hij zat toch op all stars? heel leuk spel vond ik het...maar ja, ik vind elk mario spel leuk (de 2d platform spellen dan en 64)
Maar natuurlijk brengen ze All Stars niet uit....ieder spel uit die reeks apart uitbrengen levert immers meer geld op
ik bedoelde dat super mario bros 2 op all stars stond eigenlijk. en ik wist trouwens niet dat er een all stars is uitgebracht met super mario world erop.
De nieuwe spellen van deze week zijn: NES: (500 Wii Points) Balloon Fight™ Adventures of Lolo™ TurboGrafx: (600 Wii Points) Dead Moon
Vind de update erg zwak deze week. Wanneer komt MarioKart van de SNES nou eens, die wil ik heel graag op de VC zien.
Gaan we weer, haha Niet dat ik denk dat Nintendo onze smeekbedes hier zal lezen Maar Secret of Mana is ook leuk om Co-op te spelen, dat heb ik vroeger met m'n broertje echt superveel gedaan. Is eigenlijk nog leuker als in je eentje het spel doorlopen
Waarom niet Super Mario RPG? DIe heb ik nog nooit echt goed kunnen spelen. Ik bedoel: Heb Secret of Mana bijna uitgespeeld, Chrono Trigger op zn minst 3 keer uitgespeeld
Super Mario RPG heb ik geloof ik weleens gespeeld, kweet alleen niet meer hoe of hoever ik ben gekomen. Chrono Trigger wel gespeeld, niet uitgespeeld....beetje het andersom-verhaal als bij jou dus
Vandaag is F-Zero X te downloaden. Ik zit nu echt te twijfelen of ik een Wii zal aanschaffen enkel voor die coole titels in de Virtual Console. Ik wacht wel tot je de sterren kan omwisselen voor Wii Points
het nieuwe sterrenbeleid (dat ze niet meer onbeperkt houdbaar zijn) gaat vanaf 1 juli in, ik verwacht dat het dan ook niet lang meer duurt voordat je ze daadwerkelijk kan omruilen maak me nog steeds wel wat zorgen over het omruilen, verhouding echt 4 : 1??
F-Zero X is idd wel een must-have eigenlijk Alhoewel ze der van mij ook weleens een Mega Man op mogen zetten, maakt me nog niet eens zo gek veel uit welke
Als Chrono Trigger uitkomt twijfel ik er zeker niet meer aan, ik wilde al een Wii komen, maar als Chrono Trigger erop komt koop ik hem zeker weten. Ik heb nu de 360 en de PS3 hier staan, dus die Wii moet er ook nog bij, en mede dankzij de Virtual Console gaat dat zeker gebeuren.
Ik moet wel zreggen dat ik de Marketplace van de 360 een stuk fijner vind werken dan de Wii winkel/ Virtual Console (of hoe dat ding ook heet...)