Heb Mario Kart 64 inmiddels ook gedownload. Stond er net nog van te kijken hoe laag dat spel eigenlijk scoort op bijvoorbeeld GameSpot, niet alleen nu, maar toen ie voor het eerst uitkwam ookal Ik vind het daarentegen een van de betere Mario Karts die ik ooit gespeeld heb.
De nieuwe games van deze week: NES: (500 Wii Points) Gradius (1 speler) SEGA Mega Drive: (800 Wii Points) Bonanza Bros. (1-2 spelers) Comix Zone (1 speler) Gain Ground (1-2 spelers)
is het waar dat 4 nintendo sterren maar 1 wii punt is? of zijn dit alleen nog maar geruchten? dan kan ik maar net aan 1 NES spel kopen.
als je de sites mag geloven wordt dat idd wel de inwisselkoers. plus het belachelijke dat sterren vanaf dat moment maar één jaar geldig zijn... (hoe en waarom is mij een raadsel) daarvoor koop je dan trouw alles van nintendo...
Als het goed is nog niet, maar daar moet dus verandering in gaan komen. Maar een 4 tegen 1 tarief... Pffff.....
Kommop, voor iets dat je als extratje hebt is het toch mooi -tenslotte koop je geen spellen voor Nintendo stars Ik heb er nu 5.2k ofzo..
Nieuwe VC games : - Super Mario World (SNES) - Zelda II : The Adventure of Link (NES) - Vigilante (Turbografx) Hmm, nu Zelda II er op staat is het verleidelijk om hem samen met deel 1 te downloaden....maar aan de andere kant wacht ik liever op A Link To The Past, omdat ik die gewoon veel gaver vind. Dan hou ik het deze keer alleen bij Super Mario World
In de USA hebben ze inmiddels ook Kid Icarus voor de NES beschikbaar gesteld op de VC. Die wil ik oooook
Serieus? Damn ik wil dat spel al zo lang spelen maar ik mis net iedere keer de goede aanbieding op marktplaats...
Er staan inmiddels weer 4 nieuwe games op: -Excitebike (NES) 500 punten -Kirby's Adventure (NES) 500 punten -New Adventure Island (TurboGrafx) 600 punten -R-TYPE III The Third Lightning (SNES) 800 punten
zeg, tijdens het spelen van kirby zakte soms de frame rate in elkaar als ik een aantal vijanden op mijn scherm had en tijdens het springen vuur spuwde en vijanden raakte... Iemand anders ook al meegemaakt?