Het is mogelijk om met ridley te spelen :3 Zie het een beetje als Charizard, maar dan epicer :3 Grootte is geen probleem, olimar zou ook kleiner dan een molecuul moeten zijn :3
Mario Kart en Smash Bros tegelijk release zou natuurlijk ook niet slim zijn (al kopen de meeste mensen waarschijnlijk beide), dan hebben ze niets meer achter de hand voor de feestdagen.
Vanavond aardig wat Nintendo Treehouse tijd besteed aan deze game. Ik verwacht dat ze, nadat deze ook in Japan is verschenen, de demo van de 3DS voor het westen aankondigen. Hopen dat we hem vanavond al kunnen proberen. Edit: Iemand hier een code gehad in de mail?
Demo gespeeld. Eerste twee dingen die opvallen: Speelt als een tiet en grafisch erg indrukwekkend. De trailers en gameplaybeelden die we tot dusver gezien hebben geven een vertekend beeld.
5 december ligt 'ie voor de Wii U in de winkel! http://www.nutech.nl/games/3897160/wii-u-versie-super-smash-bros-verschijnt-5-december.html
Weinig mensen hier die de 3DS versie dus gekocht hebben? Ik ga zelf liever voor de Wii U versie. Die zal imo in alle opzichten gewoon beter worden. Vandaag een vergelijking van de Trophy Shop in beide games: vs. Die van de Wii U is zoveel toffer.
Ziekelijk vette presentatie. Echt ongekend wat een content er in deze game zit. Dat wordt echt keihard gei=nieten vanaf 5 december.
De presentatie toonde overigens wel aan hoeveel beter de WIIU versie is tov de 3DS versie, niet normaal.
Ik vraag me alleen af wie er in godsnaam 8 player Smash gaat spelen. Wel tof voor LAN parties en toernooien of course.
Oh, ik spreek regelmatig met een groepje vrienden af. Dan zijn we vaak met 6, 7 of 8 man. Dat komt dus wel goed.
De versie van de game plus GC adapter schijnen erg schaars te zijn. Als iemand de game al ergens in de winkel vindt, gaarne laten weten. ;-)
Hij was zaterdag nog bij Mediamarkt te bestellen. Aangezien ik moest werken dacht ik hem wel op zondag te bestellen, was hij toen precies uitverkocht... Dan maar even deze week de lokale winkels in lopen, die zullen vast ook nog wel die versie hebben liggen.