1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Xenoblade Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door John_Petrucci, 25 aug 2011.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Waar kan je die soundtrack dan downloaden? Ik heb hem ook geregistreerd, maar kan hem nergens vinden :mad:.

Never mind, gevonden.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Helaas wil ik de game gesealed houden. :+

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    .... Bad you! :cool:.

In die ether mine begint het echt uit het niets opeens lastig te worden :confused:. Misschien ben ik nog niet hoog genOeg in level. (24) maar toch. Op een na alle quests gedaan op die kneecaphills oid. Misschien nkg eens terug naar c9 on te kijken of ik daar nog wat kan voltooien.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ligt het aan mij, of is deze game niet echt breedbeeld?
    Mijn dag/nacht rondje staat maar half op mijn scherm....in het game menu zie ik echter niets waar ik mijn scherm kan aanpassen.....?

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Speel zelf op een 40inch samsung en alles staat in beeld, hen alleen echt 0,0verstand van tv's etc dus :p. Denk eigenlijk niet dat je hier dan wat aam hebt haha.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet het er dan nog een beetje fatsoenlijk uit ook??

7. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb wel een beetje moeite met de graphics, maar voor een Wii game ziet het er uitstekend uit. Ik speel op een 40" LCD. Maar je neemt de graphics echt voor lief. Naarmate ik verder kom, hoe toffer het wordt.

Ik snap nu eindelijk die chains (ik wist niet dat je omhoog moest drukken :F:)

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Graphics zijn inderdaad een stuk minder dan je gewend bent tegenwoordig; vooral close-ups van gezichten en handen.

Is natuurlijk ook wel logisch als je nagaat dat de Wii niet alleen minder krachtig is, maar ook geen HD beeld geeft.

Maar ook ik kan daar makkelijk doorheen kijken met deze game.
    De gameplay en sfeer zijn echt zo ontzettend goed.
    Moeilijk te beschrijven, maar na een half uurtje spelen weet je eigenlijk al dat je een pareltje aan het spelen bent.

Door dit soort games ben ik blij dat ik de Wii nog niet verkocht heb, ondanks dat ik dat ding nooit aanzet voor mezelf (laatste keer is zeker een jaar geleden!).

Het gevechtsysteem moet ik nog wel aan wennen, en ook aan de controller;
    druk nog vaak op de onderste knop (cancel) ipv op de rechterknop (bevestig).:+
    Je krijgt ook erg veel info in het begin; heb het nog niet helemaal door, maar dat komt altijd wel weer goed met dit soort games als je er een paar uurtjes battles op hebt zitten.

Speaking of de controller; blij dat ik een Pro gekocht heb. Ligt veel lekkerder in de hand dan de gewone, al is die weer beter voor de kleine handjes van mijn dochter (kan ze beter bij de knoppen).:9

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ahum, probleempje opgelost.....televisie stond op smart ipv wide.:eek:

Ik wist dat mijn dochter vorige week in het menu is geweest per ongeluk, maar nooit iets van deze wissel gemerkt. :9

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Pfff heb al 2dagen niet kunnen spelen :mad:. Hoelijl vanavond weer als ik thuis kom van werk. Biertje, nootje , sigaret, xenoblade :cool: master combinatie :D verder bij de ether mine!

11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben net aangekomen bij Colony 6. Maar ben teruggelopen om wat Quests af te maken. Ik heb er al wat redelijk afgerond.

Ik zit nu op 9 uur spelen. Maar ik heb het gevoel dat ik nog maar 2 uur bezig ben.

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb je snel gedaan ik 16uur bij die ether mine. En level 24. Maar ook veel quests gedaan waarje bijna geen exp voorkrijgt. Gewoon omdat ik het leuk vind. Beetje verkennen etc, ben het lekker rustig aan aan het doen. Wil niet te snel klaar zijn haha.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben net bij de eerste mijn aangekomen; zit dus echt nog in het begin.:+

Veel rondgelopen, praten, sidequests doen.....
    (weet iemand trouwens waar die sleutel ligt die iemand kwijt is?

Lekker relaxed deze wereld ontdekken.:thumbs:

Muziek en feel doen me echt aan Lost Odyssey denken. En dat is geen belediging!_O_

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen even een klein uurtje kunnen spelen eindelijk :) Wat een openingsscherm zeg! Ik heb er gewoon vijf minuten naar zitten kijken en luisteren. Prachtig!

Ben zelf net bij Colony 9 aangekomen. In he begin met die maat van je (naam ff kwijt) natuurlijk meteen iedereen verslagen die ik aankon. Om een beetje te wennen aan het combatsysteem. Welke overigens prima werkt :)

Maar wat een sfeer zeg!

In Colony 9 meteen al een Wedding Ring gevonden. Zal ik wel nodig hebben voor een sidequest :9

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Schiet niet op met deze game....en dat bedoel ik positief, raar genoeg!:9

Ik blijf maar rondlopen en vechten, maps verkennen....tering, wat speelt deze game heerlijk weg!

Iedereen die een beetje uitgekeken was op de JRPG (was ik ook) MOET deze game een kans geven, om te zien dat met een paar tweaks dit soort Japanse RPGs nog gewoon leuk zijn om te spelen!

Dikke middelvinger naar Final Fantasy!

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Het is dat ik momenteel al m'n gametijd aan Deus Ex besteed (ook een juweeltje, btw)...

Binnenkort weer verder.

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha ik speel ook nog steeds verder hoor. Ik ben level 31 nu en in een of ander mistig gebied. Elke dag een uurtje of 2! Heerlijk. Ik zal me er nog wel even mee vermaken!

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang nadenken dan toch deze game gekocht en echt nog geen spijt van.
    Op begin na de intro filmpje en het eerste gevecht had ik het gevoel van wat een kut game en beeld.

Toch maar wat verder gespeeld vermits ik toch de 60 euro heb betaald,en ben er nu verslaafd aan.

Zit aan de 4 uurs nog maar,maar ik geniet echt van deze game.
    Kan pas zondag weer verder jammer.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, qua graphics ga je echt terug naar de vorige generatie, ondanks dat deze game voor een Wii game er echt prachtig uitziet.

Maar het went, en snel....althans bij mij.
    De gameplay is echt geniaal goed uitgewerkt, dat laat mij de mindere graphics vergeten.

Toch moet ik me eens wat meer verdiepen in het battle systeem, want dat heb ik nog niet helemaal door heb ik het gevoel.......:9

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Battle systeem is ook voor mij wennen maar komt wel goed.
    Maae wat een enorm grote game is dit.

Deel Deze Pagina