Lijkt me wel echt vet deze game las iets dat ie in juni pas uitkomt. Hopelijk komt er dan een Wii pakket iets samen met die game.
De uiteindelijke lijst met speelbare characters is uit. Spoiler 1. Mario 2. Luigi 3. Peach 4. Bowser 5. Donkey Kong 6. Diddy Kong 7. Yoshi 8. Wario 9. Link 10. Zelda / Shiek 11. Ganondorf 12. Toon Link (Cell-shaded Link uit The Wind Waker) 13. Samus / Zero Suit Samus 14. Pit 15. Ice Climbers 16. R.O.B. 17. Kirby 18. Metaknight 19. King Dedede 20. Captain Olimar 21. Fox 22. Falco 23. Wolf 24. Captain Falcon 25. Pikachu 26. Pokémon Trainer 27. Lucario 28. Jigglypuff 29. Marth 30. Ike 31. Ness 32. Lucas 33. Mr. Game and Watch 34. Snake 35. Sonic Vandaag is de Japanse versie uitgekomen, dus dit moet het dan zijn
Nintendo mag, bij wijze van spreken, blij zijn dat ik zo van retro games hou. Anders had ik mijn Wii waarschijnlijk allang verkocht.
Ik zeg toch duidelijk 'bij wijze van spreken' ? Natuurlijk draait Nintendo dan geen verlies, het ging er mij om duidelijk te maken dat ik het games aanbod van de Wii vies vind tegenvallen en met al die uitstellen wordt het er echt niet beter op. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat vind.
k begrijp het was maar een geintje, maar ja ik heb liever dat ze de game uitstellen dan te vroeg uitbrengen waardoor er nog bugs in zitten
Daar heb je ook weer gelijk in, maar uit dat bericht wat Kameo gepost heeft begrijp ik dat het hier weer eens om 'productieproblemen' gaat. Gelukkig worden wij Europeanen nooit achtergesteld, dat zou vervelend zijn.
IGN heeft de game inmiddels gereviewed: 9.0 Presentation An impressive lineup of stages and characters, including some from third parties. Amazing soundtrack. Gorgeous cut-scenes. Simple menus. Long front-load and lacking online options. 8.5 Graphics Looks like an enhanced version of Melee. Improved character models and backgrounds. Everything runs in 480p, 16.9 and at 60 frames. Even so, the graphics definitely lack detail in areas. 10 Sound One of the best soundtracks ever created. Sound effects, meanwhile, are perfectly punchy and well-suited to the characters and environments. 9.5 Gameplay Tight control, more balanced character move sets, new final smashes and more. We're not particularly fond of the single-player mode, but multiplayer is so good we just don't care. 10 Lasting Appeal Destined to be played for years thanks to spectacular offline and online multiplayer modes. One of the great four-player games of all time. 9.5 Incredible OVERALL Wanneer komt die game nou eindelijk eens uit hier zeg.........!!
Juni, he Anyway: wel raar dat Graphics tegenvallen, want juist in alle video's en op plaatjes ziet de game er erg goed uit. Maarja, ik ben volgende maand wel ff zoet met Mario Kart
Hoe kunnen er productie problemen zijn als het enige wat ze moeten doen is de Amerikaanse versie overschippen naar Europa? Of is SSBB niet regiovrij. (Is de wii uberhaubt wel regiovrij? )
Helaas niet van zichzelf. Stom dat ze niet de DS gevolgd zijn in dat opzicht... Maar er is nu wel een Freeloader voor de Wii waarmee je import games kunt spelen. En natuurlijk een Wii key ofzo, maar dat mag niet
Ik hoop echt dat dat gerucht over SSBB in de herfst niet waar is en dat ik van de vakantie gewoon lekker ouderwets kan smashen. Ik heb daarnet een tijdje Melee lopen spelen en het valt me weer op wat voor een verdomd geniaal spel het is. Dan doet het me pijn om op Amerikaanse fora iedereen pret te zien hebben terwijl wij zoals gewoonlijk weer met de gebakken peren zitten.
Wiikey mag wel, je mag alleen geen games downloaden en spelen.. Zelfs dat mag wel, maar je moet wel het originineel bezitten. En ze stellen de game niet uit in europe voor bugs enzo, alleen voor de vertaling. Net of dat zo long duurt..