heb dit spel gister gehaald! alleen jammer dat mijn wii wss wéér kapot is zometeen evengoed maar ff spelen dnek ik
Het was voor mij een beetje een gok omdat het me eigenlijk niet zo leuk leek, maar door alle positieve geluiden heb ik het deze week toch maar gekocht. Echt een fantastisch spel! Veel humor, leuk gebruik van de Wiimote (meestal dan), en heerlijke puzzels. Het enige minpuntje wat ik heb is dat niet alle oplossingen even logisch zijn. Maar goed, dit zijn dus de spelen waarvoor ik een Wii heb gekocht.
Ik heb de game nog steeds niet (shame on me, ik ben nog wel de topicstarter), maar ben nu toch echt aan het twijfelen of ik deze nu zal kopen of niet. Ik heb namelijk nog genoeg games te spelen, maar aan de andere kant doet kijken naar deze game me toch wel verlangen hem op te pikken. Wat zouden jullie doen?
jip echt een aanrader...maar wel geduld hebben....het is een trial-error game. Ik heb m nu uit maar dan is er nog een verassing!
Ik kom er niet uit, vind het wel leuk maar kom steeds niet verder. Dus elke keer na 10min kap ik er weer mee