Ik heb ook nog niks gedownload voor de VC, ik wacht nog even af totdat er genoeg games zijn die ik echt wil, en dan snel een kaartje kopen
Ben benieuwd wat er deze week opkomt na 1 titel vorige week te hebben gekregen. Hoopt op MarioKart 64.
ik had me voor genomen(voor ik de wii had) een kaastje te kopen van 2000 wii points, maar na dat ik de wii had viel mijn overige budget toch eventjes tegen
Boodschap aan Nintendo : breng Secret of Mana eens heel vlug uit voor die VC als je wil Heb wel zin om dat spelletje weer eens van voor naar achter uit te spelen
als a link to the past erop staat schaf ik zon 2000 punten kaartje aan. ik hoop echter dat er in de tussentijd de mogelijkheid is dat je ze via nintendosterren op je wii kan zetten.
dat gaan ze in de toekomst wel doen, maar ik zie dat voorlopig nog niet gebeuren eerlijk gezegd. Maar daar kan ik me ook in vergissen natuurlijk. Wat VC titels betreft, de oude final fantasies, secret of mana, chrono trigger, donkey kong 2 en 3, super mario world, en dergelijke zouden ze wel eens toe mogen voegen wat mij betreft...
Als ninty gelijk heeft met wat? Hebben ze daar ooit een statement over uitgebracht dan? Heb ik gemist dan in dat geval...
in Europa komen alleen games die in Europa zijn uitgebracht. Dat was hun statement. Chrono Trigger is hier nooit uitgekomen, dus die zou dan ook niet op de VC komen.
Dat vind ik dus echt zo een stomme fout. Dit is echt DE manier om mensen die games te kunnen laten spelen die we vroeger niet hebben kunnen spelen... Stom!
Op die manier missen we Super Mario RPG ook. Die game zou ik juist nog wel eens willen spelen, aangezien ik alleen het begin heb gespeeld.
De nieuwe spellen van deze week zijn: N64: (1000 Wii Points) Mario Kart 64 (1-4 spelers) TurboGrafx: (600 Wii Points) Soldier Blade (1 speler) voor de mensen die het nog niet hadden gezien.
Weet iemand of Mario Kart 64 er mooier uitziet dan de N64 versie? Ik heb 'm namelijk wel origineel maar de pookjes zijn niet meer super geweldig & ik heb geen zin om steeds maar weer m'n N64 aan te sluiten. 10 euro daarentegen vind ik wel een hoop geld..
Niet dat ik kon zien , maar ik maak ook gebruik van een normale tv met standaard bekabeling . wel duur 10,- voor MK 64