wil een teken programma

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ik lieg, 1 sep 2004.

1. Ik lieg

Ik lieg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een teken programma waarbij je foto's kan veranderen enso
    GEEN paint want dat werkt niet goed met wat ik wil doen (andere achtergrond)
    Ik heb de zoek machine gebruikt om iets daarmee te vinden maar kwam niet eens in de buurt van een goede thread dus ................. :{

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja dan zul je echt aan paint shop pro of photoshop moeten. Overigens spreek ik wel de waarheid ;)

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    lol als je al niet eens weet welk programma je daar voor moet gebruiken ( wat overigens bijna iedereen weet )

begin er dan ook maar niet aan ;)

Paintshop Pro, of Photoshop dat zijn inderdaad de programma;s

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Onzin, toen ik me hier registreerde wist ik dat ook niet, terwijl ik nu er al wel wat meer mee kan :{

Je kunt gewoon tutorials volgen of zelf wat dingen uitproberen en dan leer je het vanzelf wel ;)

5. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    je liegt

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

maar zoals al gezegd; het beste hiervoor is toch photoshop; alhoewel ik het zelf best een ingewikkelde programma vind. ( niet the basic ofcourse :D )

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Download photoshop op www.download.com, als je een serial moet in voeren ga dan naar www.blaat.com en zoek dr 1, gratis en voor niets heb je dan photoshop!

greetz wooly

/Mod Ik heb je gister ook al gewaarschuwd niet over warez te praten, dit is je laatste waarschuwing!

Darkwing

Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2004
  8. Ik lieg

Ik lieg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor jullie antwoorden. Ik heb wel verstand van computers alleen wist niet wat ik daarvoor moest begrijpen ............................. ok ik lieg. :p

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Er wordt hier niet over warez gepraat!

Darkwing

10. Electrofinger

Electrofinger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een fotoshop programma om mee beginnen, ik vind daarvoor Paint Shop Pro zeer geschikt.
    Vraag jezelf alleen af of je er genoeg mee doet, want fotoshop programma's zijn duur, erg duur.
    Good luck

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Er wordt hier niet over warez gepraat!

Darkwing

12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Innd die software is veels te duur voor de gewone consument kijk als je geld aan die software weer zelf verdient ( je bent designer bijvoorbeeld) dan mag je er best een hoop geld voor neertellen... Maar ik werk er bijna nooit mee dus voor mij zou het legaal dan veels te duur zijn...Als mijn games en dergelijke koop ik wel gewoon legaal... omdat ik dit wel veel speel/gebruik.. maar als ik niet aan Photoshop gratis zou kunnen komen dan had ik het ook niet gekocht... oftewel ze hadden nooit geld van mij gezien... Misschien dat als ik later groot/rijker ben dat ik het wel gewoon koop want ik ben opzich vel tegen illegale software, ook al ben ik nu vrij tegenstrijdig met me zelf...

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, we gaan het hier niet over illegaal verkregen, gedownloade of gekraakte software hebben! Jullie kennen allemaal het beleid, hou je daar ook aan a.u.b.

14. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Ok, excuses...maar ja af en toe heb je zoiets van je moet het gewoon ff kwijt :+ Maar ja zal in de toekomst niet meer gebeuren...

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf te wedden dat jij er ook niet 100 euro voor neer heb gelegd. ;) Maar ok, mondje dicht dan maar..

Deel Deze Pagina