1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii U/3DS] Super Smash Bros.

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 18 jan 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan. Zelf vind ik tot nu toe Mario, Pacman en Lil Mac erg nice.

    Trouwens...gisteren toen ik de game voor het eerst ging checken kwam ik iets tegen genaamd....how to play the game, of zoiets. Leek me misschien handig effe te checken, maar.....ik kan dit ineens nergens meer terugvinden.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Is er uberhaupt een console game met meer muziek, characters en content dan dit in 1 pakket? Ik heb er al een paar uur op zitten, maar heb nog lang niet alle modes geprobeerd en om alle muziek te horen ben je heel lang bezig. :+
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog niet eens alle stages gechecked en al helemaal niet alle modi. Vooral het SMash gedeelte eigenlijk. Heerlijk!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb slechts 1 match online gespeeld waarin ik best ingemaakt werd, dus dat zit er voor mij voorlopig niet in. Eerst een groot deel van de boel eens unlocken en een passende character voor mezelf vinden. :)
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen die ze allebei hebben, zit er veel verschil tussen beide versies?
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8

    Ik heb jou in m'n friendslist. INvite me gerust als ik aan het spelen ben. Ben benieuwd of je in game notificaties krijgt, want als je aan het smashen bent zie je dat blauwe ledje op de gamepad niet zo snel knipperen... ;-)
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dat je niet met je Amiibo kan spelen, maar alleen maar tegen m vechten.
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteravond online gegaan, For Glory. Ik dacht dat ik er wel wat van kon, maar ik blijk een young grasshopper te zijn en ben na een paar potjes maar weer gaan oefenen in de For Fun lobby. ;-)
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Waar kan je het beste zoeken om beter te worden in Smash? Ik begin al beter te worden maar eens in de tien keer word ik echt gruwelijk hard afgemaakt (ik 2 stock kwijt, hij 21%). Nu ben ik helemaal niet van de fighters, maar ik kan dit niet op me laten zitten en wil dus beter worden. Tips?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zelf ben ook nog vol aan het trainen.

    Gisteren trouwens weer even online gespeeld, For Fun deze keer. Gelijk gestopt, wat een enorme lag opeens tijdens de match! :eek:
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Er zitten andere modes in de 3DS versie, andere maps en wanneer er een vergelijkbare modus is is het ietsje anders op de 3DS versie, het enigste wat echt hetzelfde is zijn de personages. :+
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Die ken ik ja, alsof het slo mo x 200 aan staat ofzo. Vaak na een minuut of 2 a 3 gaat de snelheid weer terug naar normaal.

    1x heb ik gequit bij zo'n lag en toen mocht ik daarna 10 minuten niet de multiplayer in.
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik doe dat ook wel eens, maar ik spring dan gewoon twee keer het gat in ;).

    Over m'n laatste 100 matches heb ik nu 40% winrate bij 1v1 for glory. Het begint al een klein beetje ergens op te lijken.
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Iemand die eens tegen elkaar wilt spelen? (ik kom hier zo terug met m'n NNID, even kijken wat de mijne eigenlijk is :+)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sure, waarom niet? :)
    Ligt eraan wanneer natuurlijk. :p
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit de laatste tijd weer heel erg in BF4, dus speel Smash te weinig. Verwacht asap wel weer veel te spelen.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat me trouwens wel enorm tegenvalt is het gebrek aan opties bij Online Play. Je kunt de matches in single player op enorm verschillende manieren customizen, maar online kan ik niet eens kiezen of ik bijvoorbeeld Time of Stock wil spelen. Daarnaast kan ik ook bijvoorbeeld geen For Fun One-On-One matches spelen. Ik hoop dat ze daar nog aan gaan sleutelen.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gisteren deze game bij een vriend gespeeld, toch wel erg tof.
    Aankomende week maar eens langs de lokale gameshop.

    Weet iemand nog een plek waar ze Gamecube controllers verkopen?
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij nedgame.nl zag ik dat ze witte en zwarte gamecube controllers hebben. Ik moet nog die controller adaper hebben. Iemand een suggestie?
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ait, Mewtwo eind april! Sws binnenhengelen.
     

Deel Deze Pagina