario ware smooth moves level is mooit uitgewerkt
Dit wordt sowieso één van de beste games van 2008, misschien wel dé game van 2008!! Wat dachten jullie trouwens van deze Fire Emblem Theme?? Geniaal!!: http://www.smashbros.com/en_us/music/music13.html
We wisten al met de aankondiging van Zelda dat haar wederhelft, welke ook al in Melee van de partij was, ook in dit derde deel zou verschijnen! Link en Zelda zullen in Super Smash Bros. Brawl gebaseerd zijn op de modellen uit The Legend of Zelda: Twilight Princess, waarin zij ook voorkwamen. Sheik is echter een ander verhaal. Verschenen in The Legend of Zelda: Ocarina of Time waarna zij ook een rol verdiende in Super Smash Bros. Melee door als Zelda de 'Down Special Move' uit te voeren waarna zij transformeerde in Sheik. Hopelijk komt ze toch ook in de nieuwe zelda want het ziet er toch te gek uit.
Nieuws: Oude klassiekers in Brawl Bron: Super Smash Bros. Dojo Super Smash Bros. Brawl is één van de meest veelbelovende games van 2008. Nintendo voegt een pak nieuwe features toe aan de game, waaronder de mogelijkheid om enkele demo's van oude klassiekers te spelen. --------------------------------------------------- Demo's van oude Nintendo games in Brawl, erg cool idee. Is handig voor de mensen die de games nooit hebben gespeeld, maar wel Brawl kopen. Die kunnen dan de games die ze leuk vinden volledig aanschaffen in de Virtual Console.
Leuk gedaan, sowieso kan ik niet wachten om Super Smash Bros: Brawl te spelen, deze demo's maken het opzich alleen nog maar aantrekkelijker.
Hopelijk zit Fzero er ook in . Kan niet wachten tot deze uitkomt, ik was al helemaal verslaafd aan SSB64 en SSBM
ik mis ganon, falcon en mr game and watch!!! alleen er zijn ook een hoop secret characters neem ik aan zoals jigglypuff
Die zitten er gewoon in. Deze + Jigglypuff, Sonic, Wolf uit Star Fox en Wind Waker Link geloof ik zitten er ook nog bij. Naja, dat is in ieder geval het character roster waar ik van heb gehoord. De opening is iig weer erg goed, maar ik vond die van Melee toch net wat leuker, wel epische muziek nu.